Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
Vierailija kirjoitti:
Ikis sai jälleen kerran valtavan ketjun aiheesta Ikäero parisuhteessa.
En tiedä nauranko vai itkenkö teille.
Teidän on jatkuvasti pakko puuttua muiden parisuhteisiin. Kipeää.
No kukas tää Ikis sitten on?
Eri mutta kyllä se mieskirjoittajien kokemattomuus ja ihmiskontaktien puute näkyy niin selvästi. Se onkin suuri osa viehätystä naureskella jutuille mitä he teoriapohjalta kehittelee kun kaikesta paistaa ettei ole kokemusta parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Haluavat aloittaa 'elämän alusta', perustaa uuden perheen ja kuten monet ovat sanoneet, nyt minulla on aikaa, mahdollisuuksia ja haluja olla enemmän lasten kanssa. Joten vasta siinä iässä ymmärtävät ja tuntevat mitä heiltä odotetaan. Mutta koska silloin jo usein ensimmäisen perheen lapset ovat jo tai melkein aikuisia, vaimo kyllästynyt ja väsynyt niin mies huomaa että hänen on haettava se 'uusi ja parempi elämä' jossa hän todella näyttää että välittää ja huolehtii, muualta.
Tuo kalskahti aika paljon. Eikö mies saa itse päättää miten elämänsä elää ja mistä nauttii?
Vierailija kirjoitti:
Voi j**sus, mitä teorioita.
Nuori nainen on nätti, kireä ja pannakin saa. Toisin nämä vanhemmat maatiaismallin maatuskat, jolla on ylipainoa, alkoholiongelmaa, naama kuin kukkakaali ja jatkuvaa jurputusta saa kuunnella milloin mistäkin. Eikä puhettakaan, että päänsäryiltään vaivautuisi jalkojaan levittelemään.
Siksi.
Ja aivan turhaa alkaa lätisemään "itse olet vanha paska..." Ihan sama mikä olen tai olen olematta, mutta tuossapa nuo syyt seisovat silti, miksi nuorta naista halutaan. Piste.
:D
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta kyllä se mieskirjoittajien kokemattomuus ja ihmiskontaktien puute näkyy niin selvästi. Se onkin suuri osa viehätystä naureskella jutuille mitä he teoriapohjalta kehittelee kun kaikesta paistaa ettei ole kokemusta parisuhteista.
Varsinkin kun ne jatkuvasti jaksaa väittää, että kaikki naiset haluaa hyvätuloisen miehen, joka maksaa yksin koko perheen elatuksen. Vaikka me muistutetaan, että naiset käy töissä ja maksaa osansa, niin silti ne väittää, että erossa nainen vie vähintään puolet miehen omaisuudesta. Surkuhupaisin on väite, että naiset rikastuvat lasten elatusmaksuilla. Palstamiehet elää omassa universumissa.
Kyllä minä ainakin osaan olla paljon parempi isä toisella kierroksella lapsille kuin ensimmäisellä kierroksella koskaan olin. Ja nuori vaimo nuorentaa myös minua, ainakin henkisesti
m50
Pihtaava tai pettävä nainen. Jos liitto on jatkunut pitkään, niin edellä oli ne syyt. Pelimiehet on erikseen ja ne on pettäneet aina pönkittääkseen itsetuntoaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruma ja tyhmä vaimo.
Tässä on nyt hyvä esimerkki siitä teoriapohjalta kirjoittelusta :D.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain sinun kuvitelmiasi. Kokemuksia naisista voi saada ihan hyvin ilman parisuhteitakin ihan vain tarkkailemalla ympäristöään. Naisia ja parisuhteita on yhtä monta erilaista, kuin on naisiakin, joten ehkä tällaisessa paikassa, missä kaikki erilaiset naiset eivät suinkaan ole äänessä, osalle teistä muodostuu liian yhteneväinen käsitys, kun osa on jo katkeroituneet ja tuovat narsistisesti julki vain omat näkemyksensä siitä, miksi parisuhde meni mönkään. Ja minusta on lapsellisuuden huippu ilkkua vain miehille, jos näillä ei olekaan ollut parisuhteita, ainakaan montaa ja varsinkin sellasille, joilla on taatusti ollut useitakin suhteita ja ovat parhaillaan suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinkin kun ne jatkuvasti jaksaa väittää, että kaikki naiset haluaa hyvätuloisen miehen, joka maksaa yksin koko perheen elatuksen. Vaikka me muistutetaan, että naiset käy töissä ja maksaa osansa, niin silti ne väittää, että erossa nainen vie vähintään puolet miehen omaisuudesta. Surkuhupaisin on väite, että naiset rikastuvat lasten elatusmaksuilla. Palstamiehet elää omassa universumissa.
Teitä on selvästi trollattu, ettekä ole tajunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on vain sinun kuvitelmiasi. Kokemuksia naisista voi saada ihan hyvin ilman parisuhteitakin ihan vain tarkkailemalla ympäristöään. Naisia ja parisuhteita on yhtä monta erilaista, kuin on naisiakin, joten ehkä tällaisessa paikassa, missä kaikki erilaiset naiset eivät suinkaan ole äänessä, osalle teistä muodostuu liian yhteneväinen käsitys, kun osa on jo katkeroituneet ja tuovat narsistisesti julki vain omat näkemyksensä siitä, miksi parisuhde meni mönkään. Ja minusta on lapsellisuuden huippu ilkkua vain miehille, jos näillä ei olekaan ollut parisuhteita, ainakaan montaa ja varsinkin sellasille, joilla on taatusti ollut u
Tjaa, no minusta taas on lapsellista kuvitella että on kovastikin annettavaa parisuhteita koskevan keskusteluun, jos ei ole koskaan ollut seksiä eikä parisuhdetta. Ja varsinkin se on lapsellisuuden huippu että sepittelee keksittyjä juttuja mielikuvitusparisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta. Älä nyt viitsi. Ei mitenkään mahdollista. Ei todellakaan ole kukaan tätä tajunnut. Ei täällä nyt kukaan koskaan trollaa. Hui kauheaa😬
Vierailija kirjoitti:
"Minun mies on töissä. Suurin osa meistä naisista käy täällä käypäseltään nauramassa, sinä ja muutama muu mies viettävät täällä elämänsä, kun ei ole muita ihmiskontakteja."
Miksi puhut toisten puolesta, kun et tasan tiedä paljonko täällä käy ihmisiä, kumpaa sukupuolta ovat? Ja mille sinä naurat? Itsellesikö?
Sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta kumpa olisikin trollattu.
"Tjaa, no minusta taas on lapsellista kuvitella että on kovastikin annettavaa parisuhteita koskevan keskusteluun, jos ei ole koskaan ollut seksiä eikä parisuhdetta. Ja varsinkin se on lapsellisuuden huippu että sepittelee keksittyjä juttuja mielikuvitusparisuhteista."
Tiedätkö varmuudella montakin tuollaista tapausta?
Vierailija kirjoitti:
"Tjaa, no minusta taas on lapsellista kuvitella että on kovastikin annettavaa parisuhteita koskevan keskusteluun, jos ei ole koskaan ollut seksiä eikä parisuhdetta. Ja varsinkin se on lapsellisuuden huippu että sepittelee keksittyjä juttuja mielikuvitusparisuhteista."
Tiedätkö varmuudella montakin tuollaista tapausta?
Kyllä sen näkee kun puuttuu täysin se suhteiden realismi. J öa vastaavasti sekin erottuu kun mies puhuu oikeasti kokemuksesta, ei kaikki ole inceleitä tietenkään. Mut ne jotka on, erottuu.
Ei mies aina lähde nuoremman perään. Oma mieheni otti avioeron 30 yhteisen vuoden jälkeen, minua vanhemman naisen vuoksi. Siinä sitten meni kaikki uusiksi. Lapset ja minä ihmeissään. Pari vuotta mies oli onnellinen, jonka jälkeen on itkenyt tutuille tehneensä elämänsä virheen. 50-kymppisenä alkoi tuo sekoilu.
"Minun mies on töissä. Suurin osa meistä naisista käy täällä käypäseltään nauramassa, sinä ja muutama muu mies viettävät täällä elämänsä, kun ei ole muita ihmiskontakteja."
Miksi puhut toisten puolesta, kun et tasan tiedä paljonko täällä käy ihmisiä, kumpaa sukupuolta ovat? Ja mille sinä naurat? Itsellesikö?