Putous 2024 Official
https://www.is.fi/viihde/art-2000010029218.html
Viihdeohjelma Putouksen 16. kausi starttaa maikkarilla 20. Tammikuuta 2024.
Katso lähetysajat : Putous - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (809)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku tanssija se pienikokoinen hyppelijä, joka näytti esimerkkiä, jota putouslaisten piti jäljitellä. Olipa turha ja tylsä osuus tämäniltaisessa jaksossa. Ehkä siksikin suhtaudun siihen niin penseästi, että en osaa ottaa todesta taskukokoisia miehiä. Näyttäis kuuluvan samaan kategoriaan kuin Sami Sykkö. Ihan mitä tahansa hän sanoo tai tekee, niin meikäläinen ei osaa ottaa vakavasti eikä jaksa edes huvittua.
Ei kaikista tarvitse pitää, mutta on parempi olla hiljaa jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. En tunne kyseistä tanssijaa, mutta arvostan suuresti, koska onhan hän nyt taidokas ammattitanssija. Osaisinpa itsekin tanssia noin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby burn paras! Ja Matti maconehey! Sopivat koko perheelle.
Siitä pikkulapseksi pukeutuvasta en tykkää. Huono hahmo.
Surkea kopio Kiti Kokkosen vauvasta.
Miksi tuota Rekka-Liisa hahmoa parjataan? Omasta mielestä hyvä hahmo.
Minusta hän tuo sitä Putouksen tarvitsemaa tuulahdusta sieltä Putouksen alkupäästä tuolla Marja Tyrnimäisellä, Luttismaisella ja Sui-Hing tyylisellä huumorillaan.
Onko ollut vielä insesti-vitsiä, jos ei liene niin eiköhän kohta tule ja hirnumiset päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby burn paras! Ja Matti maconehey! Sopivat koko perheelle.
Siitä pikkulapseksi pukeutuvasta en tykkää. Huono hahmo.
Surkea kopio Kiti Kokkosen vauvasta.
Kiti ei tehnyt vauvaa, hän oli 5. Meidän perhe rakasti Babya ja sen ainaista isän parjaamista.
Sama! Ääni meni babylle. Ja Lindan ja kitin hahmossa oli yhtäläisyyksiä pinkki väri. Muuta en keksi.
Nonni, pankit mainostaa paskoja korkoja ja putouksessa dissattiin kryptoja. Helvetin hienoa holhousta. . Sellanen kymppitonnin nousu toisessa about viikon sisään. Kumpikohan se oli...
Puhevika oli kopio Iina Kuustosen pikkupoikahahmolta, samoin hahmon traaginen vire lapsena suhteessa aikuisiin.
Minä en edes ole seurannut putousta aktiivisesti mutta tökkäsi heti silmään ja korvaan. Ainakin osalle tekijöistä tuntuu olevan vaikeaa keksiä mitään uutta. Tai sitten tarkoituksella kierrättävät niitä ominaisuuksia jotka on aiemminkin uponneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Viklund on niin huono. En tajua miksi se on tässä ohjelmassa, joka sketsissä näyttää kuin olis joku amatööri otettu mukaan.
Mä oon sun kanssa tyystin eri mieltä. Musta Linda on tosi hyvä ja karismaattinen näyttelijä, ollut aina!!
No hyvä kuulla että toisille toimii :) Mulle hän ei ole entuudestaan tuttu ja olin ihan äimän käkenä että miks tässä on yks näin kiusallisen huono näyttelijä. Siis ihan niistä uutissketseistä lähtien olin että voi ei.. Miten voi ylinäytellä papereista lukemisenkin. Ja sen jälkeen joka sketsissä myötähäpesin hänen kesäteatterinäyttelemistään. Mutta näin meillä katsojilla on erilainen maku ja tulkinta.
Tumpeloiden Aarrepaja ja Hengaillaan sketsit nauratti. Jenni Pääskysaari, Riku Rantala jne. oli kyllä hyvin tehty. Niin ja Tuija Pehkonen äijineen.
Vierailija kirjoitti:
Tumpeloiden Aarrepaja ja Hengaillaan sketsit nauratti. Jenni Pääskysaari, Riku Rantala jne. oli kyllä hyvin tehty. Niin ja Tuija Pehkonen äijineen.
Sketsit on hauskempia ja jotenkin terävämpiä nykyään kuin aikaisempina vuosina. Myös hahmot on oivaltavia ja uudet näyttelijät Nicklas ja Eino ovat hyvä lisä kaartiin. Köpi on tosi taitava vaikka hänellä ei liene näyttelijäkoulutusta, mutta luontaista lahjakkuutta sitäkin enemmän. Tykkään kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Viklund on niin huono. En tajua miksi se on tässä ohjelmassa, joka sketsissä näyttää kuin olis joku amatööri otettu mukaan.
Mä oon sun kanssa tyystin eri mieltä. Musta Linda on tosi hyvä ja karismaattinen näyttelijä, ollut aina!!
No hyvä kuulla että toisille toimii :) Mulle hän ei ole entuudestaan tuttu ja olin ihan äimän käkenä että miks tässä on yks näin kiusallisen huono näyttelijä. Siis ihan niistä uutissketseistä lähtien olin että voi ei.. Miten voi ylinäytellä papereista lukemisenkin. Ja sen jälkeen joka sketsissä myötähäpesin hänen kesäteatterinäyttelemistään. Mutta näin meillä katsojilla on erilainen maku ja tulkinta.
Höpöhöpö sanon minä. Jos me katsotaan samaa ohjelmaa, niin mä en usko sanaakaan sun löpinästä. Makunsa kullakin, mutta vika on ehkä katsojassa ennemmin :D ei pahalla
Musta koko poppoo on hyvä! Hyvää lauantain (sunnuntain) viihdettä!
Juontaja Heikki Pimiälampi :D Tuttu joka kanavalta
Minulta meni vähän ohi se Ushman pokkqkoe. Tuntui, että ne Gimmel-parodian lyriikat käsitteli lähinnä jotain sisäpiirijuttuja? Vai onko Ushmasta ollut joskus lööppeä raivokohtauksista, yms?
Niin tuntuu olevan kaikki jotain sisäpiirivitsiä. Siihen päälle holhoava asenne. Niin sitä on PUTOUS!
Teknisesti todella surkeaa touhua. Eivät saa sitä pokkamittaria ruutuun vieläkään ajoissa ja kaikki menee suoraan -10, (vaikka asteikko menee selvästi -15), kun näyttelijät nauravat tahallaan.
Sitten se kierrepallo oli taas sitä ihme sekoilua. Ovatko he koskaan nähneet yhtään Kummelijaksoa? Tai improa? Sieltä tuli vaan Tampereen murretta kaikilta, huonosti, ja se siitä.
Varsinkin se, jolla oli ENITEN aikaa miettiä Kummelihahmoja, sai aikaan vaan krapulamies-hahmon. Sketsi, joka vahvasti nojaa äänisuunnitteluun. Sitten se puhisi siinä jotain ja kukaan ei tajunnut.
Siinäpä taas. Prime Time!
Vierailija kirjoitti:
Plussat siitä, että tuolla ei ole mukana yhtään kovinkaan nuorta ja mukana olevat naisetkin ovat lähinnä keski-ikäisiä.
Ja myös keskipainoisia! Siitä varsinkin plussaa.
Ensinnäkin, se oli improa. Sieltä tulee silloin mitä aivot hädässä ekana keksivät. Ja toiseksi, onko käynyt mielessä, että kaikki ei oo nähny kummeleita. Jos siitä tulee mieleen Tampereen murre, niin olkoon niin. Että otat leikin tosissasi. Käännä kanavaa.
"Ihanan" negatiivinen asenne sinulla. Koita pärjätä.