Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittisivustoilla sen huomaa. Laittavat ikähaarukaksi 18-30v Itse en tuon ikäisenä olis ikimaailmassa huolinut jotain 50v äijänkäppänää.
Miksi niiden miesten pitäisi välittää siitä mitä sinä tai joku muu iän katkeroittama palstamamma on joskus silloim nuorena ja hoikempana halunnut?
Ei tarvitsekaan välittää. Se vaan huvittaa. Ei maailma niin paljon ole muuttunut, että nykyajan nuoret naiset edelleenkään haluaisi isänsä ikäisiä miehiä. Aina poikkeuksia löytyy tietenkin. Sivusta.
Ei sinua oikeasti huvita tuollainen. Et vain ole itse koskaan saanut kokea rakkauden huumaa ja nautinnollista seksiä aikuisen miehen kanssa, joten olet alitajuisesti kateellinen etkä kykene vastustamaan kateuden
Hyvin moni nainen on kokenut rakkauden huumaa sekä nuoren innokkaan miehen kanssa ja aikuisen innokkaan miehen kanssa. Sinä luulet olevasi erityinen, mutta et ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viisas nainen, kun ei jäänyt vuosikymmeniksi kiinni hoivattavaan mieheen, joka oli vain lyhyt tuttavuus. Miksi nuoren naisen olisi pitänyt uhrata oma elämä jonkun miehen takia? Empatiaa voi hyvin tuntea vaikkei suostu omaishoitajaksi."
Täytyy sanoa, että on todella karmivaa lukea, miten kylmästi naiset suhtautuvat ihmisiin, jotka kaipaavat vanhuksina hoivaa. Onneksi maahamme virtaa koko ajan filippiiniläisiä hoitsuja ja täysin empatiakyvyttömät suomalaiset korvautuvat pikkuhiljaa tervepäisillä hoitajilla.
Kuule, ne virtaavat täältä eteenpäinkin. Mun työpaikalle ei jäänyt yhtään tänne Suomen maksamana lennätettyä filsua sen jälkeen, kun pakolliset kuukaudet oli tehty. Me ollaan kauttakulkumaa EU:n alueelle, ei Suomella ole tarjota mitään miksi jäädä, kun sama pula ammattilaisista on kaikkialla.
No teidän työpaikassa jo jotain vikaa sitten. Olen järjestänyt asuntoja filpparihoitsuille ja kyllä he ovat oikeastaan kaikki (n. 30hlöä) asuneet jo useamman vuoden täällä ja ovat kaikki hoitoalalla.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani sanon vielä sen, että olen varmaan 100x parempi rakastaja nyt kuin 20v sitten. En ehkä niin sileä ja adonis kuin silloin olin, mutta osaamista on kertynyt.
m47
Omasssa vanhan miehen omahyväisyydessäsi koet varmasti niin, mutta naiset eivät välttämättä koe. Mies ajattelee olevansa osaava kun on kehittänyt ennalta pari tekniikkaa joita sitten tuputtaa kaikille. Olen kerran erehtynyt vanhempaa kokeilemaan ja siitä kyllä paistoi täysi kaavoihin kangistuminen. Oli jo iät ajat sitten päättänyt mistä pitää ja mistä naiset pitävät.
On se paljon kivempi tutkia nuo asiat nuoren innokkaan miehen kanssa yhdessä. Ei vanhus voi ikinä korvata sitä nuoren miehen intoa ja kokeilunhalua. Ja anteeksi suoruus, mutta kyllä se visuaalinen puoli on niin tärkeä että ei sitä voi millään tempuilla korvata.
Ei vanha koppelo voi ikinä korvata sitä nuoren naisen intoa ja kokeilunhalua. Anteeksi suoruus, mutta kyllä se visuaalinen puoli on niin tärkeä ettei sitä voi millään tempuilla korvata
m47
Vierailija kirjoitti:
Tindereissä on monenlaista pyydystä, joille saaliiksi riitäisi lotuhousu, jolla on oma auto ja asunto ja säännölliset tulot. 50-vuotias nainen voi olla kiikun kaakun taloutensa kanssa vaikka olisi tehnyt työtä koko ikänsä. Huonopi palkka, enemmän menoja, eron jälkeen puille paljaille, kulutusmania. Jos viiskymppinen mies on elänyt normien mukaan, 50-vuotiaana on jo muutakin kuin vain hiekkaa tuulikaapissa. Tinder-naisen kannalta taloudellisesti vakaisiin olosuhteisiin pääseminen nostaa naisen elintason keskiverroksi.
Sä oikeasti luulet kaikkia viiskymppisiä sinkkunaisia tuollaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Viisas nainen, kun ei jäänyt vuosikymmeniksi kiinni hoivattavaan mieheen, joka oli vain lyhyt tuttavuus. Miksi nuoren naisen olisi pitänyt uhrata oma elämä jonkun miehen takia? Empatiaa voi hyvin tuntea vaikkei suostu omaishoitajaksi."
Täytyy sanoa, että on todella karmivaa lukea, miten kylmästi naiset suhtautuvat ihmisiin, jotka kaipaavat vanhuksina hoivaa. Onneksi maahamme virtaa koko ajan filippiiniläisiä hoitsuja ja täysin empatiakyvyttömät suomalaiset korvautuvat pikkuhiljaa tervepäisillä hoitajilla.
Kuule, ne virtaavat täältä eteenpäinkin. Mun työpaikalle ei jäänyt yhtään tänne Suomen maksamana lennätettyä filsua sen jälkeen, kun pakolliset kuukaudet oli tehty. Me ollaan kauttakulkumaa EU:n alueelle, ei Suomella ole tarjota mitään miksi jäädä, kun sama pula ammattilaisista on kaikkialla.&nb
On, tarjolla heille oli nerokkaasti hoiva-avustajan palkka ja suomalaiset työolosuhteet. Täältä lähtivät pilottiespanjalaisetkin jo kymmenen vuotta sitten, virallisesti eivät kestäneet pimeää, epävirallisesti, raha vie. Tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani sanon vielä sen, että olen varmaan 100x parempi rakastaja nyt kuin 20v sitten. En ehkä niin sileä ja adonis kuin silloin olin, mutta osaamista on kertynyt.
m47
Omasssa vanhan miehen omahyväisyydessäsi koet varmasti niin, mutta naiset eivät välttämättä koe. Mies ajattelee olevansa osaava kun on kehittänyt ennalta pari tekniikkaa joita sitten tuputtaa kaikille. Olen kerran erehtynyt vanhempaa kokeilemaan ja siitä kyllä paistoi täysi kaavoihin kangistuminen. Oli jo iät ajat sitten päättänyt mistä pitää ja mistä naiset pitävät.
On se paljon kivempi tutkia nuo asiat nuoren innokkaan miehen kanssa yhdessä. Ei vanhus voi ikinä korvata sitä nuoren miehen intoa ja kokeilunhalua. Ja anteeksi suoruus, mutta kyllä se visuaalinen puoli on niin tärkeä että ei sitä voi millään te
Huomenta spesiaali, ikä on nyt pahasti alakanttiin. Muistitestin paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m47
On se paljon kivempi tutkia nuo asiat nuoren innokkaan miehen kanssa yhdessä. Ei vanhus voi ikinä korvata sitä nuoren miehen intoa ja kokeilunhalua. Ja anteeksi suoruus, mutta kyllä se visuaalinen puoli on niin tärkeä että ei sitä voi millään te
Ihan sama koskee naisia. Nuoren miehen timmi vartalo, innokkuus, kestävyys ja miellyttämisenhalu menee heittämällä ohi pehmenneestä keski-ikäisestä miehestä.
"Hyvin moni nainen on kokenut rakkauden huumaa sekä nuoren innokkaan miehen kanssa ja aikuisen innokkaan miehen kanssa. Sinä luulet olevasi erityinen, mutta et ole."
Sinä tässä ikävä kyllä luulet aivan höpöjä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on taas myrkyllisiå kommentteja mammoilta.
Katkeruutta ilmassa. Ihan oikein noin ilkeille.
Ketjussa on paljon ilkeitä viestejä naisia kohtaan. Niitä sinä et tietysti näe.
Vierailija kirjoitti:
"Hyvin moni nainen on kokenut rakkauden huumaa sekä nuoren innokkaan miehen kanssa ja aikuisen innokkaan miehen kanssa. Sinä luulet olevasi erityinen, mutta et ole."
Sinä tässä ikävä kyllä luulet aivan höpöjä.
En luule, sillä minulla on kokemusta kummastakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kovin kauaa tätä palstaa lukea niin ymmärtää, että miksi sekä nuoret että vanhemmat miehet haluavat jakaa elämänsä mieluummin nuoren naisen kanssa kuin toksisen (ja lihavan) tädin kanssa.
Tämä on totta, mutta toisaalta jos miettii niin onko sen tädin ja sedän pakko lihoa ja väsähtää reilu nelikymppisinä? Tiedän, että ruuhkavuodet ja päläpäläpälä..
Meillä on 2 lasta ja rouva on edelleen samoissa mitoissa kuin 19 vuotiaana (eli tosi hoikka ja mun mielestä aika hyvässä tikissä) ja itse olen paremmassa kunnossa kuin alle 2 kymppisenä (184cm/87kg). Ihan hyvin ehtii pitää itsestään huolta, kun vaan pitää. Siinä sitten pysyy parisuhdekin aika mukavalla mallilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Sä oikeasti luulet kaikkia viiskymppisiä sinkkunaisia tuollaiseksi?
Kuka täällä mistään "kaikista" on puhunut? Viisissäkympeissä monille tavikselle riittää kaveriksi toinen tavis ja plussaa valinnassa saavat ne jotka ovat hoitaneet taloutensa. Pariakin miesjahtia sivusta seuranneena. Ihme kyllä Tinderissä on paljon myös niitä viiskymppisiä miehiä joilla talouden tila on epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä katkeruus? Luitko nuo miehen kirjoittamat viestit? Ne ei ole asiallisia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa on paljon ilkeitä viestejä naisia kohtaan. Niitä sinä et tietysti näe.
Kaikki on ihan ansaittuja.
Vierailija kirjoitti:
Eivät nykyajan nuoret naiset kyllä mitään hoikkia ole, melkoisia pullukoita verraten muutama vuosikymmen sitten.
Terv. Täti 54kg/164cm
Nuorilla pullukoilla kimmoisa iho lisää kurvit koossa.
T: setämies
Olisi ihan hirveää, jos naisena ainoat seksikokemukset olisi vain keski-ikäisten ja vanhojen miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vanhuksen.... Tässä taas nähdään katkerien lehmien kommentointia.
Tässä on taas ilkeä kommentti naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät nykyajan nuoret naiset kyllä mitään hoikkia ole, melkoisia pullukoita verraten muutama vuosikymmen sitten.
Terv. Täti 54kg/164cm
Nuorilla pullukoilla kimmoisa iho lisää kurvit koossa.
T: setämies
Lisää=pitää autocorrect...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m47
Ei vanha koppelo voi ikinä korvata sitä nuoren naisen intoa ja kokeilunhalua. Anteeksi suoruus, mutta kyllä se visuaalinen puoli on niin tärkeä ettei sitä voi millään tempuilla korvata
m47
Niin, näinhän miehet ovat kertoneet. Siksi ihmetyttää miten vaikea heidän on käsittää että se toimii myös toisinpäin. Ei joku miehen opettelema temppu peitä miehen rupsahtanutta vartaloa. Nuorella miehellä on vartalo kunnossa ja sitä paitsi on kiva opetella ne temput yhdessä, saadaan sitä mistä itse tykätään eikä jotakuta toista varten opeteltuja temppuja :) Jos mies on 20 v jynssännyt jollain tyylillä niin sitä on kyllä tosi vaikea saada hänestä pois.