Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä joilla on haluton nainen. Meillä on seksiä ja olemme 50+.
Terveisin Sukarin Topi (P.S. Punaiset tangat auttavat aina)
Suksi helvettiin dorka.
Vierailija kirjoitti:
Seksi seksi ja seksi. Miehille se nyt vaan on tärkeää.
Onhan se ja paras tilaisuus olla naisen kanssa todella läheisessä kontaktissa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maininnut vielä tiukkaa tavaraa. Olen pettynyt Vauva-palstaan, ryhdistäytykää nyt.
Oletko ikinä saanut edes mitään? "Ei ole löysän voittanutta" ja kiesus kun kireä sattuu pahoin.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi vanhojen miesten voimaantumisketju.
Ei kiinnosta itseäni vanhemmat miehet eikä se aina liity edes miehen ulkonäköön vaan eniten tuohon ällöttävään omahyväisyyteen ja ikäistensä naisten haukkumiseen.
Eiköhän täällä miehiä haukuta oikein urakalla. Ja mun mielestä vanhojen naisten käytös kyllä on niin törkeää, etten ihmettele, jos saavat kritiikkiä osakseen.
Omasta puolestani sanon vielä sen, että olen varmaan 100x parempi rakastaja nyt kuin 20v sitten. En ehkä niin sileä ja adonis kuin silloin olin, mutta osaamista on kertynyt.
m47
Vierailija kirjoitti:
Omasta puolestani sanon vielä sen, että olen varmaan 100x parempi rakastaja nyt kuin 20v sitten. En ehkä niin sileä ja adonis kuin silloin olin, mutta osaamista on kertynyt.
m47
Epäilemättä, mutta Suuri Rakastaja sinä olet enää max 5 vuotta. Sen jälkeen hiipuu libido, ja vähitellen elämä. Vanhuus koittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä joilla on haluton nainen. Meillä on seksiä ja olemme 50+.
Terveisin Sukarin Topi (P.S. Punaiset tangat auttavat aina)
Suksi helvettiin dorka.
Dorka 😂 Papparaisella meni tunteisiin!
Vierailija kirjoitti:
m47
Mä en periaatteessa ole muuttanut tyyliäni rakastajana, eli kun sain jo 16-vuotiaana kehuja, tiesin että teen jotain aivan oikein. Ainoa suuri muutos minkä olen kokenut, että olen vasta viimeisten 15 vuoden aikana alkanut itse nauttimaan kunnolla ja orgasmit ovat paljon rajumpia ja voimakkaampia. Nuorempana en meinannut laueta millään yhdynnässä ja se tietysti naisille oli hyvä asia, mutta itselleni huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m47
Epäilemättä, mutta Suuri Rakastaja sinä olet enää max 5 vuotta. Sen jälkeen hiipuu libido, ja vähitellen elämä. Vanhuus koittaa.
Älä nyt höpötä.
Vierailija kirjoitti:
m47
Varmaan ymmärrät, että tuo sama koskee myös naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies haluu hedelmällisen naisen ja nainen haluaa turvallisen aikuisen miehen rinnalleen.
Viidenkympin villityksessä, mennyttä nuoruutta etsivä mies ei ole turvallinen. Kun pahin hormonimyrsky on mennyt ohi, miehestä tulee tylsä ja passiivinen.
Kunnes taas etsii sen uuden nuoren ja jatkuu ja jatkuu kunnes ei enää pysty.Sitten saakin jonkun pirttihirmun joka enää huolii tuollaisen.Seon karmaa se.
Saatan olla estynyt, mutta 50+ sektoria edustavana en ilkeäsi ruveta suhteisiin edes 10 vuotta nuoremman kanssa. 5 Vuoden ikäero on ihan maxmax.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m47
Mä en periaatteessa ole muuttanut tyyliäni rakastajana, eli kun sain jo 16-vuotiaana kehuja, tiesin että teen jotain aivan oikein. Ainoa suuri muutos minkä olen kokenut, että olen vasta viimeisten 15 vuoden aikana alkanut itse nauttimaan kunnolla ja orgasmit ovat paljon rajumpia ja voimakkaampia. Nuorempana en meinannut laueta millään yhdynnässä ja se tietysti naisille oli hyvä asia, mutta itselleni huono.
Se tuntikausien jyystäminen ei naisista ole mukavaa. Jos osaisit paremmin, saisit myös naisille paremman lopputuloksen nopeammin,
Minun lähipiirissäni tapahtunutta;
sedälläni tuli 50v villitys, perus kliseet eli moottoripyörän hankki, muutaman tatuoinnin käteen ja lopuksi erosi vaimostaan jonka kanssa oli ollut 20 vuotiaasta lähtien, heillä 3 aikuista lasta, lapsenlapset, yhteinen talo, kesämökki jne. Hänellä oli syynä nuorikkonsa, 27 v nainen. Salamarakkaus, kihlautuminen.. setäni sai aika pian kihlauksen jälkeen aivoinfarktin, melkein kuoli. Nyt hän kulkee pyörätuolissa,vaivoin saa juteltua, kotihoitaja käy vuokra asunnolla. Välit mennyt 2 lapseen ja tietty exään. Kannattiko? Nii i. Ja voitte arvata että nuorikko liukeni paikalta infarktin jälkeen pian.
luulis että mun isäni sitä sivusta seuranneena olisi ollut yhtään fiksumpi, no jaa ei, hän oli 53v kun havahtui siihen että hänellä on 4 tytärtä että kyllä hän tarvii sen sukunimen jatkaja pojan (tämän naurettavuuden siis selitti meille lapsilleen eron syyksi) , vålit meni äitini, exään ja kyllä aika ristiriitainen olo tuli siitä että meni yhteen 38v naisen kanssa joka saman ikäinen kuin minä. Pian tekivät lapsen, sai sen kaipaamansa pojan. No nyt sitten käyn toisinaan hänen kanssaan kattelemassa pikkuveljen jääkiekko pelejä. Ihanan pojan hän sai, mutta suhde naiseen ei kestänyt. Itseasiassa olen ajansaatossa tullut läheiseksi isän ex naisennkanssa, hän on paljon avautunut isäni vaikeasta luonteesta. Juu en ihmettele äitini olisi varmaan jäärä isääni kattellut loppuun asti toisinnkävi😁😁 ja kyllä, isäni kävi itkemässä äitini perään mutta hän nauttii nyt kun ei tarvitse hyysätä miestä kotitöiden kimpussa vaan saa nauttia elämästä matkustella ja harrastella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m47
Se tuntikausien jyystäminen ei naisista ole mukavaa. Jos osaisit paremmin, saisit myös naisille paremman lopputuloksen nopeammin,
Ei varmasti olekaan ja siksipä en olekaan jyystänyt tuntikausia. Älä kuvittele omiasi ja yritä mollata.
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiirissäni tapahtunutta; Kannattiko? Nii i. Ja voitte arvata että nuorikko liukeni paikalta infarktin jälkeen pian.
Ainoa jonka näkemys asiassa merkitsee on sedän oma.
Säälittää nuoret naiset, jotka huolii setämiehen. Kaikilla on kuitenkin oma polkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun lähipiirissäni tapahtunutta; Kannattiko? Nii i. Ja voitte arvata että nuorikko liukeni paikalta infarktin jälkeen pian.
Minun tuttu viiskymppinen oli samantapaisessa tilanteessa ja katui. Mistä tiedän, siitä että laittoi faceen pari itsesäälintäyteistä postausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Setäparka. Naisen elämä on kuitenkin aika helppoa, mikään kulli tai huumaus ei ole sen arvoinen, että välit omiin lapsiin menevät poikki.
Mua ei myöskään kiinnosta vanhemmat miehet mutta olen huomannut että enää ei kiinnosta edes oman ikäiset nuoret miehet koska pelottaa, että niistäkin tulee jossain vaiheessa tuollaisia.