Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Harmi jos Köpi ei ei ole tulevaisuuden jaksoissa.Antti Holman imitointi oli upeaa.
Oli hyvä kausi! Toivottavasti jatkuu taas!
Joku vähemmän teennäinen ja luontevampi juontaja toivottavasti jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautajaisvitsi oli oikeasti älytön. Kyllä sitä maailmassa vielä muutakin hauskaa riittää, ettei tarvitse surevia loukata.
Mä olen menettänyt useita läheisiä, mutta mä nauroin tuolle hautajaisvitsille paljon. Mun äiti oli jopa ollut just hautajaisissa ja nauroi tuolle. Just semmosta mustaa huumoria, jota mekin ollaan käytetty surun käsittelyssä. Mä voisin haluta tuommoiset hautajaiset itekin ja oon miettinyt oikeasti useasti, että hautajaiset on nykymuodossaan aika ankeat. Nykyään mietitään ihan liikaa, että loukataanko jotain. :D
Kertoo mutsis ja sun tyhmyydestä. Kaikilla vainajilla ei ole haudatessa edes sitä jalkaa mistä leski sitä sukkanauhaa suuhunsa hamuais.
Tämä kiteyttää hyvin tän päivän loukkaantumiskulttuuri
Juuri näin.
Huumori on juuri niitä asioita joita ei missään nimessä saisi mennä raamittamaan yhtään mitenkään.
Vaan pitäisi edelleenkin mennä ajatuksella että mistä vaan aiheesta saa tehdä huumoria ja vika on aina loukkaantujissa jos joku alkaa jostain huumorityylistä älisemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhoissa Suomi- filmeissä ylinäyteltiin. Niissä mustavalkoisissa. Tässä ajassa se aiheuttaa myötähäpeää. Tässä ohjelmassa sen lisäksi on tuo huutaminen, sanojen venyttäminen, suun teennäiset vääntelyt. Enkä nyt tarkoita hahmoja vaan juontajaa.
Hyvin se veti ja aika rauhallisesti, pahempaakin on tässä koettu.
Ihan kelvollisesti kyllä suoriutui.
Vierailija kirjoitti:
Niina Lahtinen saa jatkaa.
Toivotaan, ihan hyvin veti tätä.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä kausi! Toivottavasti jatkuu taas!
On jatkunut sen verran pitkään, että yksi kausi lisää tuskin olisi yllätys.
Ihana Matti vieraili tämän aamun Huomenta Suomi lähetyksessä. Joannalla ei pokka pysynyt yhtään. Ei kyllä mullakaan kotikatsomossa.
Varmaan siksi kun muut hahmot ei kyselleet että milloinko pääsee pois. Tai mitä ikinä se Köpin hahmo siinä kyselikään, en muista sanatarkasti.