Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säästövinkkejä meille, jotka emme voi muuttaa

Vierailija
05.12.2023 |

Kuinka elämme sitten, kun pitää elää n. 200 euroa alle toimeentulominimin? Kaksi ihmistä, liian vanhoja, jotta töihin huolittaisiin. Terveellisestä ruoasta emme tingi. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsari kannattaa mennä tekemään eduskuntatalon portaille. Lappu kaulaan, jossa terveiset Orpolle, Purralle ja Essayahille.

Vierailija
22/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vajaakuntoisena aina ottanut puolison. En kelpaa mihinkään töihinkään. Toki eka puoliso oli köyhä, kamala yms mutta aina ei voi valita. Nyt on sama edessä teillä muillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen vajaakuntoisena aina ottanut puolison. En kelpaa mihinkään töihinkään. Toki eka puoliso oli köyhä, kamala yms mutta aina ei voi valita. Nyt on sama edessä teillä muillakin.

No niinpä toki oli.

Vierailija
24/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Onko ikä ainoa este? Työllistäkää itse itsenne. Nykyään pystyy perustamaan yrityksen lähestulkoon nollabudjetilla.

Ja jos et saa edes työmarkkinatuen vertaa tuloja syystä tai toisesta olet toimeentulotuen varassa. 

Vierailija
25/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetään siitä, ettei tulisi leikkauksia ja että tulot nousisi. Ja voisi muuttaa silloin kun itse haluaa tai olla muuttamatta. Ihmisoikeuksia pitää ajaa kaikille, ei niin että niissä on ehto. Mielestäni monen on täysin mahdoton säästää minirahasta, koska hinnat pilvissä. Ainoastaan normaalista rahasta voisi säästää hankintaan tai lääkärikäyntiin. Se että joku kuluttaa jotain vähemmän, ei tuo muutosta tilanteeseen juuri, jos muutenkin kuluttaa vähän.

Vierailija
26/26 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Onko ikä ainoa este? Työllistäkää itse itsenne. Nykyään pystyy perustamaan yrityksen lähestulkoon nollabudjetilla.

Rahaa ilman työtä https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009973915.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi