Vilukissa! Talvesta ennustetaan tulevan pitkä ja kylmä. Miten jaksat kevääseen asti?
Aiotko lähteä kylmyyttä pakoon ulkomaille? Vai nauttia kirpeästä pakkassäästä. Nyt aamulla -16c täällä Kuopion seudulla.
Kommentit (53)
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010032844.html
Pääkaupunkiseutukin nauttii talvisäästä.
Puen päälle. Tulis kunnon pakkaset.
Ei ole sen kylmempi ku muutkaan talvet. Eli samanlain pärjään ku tähänki asti
Kotona onneksi noin 23 astetta lämmintä. Autokin lämpiää suht nopsaan. Ulos merinovillaa ja toppaa. Avantouinnissa käyn kolmesti viikossa. Karaisee.
Tästä syystä vietän tammi- helmikuun vaihteessa 4 viikkoa joka vuosi Aasiassa. Katkaisee mukavasti kylmimmän pakkasjakson.
Kaivoin taas mummon vanhan turkin käyttöön. Se on oikeasti todella lämmin, voi käyttää vain kovilla pakkasilla. Päähän pipo, merinovillaa vaatteiden alle. Villasukat jalassa.
En tiedä. Inhoan talvea yli kaiken ja runsasta pukeutumista. Kai mä vaan kökötän täkin alka kotona ja lasken päiviä kevääseen.
Vierailija kirjoitti:
Kotona onneksi noin 23 astetta lämmintä. Autokin lämpiää suht nopsaan. Ulos merinovillaa ja toppaa. Avantouinnissa käyn kolmesti viikossa. Karaisee.
Mulla ei avantouintikaan ole auttanut, muutaman vuoden testannut. Palelen edelleenkin ihan hulluna.
Outoa kun kuumuuteen tottuu 2 päivässä mutta kylmään ei ikinä!
Ovat kyllä ennustaneet tavallista lauhempaa talvea, jostain syystä...
Mitä vanhemmaksi olen tullut sen vaikeampaa on pimeä talviaika.Tilasin eilen kahden viikon loman helmikuussa etelään, ei kestä muuten.Maaliskuussa voi hiihdellä keväthangilla, silloin jo helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei avantouintikaan ole auttanut, muutaman vuoden testannut. Palelen edelleenkin ihan hulluna.
Outoa kun kuumuuteen tottuu 2 päivässä mutta kylmään ei ikinä!
Onko kilppariarvot kunnossa? Mulla oli aiemmin palelua. Sairastan kilpirauhasen vajaatoimintaa. 15v olen nyt käynyt avannossa ja jotain ehkä kilpirauhasessakin tapahtunut. En enää palele jatkuvasti.
Tänä aamuna -20c täällä Uudellamaalla 🥶
Kuule kun ei siihen pukeutuminen auta..