Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta kuka ihme se Spessu on kun nimi vilahtelee jatkuvasti? Jonkun exä?
Vanha mies, jolla on (muka) nuori vaimo Flippiineiltä. Spessun tavaramerkki on kirjoittaa pieruista, pskarannuista ja nimittää naisia eläinkunnan mukaan. Koppelot ja haahkat on sen suosikkeja. Vähän kun härnää, niin se alkaa käydä kierroksilla.
Ja te jaksatte "keskustella" sen kanssa syystä että?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta kuka ihme se Spessu on kun nimi vilahtelee jatkuvasti? Jonkun exä?
Vanha mies, jolla on (muka) nuori vaimo Flippiineiltä. Spessun tavaramerkki on kirjoittaa pieruista, pskarannuista ja nimittää naisia eläinkunnan mukaan. Koppelot ja haahkat on sen suosikkeja. Vähän kun härnää, niin se alkaa käydä kierroksilla.
Nyt on tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta tuskin sen kanssa kukaan tosissaan keskustelee. Sen härnääminen on guilty pleasure viihdettä. Kuvittele setämies jolle kerrankin voi sanoa mitä oikeasti ajattelee ilman kohteliaisuussääntöjä ja niin että se itse kerjää verta nenästään.
Osa naisista muuttuu ilottomaksi nalkuttajaksi huonossa suhteessa ja positiivisuus tai negatiivisuus ihmisen luonteessa ei johdu iästä.Osa nuoristakin on ilottomia valittajia ja osa vanhemmista naisista usein iloisia,huumorintajuisia.Eli ei kannata yleistää,vaikka omalla kohdalla olisi huono kokemus.
Vierailija kirjoitti:
"Kysyin tuota samaa joskus itsekin nuorilta naisilta. Sain vastauksiksi, että itsevarmuus, sharmikas ja seksikäs ulkonäkö, seksitaidot, hyvä huumori, hyvänkokoinen kulli ja kyky ottaa hetken päästä sessio uusiksi. Ja kyllähän se imartelee, kun parikymppinen typykkä timmin vartalon omaavana käy ihan kuumana ja saa panna koko viikonlopun oikein sydämensä kyllyydestä."
Huutonaurua! Tuota ei usko kukaan.
Se on tämän miehen Harlekiinifantasioita. Oikeasti sillä mitään naista ole. Ilmaisnettipokelle kukaan, ja ajattelee, että:" Siinä se mun ihana parikymppinen aina märkä ja halukas vaimo on!"
Mätisäkki on vähän niin kuin Spessun anthem kun se saapuu ketjuun. Sitä tietää että keskustelu loppuu ja wrestling alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoilla akoilla sen ikäisenä muuta kuin pillu pölisee!
Puhut kokemuksen syvällä rintaäänellä, eli sun naiset on hautaustoimiston arkkuosastolta tai hautausmaalta.
Aika monet keski-ikäiset naiset on kyllä tosi aktiivisia seksissä ettei kannata yleistää ollenkaan ja nuoremmissa on myös niitä,jotka haluavat hyvin harvoin.
Spessu on muutenkin keskustelun tappaja nro 1, ketjut mihin Spessu pesiytyy tyhjenee oikeista keskustelijoista alta aikayksikön ja jäljelle jää pilailijat.
Kysyn miksi ihmeessä tuo nuori nainen iskee vanhemman miehen ?
Olen tuon ikäinen ja en missään nimessä halua nuorempaa naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mutta tuskin sen kanssa kukaan tosissaan keskustelee. Sen härnääminen on guilty pleasure viihdettä. Kuvittele setämies jolle kerrankin voi sanoa mitä oikeasti ajattelee ilman kohteliaisuussääntöjä ja niin että se itse kerjää verta nenästään.
Kuulostaa mun korvaan kyl kiusaamiselta. Ja mistä te tiedätte onko hän täällä oikeasti paikalla vai kuvitteletteko vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulost
Kyllä sen tunnistaa kun alkaa mätisäkit, haahkat ja koppelot viuhua ja keskustelun taso vedetään pöntöstä alas.
Haluavat aloittaa 'elämän alusta', perustaa uuden perheen ja kuten monet ovat sanoneet, nyt minulla on aikaa, mahdollisuuksia ja haluja olla enemmän lasten kanssa. Joten vasta siinä iässä ymmärtävät ja tuntevat mitä heiltä odotetaan. Mutta koska silloin jo usein ensimmäisen perheen lapset ovat jo tai melkein aikuisia, vaimo kyllästynyt ja väsynyt niin mies huomaa että hänen on haettava se 'uusi ja parempi elämä' jossa hän todella näyttää että välittää ja huolehtii, muualta.
Ikis sai jälleen kerran valtavan ketjun aiheesta Ikäero parisuhteessa.
En tiedä nauranko vai itkenkö teille.
Teidän on jatkuvasti pakko puuttua muiden parisuhteisiin. Kipeää.
Mä vähän luulen että se on niinpäin että mies ei tajuta että nuoren naisen mukana tulee se perhe ja kakkoskierros. Miehet on niin itsekkäitä että katsoo sitä juttua vain omasta näkökulmastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen tuo elämään aivan uutta säpinää ja iloa, sekä mahdollistaa lisää jälkeläisiä. Vanhan koppelon kanssa mikään noista ei ole mahdollista.
Luultavasti se vanha koppelokin saa uutta säpinää ja iloa elämäänsä jostakin toisesta miehestä eron jälkeen.
Jälkeläisiä ei kukaan halua yli 50v , kun pieni vauva/lapsi vie mehut nuoremmiltakin, jotka kuitenkin jaksaa ihan erilailla, kuin 50v valvoa ja leikkiä ym.
Eikä sillä vanhalla kopelolla ole pelkoa raskaudesta, joten seksielämä saa ihan uutta intoa.
Naisilla se raskaaksi tulemisen pelko huonontaa seksielämää, mutta miehiä se näköjään inspiroi, koska vielä +50v mies haluaa hedelmällisen naisen. Mutta kyllä se miehenkin parasta ennen päivä isänä on jo silloin ohi.
Ps vauvapalstan mukaan KUKAAN mies e
Minun mies on töissä. Suurin osa meistä naisista käy täällä käypäseltään nauramassa, sinä ja muutama muu mies viettävät täällä elämänsä, kun ei ole muita ihmiskontakteja.
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista muuttuu ilottomaksi nalkuttajaksi huonossa suhteessa ja positiivisuus tai negatiivisuus ihmisen luonteessa ei johdu iästä.Osa nuoristakin on ilottomia valittajia ja osa vanhemmista naisista usein iloisia,huumorintajuisia.Eli ei kannata yleistää,vaikka omalla kohdalla olisi huono kokemus.
Ai osa miehistäkö ei sitten muutu? Kyllä muuttuu. Mutta teidän palsta miesten, jolla ei edes ole mitään kokemusta patisuhteesta vain naiset muuttuvat ja aina huonoon suuntaan, itse ette muutu.
Vierailija kirjoitti:
Mätisäkki on vähän niin kuin Spessun anthem kun se saapuu ketjuun. Sitä tietää että keskustelu loppuu ja wrestling alkaa.
Onko niin, ettei kukaan muu käytä tuollasia sanoja? Mä kyl hiukka epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, ettei kukaan muu käytä tuollasia sanoja? Mä kyl hiukka epäilen.
No älä usko ettei tunnisteta, not my problem.
Vanhoilla akoilla sen ikäisenä muuta kuin pillu pölisee!