Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret miehet valitsevat mieluummin videopelit kuin seksin

Vierailija
05.12.2023 |

https://www.telegraph.co.uk/news/2021/03/08/young-men-giving-sex-play-v…

Jenkkikundeilla on todellakin melkoinen meno Atlantin toisella puolella. 18-24-vuotiaat nuoret miehet, jotka eivät ole harrastaneet kevyttä satunnaista menneen vuoden aikana, oli ennen 18,9%, mutta nyt peräti 30,9%. Suurin syy oli alkoholi heti perässään videopelaaminen. Jenkkitytsyt ovat siis tehneet asiat niin vaikeaksi paikallisille nuorille miehille, että kasvava osuus mieluummin pelaa videopelejä kavereiden kanssa, ryyppää ja katselee "pokea".

Kylmäävä palaute tytsyjen suunnasta on täytynyt olla todella massiivista, sillä 18-24-vuotias kundi on elämänsä panetuksen huipulla. Sitä ennen tai sen jälkeen ei mies ole siinä tilassa, että tuntee voivansa harrastaa seksiä milloin tahansa, missä tahansa, kuinka kauan tahansa ja melkein kenen kanssa tahansa. Ja SILTI jenkkitytsyt ovat onnistuneet sammuttamaan miehisen sukupuolivietin. Minusta voidaan puhua jo maailmanhistoriallisesta saavutuksesta.

Kommentit (739)

Vierailija
381/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keskiverto (5/10) miehet sen sijaan eivät saa muuta kuin keskinkertaisuutta kaikessa, vaikka yrittäisivätkin. "

Normaalin aikusien miehen tunnistaakin juuri siitä että hän yrittää ja kantaa vastuuta vaikka se ei johtaisikaan shampanjakylpyyn ja loistoautoihin. Keskenkasvuisen pojan taas tunnistaa siitä että hän lyö hanskat tiskiin jo ennen kuin edes näkee mihin se oma elämä voisi parhaimmillaan johtaa.

Löin "hanskat tiskiin" vasta sitten kun huomasin, että minä ja muut keskiverto-kaverit eivät saaneet naisia (paitsi erittäin harvoin vaikka käyttiin 2008-2018 paljon baareissa) ja kun luin tilastoja ja tutkimuksia siitä miten nirsoja naiset ovat. Vertasin siis tosielämää tutkittuihin faktoihin ja ne täsmäsivät. Sen sijaan ruikuttavien palstafeministien näkemys maailma

En käytä päihteitä ja en tosiaankaan juo alkoholia. Olen luvannut sen äidilleni. Äitini on parasta maailmassa ja en koskaan rikkoisi lupausta ja pilaisi terveyttäni juomalla alkoholia. Miksi käytät alkoholia ja heikennät itseäsi?

Etkö tajua että jos kohtaisimme, niin et pärjäisi minulle, koska olet turmellut terveyttäsi useita vuosia tai vuosikymmeniä solumyrkyllä. Mitä oma äitisi sanoo alkoholin käytöstäsi? Tai muut sukulaiset saati läheiset?

Alkoholi aiheuttaa syöpää ja heikentää kykyäsi maksaa veroja paremmin.

Vierailija
382/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi minun pitää kantaa sitä vastuuta jollekkin keskivertonaiselle, jolla on hyvin vähän annettavaa?

Miksi jankkaat parisuhdetta jotenkin aikuistumiseksi?"

Ei sinun edelleenkään pidä kantaa vastuuta naiselle vaan itsellesi.  Olen sanonut sen jo ainakin kaksi kertaa.

Ja parisuhde ja aikuistuminen liittyvät yhteen niin että hyvän parisuhteen saaminen edellyttää aikuistumista. Jokainen aikuistunut ei ole parisuhteessa (eikä sitä haluakaan) mutta jokainen hyvässä parisuhteessa oleva on aikuistunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse n.6 miehenä matchaan tasoisiani naisia Tinderissä ja olen hakemassa parisuhdetta. Suurin osa matcheista joko ei vastaa aloitusviestiini tai sitten vain yhdellä sanalla tai yhdellä lauseella ilman vastavuoroisia kysymyksiä takaisin.

He ovat siis tykänneet minun profiilistani, mutta eivät halua keskustella vastavuoroisesti tai tavata.

Olen onnistunut sopimaan useita treffejä, mutta naiset joko ghostaavat tai tulee jokin muu este, että miksi deitit ei onnistu.

Luultavasti näillä tasoisilleni naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi, joten se oman tasoisen vaatimattomampi mies on helppo unohtaa ja keskittyä niihin komistuksiin.  Minulta voi olla näköjään kiva saada huomiota, mutta ei kuitenkaan kiinnosta panostaa keskusteluun tai tapaamiseen, koska huomiota ja seksiä saa paremman tasoisilta miehiltäkin.  

Tässä se totuus on että miksi n.6 miehenä keskustelut tasoisteni naisten

"Luultavasti näillä tasoisilleni naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi"

Sulla ei todennäköisesti ole aavistustakaan siitä mitä tinderöinti on naisena. Eräs kaverini, 40v ihan ok näköinen nainen, teki tinder tilin, ja parissa viikossa hän sai yli tuhat tykkäystä.

Vaikka sinä olisit teknisesti samaa tasoa tämän naisen kanssa, niin miten ihmeessä sinä 6/10 mies pystyisit koskaan erottumaan sieltä tuhansien tykkäyksien joukosta. Vastaan itse: et mitenkään. 

Vierailija
384/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan normaali kehitysvaihe ihmisen historiassa. Aikakauden ja kulttuurin loppu. Miesten seksi innon lopahdus kuuluu asiaan. Tilan raivaa itselleen uusi dynaaminen kulttuuri. Nyt jännitetään, mikä kulttuuri. Toivottavasti joku kiva. 

Vierailija
385/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysyn uudestaan, miksi tieten tahtoen haluaisin lapsilleni ruman miehen geenit?"

Ei sellaista kukaan ole sanonutkaan. Mutta kun maailmassa ei ole vain rumia ja komeita vaan suurin osa on ihan taviksia. Ei siis erityisen komeita mutta ei rumiakaan. Suurin osa naisista voi nähdä sellaisen oman lapsensa isänä ihan hyvin jos ne miehen muut ominaisuudet vain näyttävät sen miehen potentiaalisesti hyvänä isänä.

Vierailija
386/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan vastauksen, että miksi ruman hyypiön geenejä pitäisi jatkaa. Että syntyisi lisää työttömiä hyypiötä?

Vierailija
387/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehen sukupuolivietin onnistuu sammuttamaan pelkällä viinalla ja videopeleillä, sitä pitäisi useammankin harrastaa enemmän. Loppuisi ne ahdistelut ja kikkelikuvien lähettelyt.

Eli Hirviniemelle joystick käteen, alkoholin kanssahan Aku jo läträäkin. 🤣

Vierailija
388/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi minun pitää kantaa sitä vastuuta jollekkin keskivertonaiselle, jolla on hyvin vähän annettavaa?

Ei sinun edelleenkään pidä kantaa vastuuta naiselle vaan itsellesi.  Olen sanonut sen jo ainakin kaksi kertaa.

Ja parisuhde ja aikuistuminen liittyvät yhteen niin että hyvän parisuhteen saaminen edellyttää aikuistumista. Jokainen aikuistunut ei ole parisuhteessa (eikä sitä haluakaan) mutta jokainen hyvässä parisuhteessa oleva on aikuistunut.

Ei noilla ole kyllä mitään tekemistä keskenään.

Vierailija
389/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä valitsen mieluummin videopelit,oman vapauden,rennon leffaillan,hyvän ruuan.. jne kuin seksin tai parisuhteen.

Oma käsi tuo nautintoa ja se korvaa naisen.

T:ikisinkkumies.

Säälittävä tyyppi. Mutta näin hän poistaa geeninsä populaatiosta, mikä on hyvä asia.

Kun ihmisiä on maapallolla liikaa, vain erityisen hyviä geenejä kannattaa jatkaa.

Tuo on hyvä, joskin aika synkkä kommentti. Isossa mittakaavassa, ihmiskunnan tasolla, on itse asiassa hyvä asia jos mielenterveysongelmaiset ja/tai huonossa fyysisessä kunnossa olevat ihmiset eivät lisääntyisi ollenkaan. 

Vierailija
390/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minulla on jo lapsia ja he ovat poikia. Pojat ovat pitkiä, leveäharteisia, komeita, älykkäitä, fiksuja, huumorintajuisia, tuuheatukkaisia ja mukavia nuoria miehiä. Heidän isänsä ei ole lyhyt, kapeaharteinen, nuorena kaljuuntunut, tyhmä, tosikko ja muita syyttelevä mies. Pojilla on hyvä ja mielekäs elämä."

Minullakin on kaksi poikaa. Ja minä olen ihan tavis ulkonäöltäni kuten on miehenikin. Ja poikani ovat taviksia, keskimittaisia, tavallisen näköisiä ja oloisia. Mutta onneksi fiksuja, mukavia ja empaattisia kuten isänsäkin.

Ja hyvin ovat pärjänneet. On hyvät opiskelupaikat ja mukavat tyttöystävät. Joten kyllä sillä luonteella ja älyllä pääsee ihan riittävän pitkälle ilman leveitä hartioita tai komeuttakkin.

Vierailija
391/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sotkea taviksia ja hyypiötä. Tavikset pariutuvat koko ajan irl, hyypiöt eivät.

Vierailija
392/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Keskiverto (5/10) miehet sen sijaan eivät saa muuta kuin keskinkertaisuutta kaikessa, vaikka yrittäisivätkin. "

Normaalin aikusien miehen tunnistaakin juuri siitä että hän yrittää ja kantaa vastuuta vaikka se ei johtaisikaan shampanjakylpyyn ja loistoautoihin. Keskenkasvuisen pojan taas tunnistaa siitä että hän lyö hanskat tiskiin jo ennen kuin edes näkee mihin se oma elämä voisi parhaimmillaan johtaa.

Löin "hanskat tiskiin" vasta sitten kun huomasin, että minä ja muut keskiverto-kaverit eivät saaneet naisia (paitsi erittäin harvoin vaikka käyttiin 2008-2018 paljon baareissa) ja kun luin tilastoja ja tutkimuksia siitä miten nirsoja naiset ovat. Vertasin siis tosielämää tutkittuihin faktoihin ja ne täsmäsivät. Sen si

"Etkö tajua että jos kohtaisimme, niin et pärjäisi minulle, koska olet turmellut terveyttäsi useita vuosia tai vuosikymmeniä solumyrkyllä. Mitä oma äitisi sanoo alkoholin käytöstäsi? Tai muut sukulaiset saati läheiset?"

Riippuu vähän paljonko sitä alkoholia juo. Minä juon kohtuudella. Ja olen jo yli 15v ajan käynyt kuntosalilla säännöllisesti. Enköhän minä pärjää yhdelle hikkykuutiossa asuvalle raivoraittiille mammanpojalle. :D

Vierailija
393/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin haluan vastauksen, että miksi ruman hyypiön geenejä pitäisi jatkaa. Että syntyisi lisää työttömiä hyypiötä?

Tajuat kai että rumat hyypiöt ovat häviävän pieni vähemmistö ihmisiä. Suurin osa on ihan vain taviksia.

Vierailija
394/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysyn uudestaan, miksi tieten tahtoen haluaisin lapsilleni ruman miehen geenit?"

Ei sellaista kukaan ole sanonutkaan. Mutta kun maailmassa ei ole vain rumia ja komeita vaan suurin osa on ihan taviksia. Ei siis erityisen komeita mutta ei rumiakaan. Suurin osa naisista voi nähdä sellaisen oman lapsensa isänä ihan hyvin jos ne miehen muut ominaisuudet vain näyttävät sen miehen potentiaalisesti hyvänä isänä.

Onko sinulla lukihäiriö? Täällä miehet ruikuttavat, miten rumana miehenä jää yksin, elämä prseestä eikä töitäkään viitsi sen takia tehdä, joten miksi yksikään nainen haluaisi lapsestaan ruman? Haluatko sinä lapsesi isäksi jonkun tässä ketjussa ruikuttaneen miehen, joka uskoo tasoteoriaan ja haukkuu naisia Chadejen perässä juokseviksi xxxxpyöriksi?

Vierailija
395/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaaminen maksaa harrastuksena tosi mitättömästi. Jos siitä kiinnostuu ja sitä harrastaa, niin aika vähällä pärjää elämässä. En kyllä ymmärrä miksi pelaajan pitäisi jotain muuta etsiä elämään.

Harrastiko Mike Tyson aikoinaan jotain muuta kuin nyrkkeilyä?

Niin. Miksi pelaajien pitäisi tehdä jotain muuta. Itse en ole edes käynyt armeijaa ja sivariin en todellakaan aijatellut mennä. Mikä siinä on että pelaajia kiusataan ja yritetään tehdä elämä hankalaksi. Jättäisitte meidät rauhaan. Meistä tosi moni tuli peruskoulussa kiusatuksi ja ajatus lukiosta ei natsannut. Sama kiusaaminen olis jatkunut eri kouluissa. Jättäisitte meidät rauhaan ja pitääkö tääläkin kiusata ja mustaan maalata koko pelaajakuntaa?

Kertoo teistä enemmän kuin pelaajista koko keskustelu.

Vierailija
396/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla ole kyllä mitään tekemistä keskenään.

Osaisitko jotenkin perustella kantasi? Miksi kypsä aikuisuus ei olisi yksi ratkaiseva tekijä siihen että kykenee hyvään tasa-arvoiseen parisuhteeseen? Voitko kertoa mikä on sitä tärkeämpää?

Vierailija
397/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulla on jo lapsia ja he ovat poikia. Pojat ovat pitkiä, leveäharteisia, komeita, älykkäitä, fiksuja, huumorintajuisia, tuuheatukkaisia ja mukavia nuoria miehiä. Heidän isänsä ei ole lyhyt, kapeaharteinen, nuorena kaljuuntunut, tyhmä, tosikko ja muita syyttelevä mies. Pojilla on hyvä ja mielekäs elämä."

Minullakin on kaksi poikaa. Ja minä olen ihan tavis ulkonäöltäni kuten on miehenikin. Ja poikani ovat taviksia, keskimittaisia, tavallisen näköisiä ja oloisia. Mutta onneksi fiksuja, mukavia ja empaattisia kuten isänsäkin.

Ja hyvin ovat pärjänneet. On hyvät opiskelupaikat ja mukavat tyttöystävät. Joten kyllä sillä luonteella ja älyllä pääsee ihan riittävän pitkälle ilman leveitä hartioita tai komeuttakkin.

No ylläri. Ihan taviksia me ollaan, sekä minä että mies. Etkö muuten pidä miestäsi ja poikiasi komeina?

Vierailija
398/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun miehelle pahinta on olla lyhyt, nuorena kaljuuntuva ja leuaton, niin miksi kukaan nainen haluaisi tuollaiset geenit omille lapsilleen? "

Ehkä siksi että jokaiselle naiselle nuo ulkoiset seikat eivät ole tärkeimpiä vaan vaikkapa mukava luonne. Vaikka isolle osallakin naisia ne ulkoiset seikat voisivat olla tärkeitä, jossain on kuitenkin myös se nainen joka ei ajattele niin. Sinun tavoitteesi on siis löytää juuri se nainen, ei yrittää epätoivoisesti tehdä vaikutusta niihin naisiin joihin se ulkonäkösi ei pure.

Olen nainen. Olen lukenut täältä usein, tässäkin ketjussa monta kommenttia, miten rumana miehenä elämä on surkeaa. Kysyn uudestaan, miksi tieten tahtoen haluaisin lapsilleni ruman miehen geenit?

Minulla on jo lapsia ja he ovat poikia. Pojat ovat pitkiä, leveäharteisia, komeita, älykkäitä, fiksuja, huumorintajuisia, tuuheatukkaisia j

Mene muualle juttelemaan lapsistas. Jos ne ei pelaa tai koe samoja ongelmia, niin ei meitä kiinnosta pitkäkätiset ja tuuheatukkaiset apinapoikasi jotka epäilemättä näyttävät mieheltäsi.

Kyse oli että jos lapsia ei aijo hankkiakaan kuten nykyään ei naiset hanki, niin miksi pitää valita se apinan näköinen mies femiminiinisen kaunispiirteisen pelaajamiehen sijaan? Siis jos ei aijo lisääntyä, niin ei tarvi myöskään mitään rikasta miestä. Hankkii itse ne rahat, kun ei lapsiakaan hankita. Onko tämä selvä tältä erää sulle vai pitääkö vielä vääntää banbunoksia nurin?

Vierailija
399/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ottaen huomioon miten yleistä seksuaalinen väkivalta Jenkeissä on tuon ikäisten keskuudessa ollut historiallisesti, niin tuo on hyvä merkki. Naiset saavat vihdoin olla rauhassa, ja se on voitto tasan kaikille.

Vierailija
400/739 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ok boomer" heti kun ois vastuuta ja ratkasuja tarjolla.

Miten tämmöset kusimunat meinaa et kukaan haluis niitä?

Haluisko ne edes itseään? 

Ulina siitä kuinka tinderistä ei saa tilattua instabeibejä kun roskaruokaa on aivan 100% se mitä te ANSAITSETTE.