Naapuri tuli valittamaan
Ovikello kilahti ja avasin oven jollekkin äijälle. Virhe. Se oli tuntematon naapurin äijä, joka tuli valittamaan että muka tömistelemme. Olemme muka kantapääastujia. Sitten kysyin missä hän oikein asuu. Ei edes asu alakerrassamme. Kuulemma muutkin asukkaat on valittaneet töminästä ja kolinasta. Seuraavaksi tämä idiootti kilautti naapurimme ovea ja inkutti hänen kanssaan että on ainakin neljä kertaa valittanut hänelle tästä töminästä. Asun vanhassa kerrostalossa, jossa äänet kyllä kantaa, mutta en koskaan tiennytkään olevani kantapääastuja. Itse asiassa istuskelen enimmäkseen tietokoneen äärellä, joten en edes VOI tömistellä. Voi viu tätä maailmaa. Onko kellekkään muulle sattunut tällaista? Olikohan tämä jokin menttaalitapaus?
Kommentit (55)
Minulle valitti joku mummo kerrostalon pihan koirankakasta. Kävin toki keräämässä vaikka se oli ilmiselvästi jonkun chihun kakka ja mulla oli rottweiler jonka tuotokset olivat melkolailla kookkaampia. Enkä ikinä antanut koiran edes pissata pihaan.
Naapurissa asuu sellainen kantapääastujanainen. Kävin soittamassa sen ovikelloa ja valitin asiasta. Hän väitti että istuu vaan tietokoneensa ääressä eikä astele lainkaan. Kävin soittamassa myös naapurin ovikelloa ja hänkin sanoi että kyllä sieltä kopsutusta kuuluu.
Vähän oli omituisen tuntuinen nainen mutta muuten varsin viehättävä.
Harmi ettei osaa kävellä kunnolla ja hiljaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuaamuisin eteenkin tätä voisi miettiä. Tarviiko alkaa hakkaamaan ovia jo 7 jälkeen???
Vaikka yleensä kuvitellaan että äänet kantautuu vain alaspäin ja sivulle, myös yläkertaan kantautuu ovien paiskominen ja kantapääkävely. Myös astoiden ja tuolin raahaaminen kuuluu ylös.
Muiden huomioonotto ei ole älykääpiöillä tapana
Hyvä että kantautuu yläkertaan! :D
Sitten voi hyvällä omallatunnolla yläkerran aamuneljään kestäneen mölinän jälkeen paiskoa ovia ja kantapääkävellä aamuseitsemältä. Menee oikeaan osoitteeseen :D
nauttikaa kerrostalo elämästä perseaukinaiset.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tämä yksinäisyys. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
Oletko sinä se kaappi hoo mmm o ja häiritsee, kun kaapin kolina kuuluu tänne asti? Antaisi joku ukko trollille anaalia.
Minä olisin tuossa tilanteessa vinkujaa tuikannut kaulaan ja pistänyt oven kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Masentaa tämä yksinäisyys. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢
Ap
No oisit pyytänyt sen valittajan ja naapurin kylään.
Vierailija kirjoitti:
Minun kerrostalo asunto maksoi 700 000€, taidat itse olla se persaukinen.
Vierailija kirjoitti:
Näitä tälläisiä yksilötä näköjään riittää. Eräs päivystää tyyliin 24/7 roskakatoksessa ja vahtii, miten kukakin on pakannut ja lajitellut roskat. Vahtii, huomauttelee ja raportoi havainnoistaan sitten muille taloyhtiön asukkaille. Myös aukoo ja tonkii roskia, koska kokee välttämättömäksi tietää mitä jätettä roskiin viedään. Toivottavasti kyylä saa sieltä oikein kunnon pysyväisluontoisen taudin vaivojensa palkaksi. Tpinen sitten sai aikaan oikein kunnon härdellin epämiellyttävän ajanjakson pariksi viikoksi kaikille koko rappukäytävään (enempiä juttua avaamatta). Sama tapaus kuulee myöskin milloin mitäkin häiritseviä ääniä milloin mistäkin. Harmi, että lsitoshoitopaikkoja on vähennetty.
Kellään ei ole oikeutta tonkia toisten jätteitä. Kun jäte on laitettu jäteastiaan, sen jälkeen sen omistaa kunta, eikä niihin ulkopuolisilla ole asiaa. Lukee jossain netissä. On siis vissiin laitonta moinen touhu. Tonkijastahan voisi tehdä tämän perusteella sitten rikosilmoituksen?
ettei vaan delirium tremens olisi valittamaan saanut 🤨
Osaa ne omakotitaloasujatkin valittaa, hyvällä alueella vielä. Ei saisi muuta liikennettä olla kuin oma rotisko ja matkailuvaunu. Terveisiä vaan naapurille, vedän sateenkaarilipun salkoon ja kutsun kaikki homot nahkabileisiin pihalleni kesällä. Siinäs katselet stanan tunkkiperse
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko sähköhammasharjalla pesu naapuriin, olen tätä miettinyt, pestessäni hampaita..?
Ihan yhtä hyvin kuuluu kuin moottoroitu ja värisevä vibraattorikin kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kerrostalo asunto maksoi 700 000€, taidat itse olla se persaukinen.
hah maksoitko kerrostalo luukusta 700 000e ja kerrot sen täällä voi jumalauta kui tyhmää porukkaa.mulla kunnon omakotitalo järvenrannalla 400 000e
muista olla hiljaa ettei naapuri valita
Kuuluuko sähköhammasharjalla pesu naapuriin, olen tätä miettinyt, pestessäni hampaita..?