Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt nostanut tasoani jo 4 vuotta, mutta edelleen tinderissä tulevat tykkäykset lähinnä itkettävät

Vierailija
02.12.2023 |

Mitä oikein teen nyt?

4 pitkää vuotta olen nostanut tasoani, ja onnistunutkin siinä kiitettävästi...Nykyään on vartaloni erittäin treenattu, pukeudun tyylikkäästi, varallisuutta on, hiukset/iho/hampaat huippukunnossa, tinderkuvat ovat tarkoin harkittuja, en polta tai juo, olen mukava kaikille ja kohtelen heitä kuten itseäni kohtelisin, olen hankkinut uudia harrastuksia, jne...

Mutta silti tinderissä minusta tykkäävät naiset ovat sellaisia jotka eivät herätä minussa minkäänlaista kiinnostusta. Erittäin paljon on esim. Reilusti ylipainoisia vaikka itse tosiaan olen huippukunnossa.

Täm alkaa olla epätoivoista, kun ikääkin on jo 34. Löydänkö koskaan ketään kiinnostavaa johon ihastun ja rakastun, vai onko kohtaloni ottaa joku ketä kohtaan tunnen jopa hieman inhoa?

Kommentit (223)

Vierailija
21/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias vanhan äijän kropassa ei kiinnosta ketään.

Ongelma on pääsi sisällä, ei ulkoisissa asioissa.

Vierailija
22/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasitko kitistä lauantai-illan täällä vai oikeasti tehdä asialle jotain? 

Tehdä mitä? Minähän olen viimeiserät 4 vuotta tehnyt.

Ap

Otat kuule kunnon nousut ja lähet baariin, siellä sitä seuraa löytyy ennemmin kuin jossain huuhaa tinderissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää ilmoitukseesi kirjoittamasi aloitusteksti, niin - ainakaan - ylipainoiset naiset eivät enää ota sinuun yhteyttä. 

Kannattaa heti kertoa muille, että näyttää uskomattoman upealta, jos he eivät ymmärrä tilannetta valokuvistasi. 

Pahoittelen, että minua huvittaa.

Sinun mielestäsi liikunnallisen ja huippukuntoisen miehen tulisi ottaa joku sohvaperuna ja 60kg ylipainoinen nainen?

Ovatko he mielestäsi "samalla tasolla" ?

Kyllä, jos ovat esim. yhtä vähän kouluttautuneita ja köyhiä.

Vierailija
24/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joskus oli 23 bmi nainen miehen mielestä liian lihava. 

Vierailija
25/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan kiinnostava nainen ei kiinnostu sinusta irl saati Tinderissa niin joku on sinussa vikana. Aloituksen perusteella voisi arvailla mika se on. Et tajua naisista yhtaan mitaan ja se paistaa lapi.

Mikset nyt vaan tyydy olemaan sinkkuna. Parisuhde ei ole sinua varten.

Vierailija
26/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten ihmisen näkeminen tietyn tasoisina edellyttää aivan erityistä maailmankuvaa. Se maailmankuva ei ole kovin yleinen internetin ulkopuolella. On kaikille myös parempi, ettei sellaista maailmankuvaa päästä edelleen opettamaan omille jälkeläisille, joten ap:n kohtalo on evoluution näkökulmasta oikeastaan täysin oikeutettu.

Vierailija
27/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisää ilmoitukseesi kirjoittamasi aloitusteksti, niin - ainakaan - ylipainoiset naiset eivät enää ota sinuun yhteyttä. 

Kannattaa heti kertoa muille, että näyttää uskomattoman upealta, jos he eivät ymmärrä tilannetta valokuvistasi. 

Sinun mielestäsi liikunnallisen ja huippukuntoisen miehen tulisi ottaa joku sohvaperuna ja 60kg ylipainoinen nainen?

Tuo tasojen miettiminen on se ongelmasi. Laitat itsesi jalustalle ja katselet sieltä alaspäin. Kannattaa muistaa, että noin ajatellen on myös naisia, jotka katsovat sinua alaspäin. Itseasiassa jo tuon typerän ajatusmallisi takia. 

En usko, että olisit onnellinen sohvaperunan kanssa. Enkä usko, että sohvaperuna olisi sinun kanssasi onnellinen. Teillä olisi kovin erilainen elämäntapa. Kumpikin on ok. Samalle tasolle mahtuu paljon erilaisia ihmisiä. 

Paras on, kun lähdet sinne harrastuksiisi treenaamaan tai mitä se sitten onkaan. Sieltä se kulta löytyy, jos on löytyäkseen. Samoja asioita harrastavilla on yhteiset mielenkiinnon kohteet, mikä on hyvä lähtökohta parisuhteelle. 

Vierailija
28/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikunnallinen ja huippukuntoinen mies voi olla täys kymppi. Jos yhtälöön lisätään esim. ylimielisyyttä, naisvihaa, ulinaa tai muuta päävikaa, putoaa taso hyvinkin alas.

Vierailija
29/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäripäivien/juristien kokouksien aikaan päivystämään Pressaan  tai Hesperiaan. Nykyäänhän naiset ovat koulutetumpia. Hio myös Tinderiäsi Slushin aikaan - osta triplaplatinakoodi.

Vierailija
30/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä ylipainoisissa saattaa olla joku hyvin fiksu, hauska ja seksistä tykkäävä nainen, joka voisi perustaa perheen kanssasi. Vaan kun et katso pintaa syvemmälle. Katsot ilmeisesti vain ulkonäköä. Ja tämä osoittaa arvomaailmasi.

Ketä varten sinä sitä naista etsit, itsellesi vai nostaaksesi statustasi muiden silmissä?

Itsetuntosi taitaa olla kehno. Ehkä olet myös yksinkertainen.

Vierailija
31/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan kirjoita rokotuksista mitään, rokotettu ja rokottamaton ei varmasti tule keskenään toimeen.

Vierailija
32/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvapalsalla ulisevat vätykset ei kiinnosta, vaikka olisi kroppa missä kunnossa. 

Vierailija
33/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

U.L.I mies ei ole haluttua seuraa, taso on nolla.

Vierailija
34/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti oot töissä ja omaat jonkin verran varallisuutta.. https://t.ly/JYPdW

Vierailija
35/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumori

Ihan oikeasti ap, loppupeleissä se ulkonäkö jne. on vasta ensimmäinen testi siellä tinderissä, mutta oikeasti se, että löytäisit naisen joka kiinnostuu susta ihmisenä, sulla pitää olla taito saada se nainen nauramaan ja nauraa myös sen naisen jutuille.

Kai itsekin tajuat, että jos sulla ja sillä tulevalla puolisollasi ei ole mitään yhteistä juteltavaa, yhteisiä elämänarvoja, yhteisiä suunnitelmia tulevaisuudesta, ettekä naura yhdessä, ette kestäisi viikonkaan suhdetta vaikka miten miellyttäisitte toistenne silmää fyysisesti. Seksikään ei ole hyvää automaattisesti vaikka kropat olisi miten timmit. Se on vaan kuin laittaisi barbie ja ken nuken alasti toistensa kanssa päällekäin ja odottaisi että ne alkaa saada orgasmeja.

Ap, tule vaan pois sieltä tinderistä jos haluat pysyvämmän parisuhteen ja mahdollisuuden rakastua tai että joku rakastuisi sinuun. Sun pitää tavata se unelmiesi nainen ihan livenä kuten ennen tehtiin, vielä 10 vuotta sitten.

Mietipä omia vanhempiasi. Olisivatko he löytäneet toisiaan tinderistä? Todennäköisesti eivät.

Vierailija
36/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos ovat esim. yhtä vähän kouluttautuneita ja köyhiä.

Ai että millään muulla kuin koulutuksella ja varakkuudella ei ole väliä? 😅😅

Vierailija
37/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärtänyt, mitä kirjoitin.

Olen pahoillani. 

Etsi sinulle sopivia naisia muualta, kuin Tinderistä. 

Vierailija
38/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ottaisit jonkun jota kohtaan tunnet inhoa? Ei kuulosta kovin reilulta toistakaan ihmistä kohtaan, hänhän tuhlaisi kenties vuosia kanssasi. 

Ai niin se taso. Unohdit kehittää sitä tärkeintä. Luonnettasi. 

Se luonneko siellä tinderissä näkyy ja painaa vaakakupissa kun nainen valitsee?

Sinusta paistaa ulos jotain sellaista, jota ei voi huijata treenatulla vartalolla ja hyvin otetulla kuvalla.

Vierailija
39/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tasojen miettiminen on se ongelmasi. Laitat itsesi jalustalle ja katselet sieltä alaspäin. Kannattaa muistaa, että noin ajatellen on myös naisia, jotka katsovat sinua alaspäin. Itseasiassa jo tuon typerän ajatusmallisi takia. 

En usko, että olisit onnellinen sohvaperunan kanssa. Enkä usko, että sohvaperuna olisi sinun

Mutta kun ne kullat siellä salilla näkevät ap:n ja tuntevat häntä hiukan, niin kukaan ei kelpuuta häntä.

Tai sitten ap ei uskalla tehdä aloitetta tai ei ymmärrä tarttua tilaisuuteen, kun joku osoittaa kiinnostusta. Jokuhan tossa mättää, kun ei edes samoista harrastusporukoista löydy ketään.

Vierailija
40/223 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä lainaamasi noin sanoi?

Liikunnallinen ja huippukuntoinen mies ottaa ihan sen, mitä haluaa ja saa. Jos ei saa haluamaansa, voivoi.