Mikä saa miehen eroamaan 50-vuotiaana ja aloittamaan suhteen roimasti nuoremman kanssa?
Kommentit (986)
"Spurgut ja mt-ongelmaiset peseytymättömät on asia erikseen."
Kyllä se ihan suihkun kautta saunaan tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä joilla on haluton nainen. Meillä on seksiä ja olemme 50+.
Me taas säälimme haluttomia vanhoja naisia. Eivät tiedä miten mahtavaa on rakastella ja saada kunnon orgasmeja. Olemme 53v mies ja minä 32v.
Mitä vit? :D
Mä en ole koskaan ollut haluton. Voin saada monta orgasmia peräkkäin. Näin on aina ollut.
50+
Onhan se vähän kiusallista kun 70+ mies kehuu kuinka hyvä tuuri käynyt kun puoliso nuorempi ja hoitelee (vaivoina eturauhanen, alkava parkinson ja pumppu). 42v nuorikko sitten siinä kiemurtelee vaivautuneena, mihinkään ei pääse kun lapset velä teinejä.
Voi j**sus, mitä teorioita.
Nuori nainen on nätti, kireä ja pannakin saa. Toisin nämä vanhemmat maatiaismallin maatuskat, jolla on ylipainoa, alkoholiongelmaa, naama kuin kukkakaali ja jatkuvaa jurputusta saa kuunnella milloin mistäkin. Eikä puhettakaan, että päänsäryiltään vaivautuisi jalkojaan levittelemään.
Siksi.
Ja aivan turhaa alkaa lätisemään "itse olet vanha paska..." Ihan sama mikä olen tai olen olematta, mutta tuossapa nuo syyt seisovat silti, miksi nuorta naista halutaan. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Joo senhän sinä sieltä saunasta käsin sitten näitkin. Yksi kysymys teille jotka keksitte juttuja omasta päästänne. Onko se mielestänne väittelyn voittamista?
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäinen ukko joka omasta mielestään nuorekas ja timmi on kuitenkin se kurttumunainen ryppypylly. Munasta näkee ikääntymisen eka. Se on semmonen velttoryppyinen vaikka lääke pistää sojottamaan. Myös pakaroiden alla on papparypyt, samoin kaulassa korvien alla. Niitä ei saa häivytettyä millään. Sit se semmoinen kalevihaju. Onko se vaihdevuosihaju vai mikä mutta se on jo monella keski-ikämiehellä.
Harmittaa vähän sinun puolesta, ettei oma tasosi yllä kuin tuollaisiin miehiin. Olet varmasti aivan kelpo nainen ja hyvännäköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni lakkasi viisikymppisenä koskemasta penikseeni.
Että ymmärrän kyllä miehiä jotka vaihtaa nuorempaan.
Luulet, että nuorempia kiinnostaa kosketella vanhan miehen penistä? :D :D :D
Kyllä meillä nuori rouva koskettelee sitä oikein mielellään.
Sulla mitään nuorempaa rouvaa ole. Jos olisi sinä et aikaasi vauvalla viettäisi.
Joo, ja aina se nuorikko on päiväunilla. Taitaa olla melko huonokuntoinen :D
Tuo on varmaan aika yleistä varsinkin naisten kohdalla, että jos täällä lässyttää aamusta iltaan miehiin kohdistuvaa vihaa, niin todennäköisesti miestä ei ole mailla halmeilla. Minä käyn täällä välillä hauskuuttama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo senhän sinä sieltä saunasta käsin sitten näitkin. Yksi kysymys teille jotka keksitte juttuja omasta päästänne. Onko se mielestänne väittelyn voittamista?
En tietenkään nähnyt, mutta kuulin kyllä. Suihkuhuoneen ovi sameaa lasia ja alhaalta auki suihkun puolelle. Oli aika hiljainen aika päivästä, niin saunojia vähän ja tuo vanha haahka oli kyllä ihan märkä suihkun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tajuu. Mulla ja mun miehellä on 1v ikäeroa. Ollaan 55v ja 56v. Ja kyllä mies alkaa olemaan todella vanha, kuten myös minä. En tajua miten joku 30v nainen haluais olla ton kohta vanhuksen kanssa.
Jos vielä seuraat ketjua, niin haluaisitko kertoa, millä tavalla miehesi on vanhus? T. Kolmekymppinen joka on miettinyt millaista olisi viisikymppisen kanssa
Täällä olis yksi 50+ mies vapautumassa. Tule ihmeessä hakemaan. Voin pakata tavarat valmiiksi. Onhan sinulla auto, että saat kaiken kerralla mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Nuori nainen on nätti, kireä ja pannakin saa. Toisin nämä vanhemmat maatiaismallin maatuskat, jolla on ylipainoa, alkoholiongelmaa, naama kuin kukkakaali ja jatkuvaa jurputusta saa kuunnella milloin mistäkin. Eikä puhettakaan, että päänsäryiltään vaivautuisi jalkojaan levittelemään.
Siksi.
Ja aivan turhaa alkaa lätisemään "itse olet vanha paska..." Ihan sama mikä olen tai olen olematta, mutta tuossapa nuo syyt seisovat silti, miksi nuorta naista halutaan. Piste.
Miksi ne nuoret nätit, kireät ja pantavat haluaisi panna vanhojen miesten kanssa? Vaikka miten väitätte, 99,5% nuorista naisista ei halua parikymmentä vuotta vanhempaa miestä itselleen. Ihan hullua ajatellakin, että itse parikymppisenä olisin halunnut nelikymppisen miehen, hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään nähnyt, mutta kuulin kyllä. Suihkuhuoneen ovi sameaa lasia ja alhaalta auki suihkun puolelle. Oli aika hiljainen aika päivästä, niin saunojia vähän ja tuo vanha haahka oli kyllä ihan märkä suihkun jälkeen.
Paskat sinä mitään kuullut naisten puolen suihkuja ja pestiinkö siellä kunnolla vai suihkuteltiinko vain näön vuoksi :D. Jotain rotia nyt taas tuohon patologisen valehteluun, Spessu. Eikä se vanhan miehen hajuakaan mikään helvetin paha ole metrien päähän. Itse viimeksi eilen haistelin yhtä sellaista lähietäisyydeltä. Lievästi epämiellyttävä siinä vieressä istuessa. Spurgut ja hamsterit haisee kauhealta metrien päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Miksi ne nuoret nätit, kireät ja pantavat haluaisi panna vanhojen miesten kanssa? Vaikka miten väitätte, 99,5% nuorista naisista ei halua parikymmentä vuotta vanhempaa miestä itselleen. Ihan hullua ajatellakin, että itse parikymppisenä olisin halunnut nelikymppisen miehen, hyi olkoon.
Kysyin tuota samaa joskus itsekin nuorilta naisilta. Sain vastauksiksi, että itsevarmuus, sharmikas ja seksikäs ulkonäkö, seksitaidot, hyvä huumori, hyvänkokoinen kulli ja kyky ottaa hetken päästä sessio uusiksi. Ja kyllähän se imartelee, kun parikymppinen typykkä timmin vartalon omaavana käy ihan kuumana ja saa panna koko viikonlopun oikein sydämensä kyllyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi.

Ja sitten heräsit.
Vierailija kirjoitti:
Siksi.
Voi hitto mitä potaskaa. Ole vaan nuoren naisen kanssa. Ei ole muilta pois. Mutta älä kuvittele että vanhempi nainen ei kelpaa kellekään. Kyllä kelpaa monille miehille. Älä kuvittele kaikkia vanhempia naisia tuon näköiseksi.
"Kysyin tuota samaa joskus itsekin nuorilta naisilta. Sain vastauksiksi, että itsevarmuus, sharmikas ja seksikäs ulkonäkö, seksitaidot, hyvä huumori, hyvänkokoinen kulli ja kyky ottaa hetken päästä sessio uusiksi. Ja kyllähän se imartelee, kun parikymppinen typykkä timmin vartalon omaavana käy ihan kuumana ja saa panna koko viikonlopun oikein sydämensä kyllyydestä."
Huutonaurua! Tuota ei usko kukaan.
Ohi aiheen, mutta kuka ihme se Spessu on kun nimi vilahtelee jatkuvasti? Jonkun exä?
Kyllä on monilla nuorilla selluliittia,ylipainoa tai liikaa laihuutta ettei oo mitään muotoja.Poikamainen vartalo ja sitten on hyväkroppaisia keski-ikäisiä naisia.Toki heidän kasvot ,vaikka olisivat kauniit, niin ovat vähän vanhemman näköiset kuin nuoren kauniin kasvot.Se on selvä.Hyvä on kuitenkin, että lähes kaikille löytyy ottajia ja tärkeimmät arvot ihmisessä ei ole ulkonäössä vaan luonteessa ja arvoissa.Hyvä taloudellinen tilanne ja koulutus plussaa,mutta köyhemmilläkin ja vähemmän koulutetuillavoi olla hyvinkin paljon vientiä.Nähty on.Myös suht terveet elintavat ovat plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohi aiheen, mutta kuka ihme se Spessu on kun nimi vilahtelee jatkuvasti? Jonkun exä?
Vanha mies, jolla on (muka) nuori vaimo Flippiineiltä. Spessun tavaramerkki on kirjoittaa pieruista, pskarannuista ja nimittää naisia eläinkunnan mukaan. Koppelot ja haahkat on sen suosikkeja. Vähän kun härnää, niin se alkaa käydä kierroksilla.