Joulu peruttu mun osalta! Mies sanoi ettei osteta toisillemme lahjoja, lapsille vaan
Jää muka enempi rahaa ruokiin ja voitais käydä vaikka risteilyllä.
Tuli kyllä niin kamala olo kun tajusin että tässä se oli, rakkaus on loppu meidän suhteesta!
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan et mies osoittaa arvostavansa mua. Joku rupuristeily ei ole arvostusta.
ap
Sano sille, että varaa Karibian risteilyn. Älä tyydy muuhun. Nyt tiukkana!
Samaa mieltä. Ei tosiaankaan joululahjoja korvata millään Tallinnan- tai Tukholman-kä(y)nnillä.
Vierailija kirjoitti:
ap
Miksi kukaan arvostaisi sinua? Vaikutat ankealta ihmiseltä, josta asenne tarttuu.
No mutta tosissaan: kun lapset olivat pieniä, niin sovittiin miehen kanssa, ettei osteta toisillemme lahjoja. Lopputulos oli, että lapsille tuli paha mieli kun äiti ja isä eivät saaneet lahjoja. Uskoivat tuolloin vielä pukkiin. Tästä viisastuneena on sitten meillekin ollut lahjat jouluna.
Sinuna jättäisin koko perheen ja aloittaisin uuden elämän rikkaan miehen vaimona.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mies eikä mikään jos ei naiselleen joululahjaa osta. Harkitsisin vakavasti jatkoa. Kyseessä kuitenkin vuoden suurin juhla, yhdessäolon juhla, johon kuuluu AIVAN oleellisena osana lahjojen antaminen ja saaminen.
Joulu on LASTEN juhla.
Ostan minun tyttöystävälle ainakin 6-8 lahjaa. Ostin sille kaksi joulua sitten 33 lahjaa. Pistin ne pakettiin kaikki se oli hauskaa kun toin säkin lahjoja sille ja se lähes järkyttyi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen vuosikymmeniä ostanut itse itselleni lahjat plus muulle perheelle. Tulee ainakin mieleiset lahjat.
Kuulostaa surulliselta
Miehelläsi taitaa olla toinen nainen jolle ostaa niitä joululahjoja.
En ole koskaan saanut mieheltä joululahjoja. Lapsille olen ostanut ja se heidän ilo on tehnyt joulun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ajattele, jos se onkin ostanut risteilyn Icon of the Seasille.
Eikun ehdotti Vikingin Hki-Tukholma loppiaisena kun ei oo ruuhkaa
ap
Ei hitto! Joku perinteinen wt-risteily. Katsella känniääliöiden turvonneita naamoja ja käydä pallomeressä hakemassa joku paskatauti itselleen ja kumppanilleen.
Mulle ainakin maistuis ysi kannen Stardust baarissa sininen enkeli.
En minäkään tykkäsi, jos toinen osapuoli sanelee sopimisen sijaan.
Ostat itsellesi kauniisti kullitetun ison paketin ja mietit aattona isoon ääneen että keneltä se oikein voisi olla?
Anna miehellesi eropaperit lahjapaketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mies eikä mikään jos ei naiselleen joululahjaa osta. Harkitsisin vakavasti jatkoa. Kyseessä kuitenkin vuoden suurin juhla, yhdessäolon juhla, johon kuuluu AIVAN oleellisena osana lahjojen antaminen ja saaminen.
Joulu on LASTEN juhla.
Kyllä se on ihan kaikkien juhla, ei se muuten olisi kalenterissa virallisena vapaana
Olisipa ankeaa jos mies kuvittelisi etten tarvi joululahjaa. Tylsimys suorastaan.
Jos ongelmana on ettei kerta kaikkiaan tiedä mitä antaa, aina voi pyytää jonkinlaisen toivelistan josta valitsee jotain.
Olen esimerkiksi omalle miehelle kertonut että jos ei joskus keksi mitään, kirjat toimii aina
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut mieheltä joululahjoja. Lapsille olen ostanut ja se heidän ilo on tehnyt joulun.
Oksensin vähän. Mitä jos et olisi koko perheen lapanen
Miksi ihmiset haluavat olla niin ankeita ja tylsiä. Eri asia sanoa että ei tarvi puolisoltaan joululahjaa kuin ilmoittaa että ei aio itse sellaista hankkia. Yh, miten ankea suhde
Sanoisin miehelle etta sopii mainiosti ja voin hoidella varaukset sinne risteilylle. Sitten buukkaat ihanan karibianristeilyn lentoineen kunnon sviitissa ja annat miehelle aattona varauspaperit suloisesti hymyillen. Kiitat miesta ihanasta lahjasta ja kehut miten huomaavainen ja antelias han onkaan. Jos hemmolla oli mielessa joku tallinnanreissu niin yllattyypa perinpohjaisesti.
Jos haluat lisaa kierretta hommaan niin varaa karibianristeily koko perheelle Disneyn laivalta. Viikko lasten kanssa Mikkihiiren ja Akuankan seurassa, niin ensi vuonna mies suorastaan rukoilee etta saa ostaa sulle lahjat.