Taksinkuljettajien vaitiolovelvollisuus
Tällaisesta exäni mainitsi, mutta nyt kun olemme eronneet vajaa 3 vuotta sitten ja hän vainoaa minua. Kun tilaan taksin, joudun selittämään tilanteen, että tämän nimistä kuljettajaa ei voi lähettää. Keskuksessa ymmärretään. Kyydin jälkeen kuitenkin saan häneltä viestejä, jotka sisältävät yksityiskohtaista tietoa kyydistä. Eli työkaverit juoruilevat, vaitiolo ei päde.
Siinä hyvä ammatti audimiehille...
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TIlaa se naiskuski. Voi toki olla, että se kylän ainoa naiskuski on keikalla naapurikunnassa ja tulee hakemaan sinut kun sieltä ehtii joskus tunnin tai kahden päästä.
Täsmennetään että suomalainen naiskuski.
Nimim. kerran so* aliakan kyydissä ollut.
Minä olen kerran (taksilain uudistuksen jälkeen) joutunut ottamaan kiiretilanteessa taksin, kun en muuten olisi ehtinyt perille. Otin oikein mielelläni sen muista erillään odottaneen, oikein hyvää suomea puhuneen maahan muuttaneen naiskuskin. Sen sijaan että olisin mennyt sinne afrikkalaisten ja lähi-itäläisten miesten tappelukujalle valkkaamaan taksia.
No mikä on sitten pieni paikkakunta. Jos ennen kuntaliitosta oli kunnassa kolmisen tuhatta asukasta... Kerrostaloja ei ole montaa, mutta se naapurirappuun tilailu ei ollut minun idea, vaan jonkun vastauspostailijan. Itse en maininnut, asunko minkä mallisessa talossa taikka asuuko kanssani tai naapurissa ketään tonttuja taikka joulupukkeja.
En ymmärrä, miksi maanviljelijä ei voisi ajaa taksia. Ne ovat itseasiassa aika yhteensopivia ammatteja, koska molemmissa pitää oll toimintavalmiudessa kokoajan, vaikkei työtä tuntimääräisesti olisikaan niin paljoa. Maaviljelijöillä riippuu säistä ja milloin lehmät synnyttää, taksinkuljettajilla milloin kyytejä satutaan tarvimaan. Täällä maalla kuljettajat itseasiassa aika paljon päivystävät kotonaan eikä missään tolpilla. On vaan sovittu, kuka päivystää ja tämä odottaa sitten kotonaan, tuleeko kyydin travitsijia.
Mainitsemani mv ei toki aja työkseen taksia, vaan kyyditsi minua ihan hyväntahtoisuuttaan/pillunhimoisuuttaan.
Ei pysty täälläpäin valikoimaan eri firmoja eikä eri värisiä autoja... Jos ambulanssilla sairaalaan on meno tai ruumishuoneelle ruumisautolla, niin sitten on erivärinen auto...
-ap
Eikö pienillä paikkakunnilla ole aina joku luotettava tutun tuttu pimeä kuski, joka on käytettävissä?
🇺🇦🇮🇱
Nämä uudistuksen jälkeiset eksoottiset taksikuskit osaavat ajaa kotiisi, jos toimit heille joka käännöksen kohdalla navigaattorina. Perille päästyänne hekin ovat yllättäen tulossa kotiisi, jos et kiellä monta kertaa ja maksa lisämaksua siitä ettet ollut vieraanvarainen.
Miksi taksinkuljettajalla olisi mitään vaitiolovelvollisuutta enepää kuin lähikaupan myyjällä?
Asut muka pienellä paikkakunnalla, mutta kuitenkin on
kerrostaloja joissa on eri rappuja.
Ja maanviljelijä taksi käyttää sinua kaupassa.
Heh ap, olet kusinen trolli.