Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin Etelä-Amerikan maahan muuttaisit, jos olisi pakko?

Vierailija
09.09.2024 |

Itse muuttaisin ehkäpä Uruguayhin, tuohon Etelä-Amerikan Sveitsiin. Vakaa, demokraattinen ja melko turvallinen valtio, joka on maanosan vauraimpia. Myös maisemat ovat kauniit, rantoja ym. 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brasiliaan. Tod.näk. muutankin vielä. Useasti lomilla - opiskelen portugalia. Hieno maa.

Vierailija
2/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chilen Tulimaahan. Puerto Williams näyttää aina säätiedotuksessa mukavalta paikalta: +5 ympäri vuoden, kesällä (meidän talvella) jopa +15.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Chile on kiinnostava ja melko turvallinen. 

Vierailija
4/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uruguay täälläkin, vaikka Buenos Aires olisi kanssa ihan kiva

Vierailija
5/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chile tai Uruguay. 

Vierailija
6/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argentiinaan. On länsimaalaisin ja sinne olisi varmaan helpoin sopeutua.

Vierailija
7/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argentina on Etelä-Amerikan maista "eurooppalaisin" eli sinne.

Vierailija
8/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumbiaan, ilmeisistä syistä. *snif*

Perukin kävisi.

Vierailija
9/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chile on myös ok taloudellisesti mutta naiset rumia. Colombia on vähän vaarallisempi muttei niin paljon ettei siellä voisi asua, aika halpa se kyllä on. Etelä Brasilia on aika vaurasta ja suht eurooppalaistunutta, mutta yök se kieli. Aika kallis paikka myös etelä amerikan mittapuulla.

Keskiamerikassa panamassa on paljon jenkki ex patteja mutta hirveän tylsä maa. Costa Rica vähän parempi. Meksikolaiset ovat aika mulkeroita ja kartellit häärää.

Ehkä Medellin, colombia olisi se paras paikka missä olen käynyt. Ilmasto on kuin suomen kesä ympäri vuoden.

Vierailija
10/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kuin Rio de Janeirossa karnevaaleilla häämatkalla. Se oli hieno kaupunki, mutta enhän minä tiedä, josko siellä olisi vielä hienompia paikkoja. Minulla oli aikoinaan Lontoossa asuessani urugualainen kaveri, jonka ansiosta tutustuin vähän maahan. Vaikutti taloudeltaan ja turvallisuudeltaan keskivertoa paremmalta.

Vierailija
11/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uruguay ehkä. Tosin Venezuelassa ja Kolumbiassa on upeimmat naiset. Siihen se sitten jääkin.

Vierailija
12/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chile on myös ok taloudellisesti mutta naiset rumia. Colombia on vähän vaarallisempi muttei niin paljon ettei siellä voisi asua, aika halpa se kyllä on. Etelä Brasilia on aika vaurasta ja suht eurooppalaistunutta, mutta yök se kieli. Aika kallis paikka myös etelä amerikan mittapuulla.

Keskiamerikassa panamassa on paljon jenkki ex patteja mutta hirveän tylsä maa. Costa Rica vähän parempi. Meksikolaiset ovat aika mulkeroita ja kartellit häärää.

Ehkä Medellin, colombia olisi se paras paikka missä olen käynyt. Ilmasto on kuin suomen kesä ympäri vuoden.

*Kolumbia.

Vierailija
13/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Uruguay on kyllä myös erittäin eurooppalainen. Siisti, ja espanja on virallinen kieli. Väestö on espanjalaisten ja italialaisten jälkeläisiä. Vähän brittejä ja ranskalaisia myös. 

Vierailija
14/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää "turvallisimmat". Ja tutustua myös paikkaan. Chile, Argentina, jokin muu? Vai sinne missä kasvaa kannab. Itse en käytä.

Vierailija
15/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Costa-Rica.

Vierailija
16/32 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argentiinaan. On länsimaalaisin ja sinne olisi varmaan helpoin sopeutua.

Millainen hintataso siellä on nyt noitten uudistuksien jälkeen? Onko turvallista?

Argentiinalaiset naiset mitä olen tuntenut ovat olleet aika hiirulaisia ja tylsiä. Todellakin ovat eurooppalaisia siinä suhteessa, eivät sellaisia tyypillisiä latina muijia.

Vierailija
17/32 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Argentina on Etelä-Amerikan maista "eurooppalaisin" eli sinne.

Argentiinalla on pitkät perinteet vasemmistopopulism7ssa, joka pääsee vaikuttamaan politiikkaan. Maa siis köyhtyy jatkuvasti suhteessa muuhun maailmaan. Vielä 1900-luvun alussa se oli yksi maailman vauraimmista maista.

Vierailija
18/32 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä "pakko" ? Miksi suomalaisten nyt yhtäkkiä pitäis pois muuttaa?

Vierailija
19/32 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meksiko on Pohjois-Amerikassa.

Vierailija
20/32 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Colombiaan?  Ihan suomalaisena muuttamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi