Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous 2024 Official

Vierailija
01.12.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html

Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (809)

Vierailija
521/809 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Sara Sipola romani? Äänessä on romanivibat. Mielestäni Tähdet tähdet-ohjelmassa ei ollut noin vahvasti. 

Vierailija
522/809 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt ja flegmaattinen Niina...reippaampaa juontajaa odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/809 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekka liisa ei keksi mitään uutta, niin käyttää lauluääntään näköjään joka kerta. Tylsää kuunnella vanhoja lauluja, joihin keksitty uudet tyhmät sanat...

Vierailija
524/809 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka putosi? Katsotaan emma gaalaa niin ei nähty.

Vierailija
525/809 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se karmea vauvahahmo putosi.

Vierailija
526/809 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit katsomosta kommentoitiin kun tuli yliviivaustussuheitto, että mitä se tarkoittaa. Kuului hyvin taustalta. Tää on just sitä mitä täälläkin on puhuttu, kun katsomossa on liian nuoria lapsia tuollaiselle kaksimieliselle läpälle

Vierailija
527/809 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Sara Sipola romani? Äänessä on romanivibat. Mielestäni Tähdet tähdet-ohjelmassa ei ollut noin vahvasti. 

No ei varmasti ole romani. Leikelty ja laitettu, värjätyt hiukset (omasta väristä ei HARMAINTA hajua), suihkurusketus, silikonirinnat etc. Tietoisesti rakentanut itsestään tuon näköisen.Liekö tuossa naisessa jäljellä enää mitään alkuperäisestä, täysin feikki.

Vierailija
528/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Viklund on niin huono. En tajua miksi se on tässä ohjelmassa, joka sketsissä näyttää kuin olis joku amatööri otettu mukaan.

Mä oon sun kanssa tyystin eri mieltä. Musta Linda on tosi hyvä ja karismaattinen näyttelijä, ollut aina!!

Vierailija
529/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on kyllä niin väsynyt. Balettitanssija ulkonäköä haukutaan, Sara Siipolan ulkonäköä haukutaan, Niinan ulkonäköä ja persoonaa haukutaan. Toivottavasti teidän oma paha olonne helpottuu edes, kun saa vähän anonyymisti ylenkatsoa taitavia ja lahjakkaita ihmisiä.

Vierailija
530/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rekka liisa ei keksi mitään uutta, niin käyttää lauluääntään näköjään joka kerta. Tylsää kuunnella vanhoja lauluja, joihin keksitty uudet tyhmät sanat...

Minä taas mietin, että onneksi edes laulaa. 

Vierailija
531/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Matti Mc voita ja Lahtinen ole toinen tai voi se olla nolo iskäkin? Rekka Liisa ei ole erityisen hauska.Parhaat hahmot on Matti ja Lahtinen.

Vierailija
532/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Viklund on niin huono. En tajua miksi se on tässä ohjelmassa, joka sketsissä näyttää kuin olis joku amatööri otettu mukaan.

Mä oon sun kanssa tyystin eri mieltä. Musta Linda on tosi hyvä ja karismaattinen näyttelijä, ollut aina!!

Täälläkin yks Linda-fani! <3 Matti voittoon. <3<3

Vierailija
533/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä viidennessä jaksossa nauratti monikin sketsi! Varsinkin osuva Hengaillaan-imitaatio ja se e-urheilija.

Vierailija
534/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä viidennessä jaksossa nauratti monikin sketsi! Varsinkin osuva Hengaillaan-imitaatio ja se e-urheilija.

Just noissa kahdessa sketsissä nauroin ihan ääneen. Hyviä olivat. 

Vierailija
535/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nauraa näille sketseillä, niin kannattaisi pyrkiä hoitoon suljetulle osastolle, niin siitähän saisi taas hyvän ketsin.

Vierailija
536/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on muilta pois, jos ihmiset tykkää eri asioista? Ihmeellistä Putous-vihaa.

Itse oon katsonut kaikki kaudet ja tykännyt, ei telkasta tuu liikaa viihdeohjelmia.

Vierailija
537/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään hahmo ei ole uusi, vaan jokainen on jo nähty. Matti on sinällään omaa luokkaansa kaikessa yksinkertaisuudessaan, mutta eipä sekään näytä kehittyvän miksikään. 

Vierailija
538/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti V V LAHTINEN putoaa seuraavaksi. Täysi amatööri. 👎

Vierailija
539/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö! Niina Lahtinen on kokenut ja erittäin hyvä juontaja tähänkin ohjelmaan.

Vierailija
540/809 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö! Niina Lahtinen on kokenut ja erittäin hyvä juontaja tähänkin ohjelmaan.

Juuri näin! Ja miten ihania ystäviä noi tuntuu olevan kaikki keskenään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi