Miten joillain naisilla on niin HYVÄ TUURI miesten kanssa? Esimerkkejä (pidetään asiallisena)
Netta Kukkonen, no joo, nuorempi ja kaunis. Mutta naisia olisi jonossa.
Samoin Cheekin parikymppinen puoliso, mutta miksi Jare valitsi juuri hänet sadoista naisista??
Sitten Jonna Järnefelt, vanhempi nainen, joka sai uuden onnen komean,nuoremman miehen kanssa.
(Tästä ihan katkeruus,minulla oli varattuna ,33 vuotiaana suhde varattuun 48v mieheen. Olin onnellinen ja mies suunniteli yhteistä tulevaisuutta,mutta löi luukut kiinni ja palasi 44v naisen luo,oli isku palleaan)
Ja tarviiko edes sanoa mitään Minttu Räikkösestä, ilmeisesti Kimi tarvitsi jonkun,jonka kehtaa esitellä äidille?
Sitten nämä rallikuskit pääsee naimisiin esim strippari.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mikään noista liittyy tuuriin?
Jos mies on asemassa, jossa voi valita kauniiden naisten joukosta itselleen puolison, valitseeko hän mielestäsi entten-tentten-teelikamentten -arpomalla vai voisiko sittenkin olla että ulkonäön jälkeen sillä luonteella olisi merkitystä? Jos miehellä on kymmenen kaunotarta valittavina, ja yksi heistä on ulkonäön lisäksi muita hauskempi, empaattisempi ja fiksumpi, niin mitä tekemistä tuurilla on sen kanssa?
On siinä tuuria, että sadoista kauniista naisista, juuri sinä miellytät miestä.
Miksi miestä/naista pitäisi miellyttää`? Pari suhteessa riittää mielestäni se, että ihmiset viihtyvät keskenään. Minusta tosikon kanssa olisi raskas elää, mutta tarkoituksellista pilailua toisen kustannuksellakaan en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on asemassa, jossa voi valita kauniiden naisten joukosta itselleen puolison, valitseeko hän mielestäsi entten-tentten-teelikamentten -arpomalla vai voisiko sittenkin olla että ulkonäön jälkeen sillä luonteella olisi merkitystä? Jos miehellä on kymmenen kaunotarta valittavina, ja yksi heistä on ulkonäön lisäksi muita hauskempi, empaattisempi ja fiksumpi, niin mitä tekemistä tuurilla on sen kanssa?
Jos et miellytä miestä, ette ole yhteensopivia. Miksi haluaisit miehen, jonka kanssa et sovi yhteen? Sinun pitää löytää se yksi mies, joka on sopiva juuri sinulle, eikä murehtia, miksi joku tietty mies valitsee tietyn naisen. Hyvät tyypit yleensä saavat hyvän kumppanin, joten panosta itsesi kehittämiseen ja henkiseen kasvuun. Se, että joku on kuuluisa tai rikas ei taas tee kenestäkään yksinään hyvää tyyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi vanha kaveri, joka kans jotenkin uskoo että on vaan ONNEA jos löytää miehen. Oltiin samaan aikaan sinkkuja, ja hän sitten jotenkin tosi katkerasti totesi että minulle vaan osui nyt onnenkantamoinen tinderissä, kun löysin puolisoni sieltä.
....
Kyllähän siihen vähän tuuriakin tarvitaan ja ehkä tähtien asentoa oikein. Sanon tämän siis (ainakin omasta mielestäni normaalina) naisena, joka on edelleen kohta 20 vuoden jälkeen sinkku. Koskaan ei ole tullut vastaan ketään oikeasti vakavasti otettavaa, joka olisi ottanut myös minut vakavasti.
Olen matkustellut yksin pitkin Aasiaa ja Eurooppaa, opiskellut, muuttanut usealle eri paikkakunnalle, ollut useissa eri työpaikoissa, harrastanut useita eri juttuja ja ollut muutenkin (omasta mielestäni) aktiivinen kumppanin haussa. Tyyliin "kyllä se sieltä tulee, kun vähiten odottaa, elät nyt vaan ja pidät silmät auki ja olet sosiaalinen". Silti, nada ja nyet.
Kiinnostuneita on viimeisen 20 vuoden aikana ollut yksi ulkomaalainen, joka houkutteli puistoon ryyppäämään kesällä.
Muut ympärillä ovat menossa ehkä jo kolmannella kierroksella, ovat löytäneet kumppanin ihan normaalisti (kuten "kuuluukin") tai ovat edelleen sen nuoruuden rakkautensa kanssa. Ehkäpä olen jotenkin hajuton-mauton-väritön, tai sitten kohtalona on vaan olla yksin. Kaikki eivät löydä jotakuta.
En silti ole luopunut toivosta (toivo loppuu vasta, kun kuolen), mutta joo, ei valitettavasti kumppanin löytyminen ole kaikille yhtä helppoa ja simppeliä :) Onneksi en ole halunnut koskaan lapsia, koska tässä olisi nyt surtavana tahaton lapsettomuus.
No miehillä hän on vaimon lisäksi toinenkin nainen. Varsinkin rahakkailla miehillä. Heidänkö vaimoilla on tuuria häh?
Mitä paremmin viihtyy omissa nahkoissaan, kykenee suhtautumaan itseen myötätuntoisesti, sitä helpommin löytää kumppanin. Hassua, mutta totta. Ihmiset joiden kanssa on helppo olla, joihin on helppo luottaa ja jotka kykenevät aidosti kuuntelemaan toisia, sellaiset haluttuja kumppaneita. Eli kannattaa ulkonäön pohtimisen sijaan miettiä omaa hyvinvointia, aitoa itsensä hyväksymistä ja empaattisuutta niin itseä kuin muita ihmisiä kohtaan.
Minulla on aina ollut mieskumppani. Jossain vaiheessa nuorena sinkkukaverit kadehti, vaikken sen kummemmin hehkuttanut.
Eivät he tienneet, kun en itsekään tajunnut, että olin hyväksikäytettävä helppo tapaus, jota sai häiritä milloin huvittaa. Olin vuosia suhteessa jota luulin seurusteluksi, vaikka mies kävi vaan silloin kun tarvi jotain. Vaikka vain saada alistaa. Ette voi koskaan tietää mitä kulisseissa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi vanha kaveri, joka kans jotenkin uskoo että on vaan ONNEA jos löytää miehen. Oltiin samaan aikaan sinkkuja, ja hän sitten jotenkin tosi katkerasti totesi että minulle vaan osui nyt onnenkantamoinen tinderissä, kun löysin puolisoni sieltä.
Oikeassa hän on. Onnenkantamoiselta vaikuttaa että tinderistä on löytynyt muuta kuin p*skaa.
Miehen näkökulmasta, sellaiset naiset joilla on kerta toisensa jälkeen "paska mies", ovat kyllä ihan itse sellaiset valinneet. Naisilla on niin erilaisia miesmakuja. Tiedän, koska olen deittaillut elämäni aikana paljon ja tavannut monia naisia. Onnekkaimmilla naisilla on sellainen miesmaku, että he viehättyvät vain miehistä, jotka kohtelevat heitä hyvin, pitävät itsestään ja elämästään huolta ja ovat luotettavia, tasapainoisia, huumorintajuisia ja heillä on työhaluja.
Sitten on niitä naisia, jotka ehkä ajatusten tasolla ajattelevat että tuollainen yllä mainittu mies olisi hyvä, mutta sellaisen tavatessaan heille tulee pian fiilis, että ei oikein kemiat kohtaa. Kunnes tapaavat jossain baarissa vähän kännissä olevan supliikin miehen, joka vaikuttaa hyvällä tavalla hullulta, mutta rahat meni jossain ihme veivauksessa ja nyt on siellä kavereiden tarjoamia juomia juomassa. Ja kun omakaan elämä ei ole mennyt ihan putkeen niin siinäpä sielukumppani, joka kolahtaa. Ja sitten 6 kk myöhemmin kerrotaan kavereille mitä kaikkea paskaa on joutunut siltä mieleltä sietämään ja ollaan kateellisia sille jonka mies hoitaa asiat kunnolla, pitää perheestään huolta eikä perseile jatkuvasti.
Jos nainen valitsee miehensä niin eikö se sitten olekaan hänelle parhaiten sopiva ?
Minä pidän itseäni onnekkaana nyt kun oon 44 ja pian kymmenettä vuotta onnellisessa liitossa älykkään, kiltin, hellän ja, joo, varakkaan miehen kanssa. Mies josta ihan kaikki pitää koska hän on niin symppis. Kun tavattiin olin hiljattain eronnut ja moni läheinen ihnetteli mitä näen itseäni reilusti vanhemmassa miehessä jonka tyyli on mallia ysäri. Näin kiltin ja fiksun miehen joka sai minut nauramaan. Nyt kun olemme kaikki ikääntyneet 10v, näyttää mieheni nuoremmalta kuin ikäiseni miehet, koska ei röökaa, ryyppää tai liho. Tyylikin on hellässä ohjauksessani tullut nuorekkaammaksi. Tänä päivänä toiset ihmettelee mistä bongasin tuollaisen saaliin. No, edelleen valitsen hänet jonka kanssa on hyvä olla ja jonka kanssa saa harrastaa, hassutella ja nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö vain haahuilet menemään toivoen että joku menestyneempi mies nappaa sut talteen? No on aika epätodennäköistä kieltämättä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Itse en oo ikinä seurustellut kunnolla niin väkisinkin miettii että mistä johtuu ja miten jotkut naiset noin vaan saa itselleen miljonäärin tai on suhteessa koko ajan? Mikä se tekijä on?
N26
Aika lapselllnen ajatus, että olisi joku meriitti saada miljonääri tai olla koko ajan suhteessa. Eihän nuo kerro yhtään mitään ihmisestä tai sen suhteesta.
Et ole vielä vain tavannut sitä ihmistä, jonka kanssa kemiat kohtaa. Etkä välttämättä kohtaakaan, jos et ymmärrä, että parisuhteessa on kyse kumppanuudesta, yhteisistä arvoista ja kemiasta. Sillä mikä toisen tulotaso tai julkisuusarvo on, ei ole rakkauden kannalta mitään merkitystä.
taidat olla vaan kateellinen, se on mitä ulospäin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Samaa miettinyt. Itse en oo ikinä seurustellut kunnolla niin väkisinkin miettii että mistä johtuu ja miten jotkut naiset noin vaan saa itselleen miljonäärin tai on suhteessa koko ajan? Mikä se tekijä on?
N26
millä tavalla ne oli hyviä suhteita jos ne loppu :D eikö se hyvä ole pysyvä ?
Ei kai siinä ole tuuria että kaunis nainen löytää miehen.
Mä sen sijaan olen ruma ja epäkiinnostava. Se ainoa joka minusta kiinnostui olikin täysi 10. Hauska, älykäs, komea, rakastava, kaikkea mitä olisin ikinä voinut haaveilla. Ja kaikeksi onneksi ei pinnallinen. Mulla oli ihan uskomaton tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Netallako kävi hyvä tuuri? No joo varkaaksi kyllä. Mutta JP:llä on päihdeongelmia ja varmaan muitakin. Jarella mielenterveysongelmia ja Kimi on sosiaalisesti aika rajoittunut. Ei varmaan ole ruusuilla tanssimista elämä noiden kanssa.
Kukkonen on kertonut, että selättänyt päihdeongelman vuonna 2020. Tästä on vaikka kuinka paljon artikkeleja. Luulisi et ois ihan hyvää seuraa, jos ei ole kokoajan kännissä. Kuvista ei meinaa tunnistaa muutaman vuoden takaa miestä vrt. uudet kuvat
Hyvä tuuri? 😂😂 luuletko, että tämä Netta tulee olemaan ainut nainen? Myöskin tässä katsotaan sitä kuka on valmis hyväksymään pettämiset ja muut asiat.
Onko hän edes enää niin nuori?