Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joillain naisilla on niin HYVÄ TUURI miesten kanssa? Esimerkkejä (pidetään asiallisena)

Vierailija
06.12.2023 |

Netta Kukkonen, no joo, nuorempi ja kaunis. Mutta naisia olisi jonossa.

Samoin Cheekin parikymppinen puoliso, mutta miksi Jare valitsi juuri hänet sadoista naisista??

Sitten Jonna Järnefelt, vanhempi nainen, joka sai uuden onnen komean,nuoremman miehen kanssa.

(Tästä ihan katkeruus,minulla oli varattuna ,33 vuotiaana suhde varattuun 48v mieheen. Olin onnellinen ja mies suunniteli yhteistä tulevaisuutta,mutta löi luukut kiinni ja palasi 44v naisen luo,oli isku palleaan)

Ja tarviiko edes sanoa mitään Minttu Räikkösestä, ilmeisesti Kimi tarvitsi jonkun,jonka kehtaa esitellä äidille?

Sitten nämä rallikuskit pääsee naimisiin esim strippari.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei me voida tietää, onko he onnellisessa suhteessa oikeasti. Varsinkin varakas mies ei tarkoita samaa kuin hyvä suhde. 

Vierailija
2/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaaaa... että naisten vika että miehet just heidät valitsi? Semmoset naisvihat sieltä muka naisen sanomana. 🧚🚩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hiukan kateellinen niille, jotka nuorena löysivät itselleen hyvän kumppanin, ja viihtyvät toistensa seurassa aina.

Vierailija
4/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mikään noista liittyy tuuriin?

Jos mies on asemassa, jossa voi valita kauniiden naisten joukosta itselleen puolison, valitseeko hän mielestäsi entten-tentten-teelikamentten -arpomalla vai voisiko sittenkin olla että ulkonäön jälkeen sillä luonteella olisi merkitystä? Jos miehellä on kymmenen kaunotarta valittavina, ja yksi heistä on ulkonäön lisäksi muita hauskempi, empaattisempi ja fiksumpi, niin mitä tekemistä tuurilla on sen kanssa?

Vierailija
5/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on asemassa, jossa voi valita kauniiden naisten joukosta itselleen puolison, valitseeko hän mielestäsi entten-tentten-teelikamentten -arpomalla vai voisiko sittenkin olla että ulkonäön jälkeen sillä luonteella olisi merkitystä? Jos miehellä on kymmenen kaunotarta valittavina, ja yksi heistä on ulkonäön lisäksi muita hauskempi, empaattisempi ja fiksumpi, niin mitä tekemistä tuurilla on sen kanssa?

On siinä tuuria, että sadoista kauniista naisista, juuri sinä miellytät miestä.

Vierailija
6/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa miettinyt. Itse en oo ikinä seurustellut kunnolla niin väkisinkin miettii että mistä johtuu ja miten jotkut naiset noin vaan saa itselleen miljonäärin tai on suhteessa koko ajan? Mikä se tekijä on?

N26

Vierailija
7/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos niiden muiden naisten huumorintaju ja persoona ei kohtaa miehen kanssa, niin ei siitä suhteesta tulisi yhtään mitään. Jaksaisitko muka itse paperilla täydellistä miestä, jos teidän arvot, perusluonteet, huumorintaju jne olisi ihan ristiriidassa keskenään eikä minkäänlaista henkistä yhteyttä?

Musta tuntuu, että jotenkin ajattelet kauniiden naisten olevan pelkkiä tyhjiä palkintokuoria sen sijasta, että niiden kauniiden kasvojen takana on henkilö, jolla on omiakin ajatuksia, mieltymyksiä ja mielipiteitä. 

Vierailija
8/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmiset vain vaistomaisesti viihtyy tiettyjen ihmisten kanssa ja toisten kanssa ei yhtä hyvin. Siihen vaikuttaa monet, monet asiat, varhaislapsuuden kokemukset, synnynnäinen temperamentti, elämäntilanne jne. Näissä pariutumisasioissa vaikuttaa paljon myös sanaton viestintä ja varmaan ihan jotkut feromonit. Aloitus on todella yksinkertainen, aivan kuin aloittaja ei ymmärtäisi mitään siitä miten ihminen toimii.

Vierailija
9/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä ap.

Vierailija
10/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä siis oot kateellinen? Rikkaasta miehestä? Miksi? Että pääsisit käsiksi rahoihin? Vai komeasta miehestä (jota Jare ja Kimi ei kyllä ole)? 

Mites se sisin? Sun ja miehen? Eikö se oo se tärkein, että juttu luistaa, huumori kohtaa ja arvot sopii yhteen?

Minä olen ollut mieheni kanssa kohta 20 vuotta yhdessä ja kyllä se on huumori joka meidät pitää yhdessä. Nauretaan joka ikinen päivä. En vaihtaisi yhteenkään nuoreen ja komeaan miljonääriin, jonka luonne ei olisi yhtä hyvä. Ja tuskinpa on. 

Tuuria on kyllä tavata sopiva ihminen. En vain tajua miten esimerkkisi tähän liittyivät. 

Vierailija
11/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi vanha kaveri, joka kans jotenkin uskoo että on vaan ONNEA jos löytää miehen. Oltiin samaan aikaan sinkkuja, ja hän sitten jotenkin tosi katkerasti totesi että minulle vaan osui nyt onnenkantamoinen tinderissä, kun löysin puolisoni sieltä.

Vierailija
12/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netallako kävi hyvä tuuri? No joo varkaaksi kyllä. Mutta JP:llä on päihdeongelmia ja varmaan muitakin. Jarella mielenterveysongelmia ja Kimi on sosiaalisesti aika rajoittunut. Ei varmaan ole ruusuilla tanssimista elämä noiden kanssa. 

Vierailija
13/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin että ketju käsittelee sitä, miten joillain on toimiva suhde, jossa mies huomioi, on samalla aaltopituudella, seksi toimii, läheisyyttä on, ja koetaan sielunkumppanuutta ja seksuaalista kipinää. Nyt sitten aloitus käsittelikin jotain julkkispareja, hohhoijaa.

Vierailija
14/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta mitä lisäarvoa tuo nyt sitten antaa suhteeseen tai naiselle? Esim. verrattuna tilanteeseen, että rakastutaan, vaikka mitään satojen kiinnostuneiden reserviä ei ole taustalla väijymässä.

Vierailija
15/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa miettinyt. Itse en oo ikinä seurustellut kunnolla niin väkisinkin miettii että mistä johtuu ja miten jotkut naiset noin vaan saa itselleen miljonäärin tai on suhteessa koko ajan? Mikä se tekijä on?

N26

Kuulostaa miehen kirjoittamalta.

Vierailija
16/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netallako kävi hyvä tuuri? No joo varkaaksi kyllä. Mutta JP:llä on päihdeongelmia ja varmaan muitakin. Jarella mielenterveysongelmia ja Kimi on sosiaalisesti aika rajoittunut. Ei varmaan ole ruusuilla tanssimista elämä noiden kanssa. 

Tosiaan, jokainen noista ominaisuuksista on turn off ja estäisi suhteen syntymisen, kuten myös iso ikäero, mikä aloituksessa myös mainittiin. Eli nyt on listattu epäkiinnostavia miehiä, joiden kanssa ei edes haluaisi suhdetta, ja sitten joku puhuu heistä kumppaneina onnenpotkuna.

Vierailija
17/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

Kuulostaa miehen kirjoittamalta.

Miten niin?

Vierailija
18/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti hyvää tuuria on olla itse rikas. Ei se että on naimisissa rikkaan miehen kanssa. Kenen mielestä Helena Koivu on onnekas?

Vierailija
19/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista. Esim. Kimin Minttu oli aivan tavallisen näköinen kun Kimi iski silmänsä häneen, eli varmaan siinä oli persoonaa joka miellytti. Tää Netta vaikuttaa siltä, että pyörii sellaisissa paikoissa, joissa voi vahingossa törmätä rikkaaseen mieheen ja voin melkein luvata, että tuo suhde ei kauaa kestä ja muutenkin, tuuri on yleensä huono sana kuvaamaan asiaa. Kyllä monella on selkeä yritys saada se rikas mies ja jos on tsäässiä päästä pyörimään sellaiseen porukkaan, jossa niitä on, niin harva kullankaivaja kieltäytyy. 

Sikäli huvittavaa, että itsellänikin nuorena oli paljon rikkaita julkkismiehiä ympärillä ja samoissa piireissä. Muutaman kanssa päädyin jopa treffeille. Itse en pysty kyl olemaan ihmisen kanssa, jonka kanssa ei synkkaa ja monet noista on aika kuspäitä.  

Vierailija
20/54 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä naisia riittää harvoille miehille. Näin se vain on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi