Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Vivianna, 28, ei juuri deittaile Suomessa, mutta nyt on poikkeuspäivä tiettyä tasoa tarjolla

Vierailija
01.12.2023 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010028381.html

" Tänä viikonloppuna Helsingissä on sellainen iso tapahtuma kuin Slush ja se tarkoittaa sitä, että Helsinki on täynnä kaikenlaisia startup-nörttejä, finanssialan tyyppejä, investoijia, sijoittajia, Eksymä luettelee TikTok-videollaan."

Olen oikeasti Viviannan kannalla vaikka olenkin mies. Suomalaiset miehet ja naiset eivät sovi toisilleen.

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mulla on sellainen käry että startup-nörtit, finanssialan tyypit, investoijat ja sijoittajat lähinnä nauravat hänelle.

Tai ottavat itselleen sen, mitä nuo Viviannan parjaamat helsinkiläiset miehet: seksin. (Vivianna laskee mieheksi tummahiuksisen, pitkän, lihaksikkaan ja varakkaan)

Ei se Slush mikään muotitapahtuma ole eikä siellä tuollaisia miehiä juurikaan ole. Sen sijaan siellä on parhaat yliopistot käyneitä, sivistyneitä ja erittäin menestyneitä ja erittäin varakkaita miehiä ja pari naista (98% startupeista miesten perustamia). Vivianne ei siis ole näiden miesten kohderyhmää muuta kuin yhden yön seurana.

Suurin osa varakkaista Slush-vieraista taitaa olla vakiintuneita perheenisiä. Osalle tietysti Viviannat käy yhden yön seikkailuksi kun vaimo on kaukana toisella mantereella.

Vierailija
62/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä yläkerran sisustus 100€

Perussisustus 300€  (takaoven sisustus +200€)

Paljonko koko yön sisustus maksaa?

Entä koko yön ulostus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketään kiinnostaa?

Vierailija
64/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmetyttää tämän tyyppiset ulostulot. Typykkä on ilmeisesti deittaillut koko pk-seudun + muuta Suomea läpi (yööhh) - tulos; ei löytynyt vakiintunutta parisuhdetta. On deittaillut Englannissa, Saksassa ja Espanjassa - tulos; ei löytynyt vakiintunutta parisuhdetta. 

"En deittaile pääsääntöisesti Helsingissä tai Suomessa asuvia miehiä ihan vain sen takia, että se deittiskene on vähän nähty. Kaikki naamat on liian tuttuja tai ei ole sen tasoisia tyyppejä, joita itse etsin."

"Hän on tapaillut miehiä ainakin Englannissa, Espanjassa ja Saksassa."

Hän on kierrellyt ja kaarrellut, etsinyt ympäri ämpäri ns. kunnollista (= varakasta) miestä itselleen, mutta edelleen pitää lähteä jonnekin Slushiin ja/tai kaupungin yöhön katselemaan tarjontaa. Mikä on vikana hänen toimintatavassaan tai ihan hänessä itsessään? On jo kuitenkin lähes 3-kymppinen mukiinmenevän näköinen aikuinen nainen, ja elämän pitäisi olla muutakin kuin miehen metsästystä ja viinin juomista.

"Esimerkiksi Triplassa on ollut aika kova kuhina. (Tripla, heh heh, tosi tasokasta tarjontaa ...)

Torstai-iltana haastattelua tehdessä Eksymä on parhaillaan laittautumassa iltaa varten. Hän on menossa ystävänsä kanssa ulos juomaan viiniä ja aikoo pitää silmänsä tavallista enemmän auki, Eksymä kertoo."

Miksi hän ei saavuta tavoitettaan löytää kohteliasta, varakasta, tyylikästä herrasmiestä?

Vierailija
65/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tietyn tasoinen mies" = riittävän varakas eli mielellään miljonääri. Viviana haluaa puheissaan perinteisiä arvoja edustavan miehen, mutta on hyvin kaukana perinteisiä arvoja edustavasta naisesta. Sellainen nainen ei varmaankaan olisi "deittaillut" koko Helsinkiä. 

Vierailija
66/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki naamat on liian tuttuja"

Lue: ne ei enää lähde Viviannaa syöttämään ja juottamaan jotka tuntee hänet. HMMMM?

Vierailija
67/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen "hai väljyy"-nainen esittelyvuorossa tällä kertaa. Tää on niin nähty, next...

Vierailija
68/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi hän ei saavuta tavoitettaan löytää kohteliasta, varakasta, tyylikästä herrasmiestä?"

Koska hän ei itse ole tuollaisten miesten tasoinen, he saavat parempaakin. Aika simppeliä.

Vierailija
69/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet ja naiset sopivat hyvin toisilleen. Sama kieli ja sama kulttuuri. En vaihtaisi suomalaista miestäni mihinkään.

Vierailija
70/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin rikas Slush-miljonääri ottaisinko illanviettoon ensimmäisen vastaan kävelevän suomitiktokkaajan?

Vierailija
71/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että Suomen kokoisesta takapajulasta ei löydy enää yhtään deittailtavaa miestä, kun ne kaikki on läpi jo käyty. Ehkä siinä on se ongelma.

Vierailija
72/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki, ne leffoissa nähdyt startup-nörtit ovat näyttelijöitä ja tarina käsikirjoittajalta. Eivät ole oikeasti mitään satujen prinssejä sen enempää kuin tylsät suomalaisetkaan.

Vierailija
73/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirsin pöydän paikkaa, laitoin uuden maton lattialle, olen siis  sisustussuunnittelija tai jopa sisustusarkkitehti. 

Et ole. Olettaisin typyllä olevan sis.suunnittelijan koulutus jos nimikettä käyttää.

Vierailija
74/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet ja naiset sopivat hyvin toisilleen. Sama kieli ja sama kulttuuri. En vaihtaisi suomalaista miestäni mihinkään.

Suomen sisällä on aika monta eri kulttuuria. Ihan suomalaisillakin siis.

Vierailija
75/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä raksastaa Viivianne 😍

T:Mehmet

Vierailija
76/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti Viviannan kannalla vaikka olenkin mies. Suomalaiset miehet ja naiset eivät sovi toisilleen. Mitäs koukkunenälle kuuluu 😂😂

Vierailija
77/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox Bimboilla pokkaa riittää, vaikka parhaat päivät alkaa jo iänkin puolesta olla takana päin. Eikä ne parhaatkaan päivät parhaasta päästä ole alunperinkään olleet, jos täytyy botoxiin, täyteaineisiin ja kumiin turvautua!

Vierailija
78/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä ole jotain nuorten aikuisten vaiheita vain, mennee kyllä ohi. Olen itse 47v mies, eli ikäni puolesta ulkona Viviannan sektorista, mutta monelta muulta osin tuota mitä hän estii: (nykyään) erittäin varakas, koulutettu, maailmaa nähnyt, yläluokkaisesti kasvatettu, 184 cm pitkä. Pukeutumisessa olisi parannettavaa jos jaksaisi panostaa, ja komeaksi minua ei voi kehua, mutta muuten minussa ei pitäisi olla mitään varsinaisesti luotaantyöntävää.
Voin kertoa että ihan rauhassa saa olla, ei viviannelaiset ikään katsomatta kyllä pyöri ympärillä. Eli ei nyt kannata vetää johtopäätöksiä että kaikki tai edes mitenkään merkittävä osa suomalaisista naisista ajattelisi kuin hän. Valtaosalle naisista näillä asioilla ei ole niin suurta merkitystä.

Vierailija
79/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mulla on sellainen käry että startup-nörtit, finanssialan tyypit, investoijat ja sijoittajat lähinnä nauravat hänelle.

Tai ottavat itselleen sen, mitä nuo Viviannan parjaamat helsinkiläiset miehet: seksin. (Vivianna laskee mieheksi tummahiuksisen, pitkän, lihaksikkaan ja varakkaan)

Ei se Slush mikään muotitapahtuma ole eikä siellä tuollaisia miehiä juurikaan ole. Sen sijaan siellä on parhaat yliopistot käyneitä, sivistyneitä ja erittäin menestyneitä ja erittäin varakkaita miehiä ja pari naista (98% startupeista miesten perustamia). Vivianne ei siis ole näiden miesten kohderyhmää muuta kuin yhden yön seurana.

Suurin osa varakkaista Slush-vieraista taitaa olla vakiintuneita perheenisiä. Osalle tietysti Viviannat käy yhden

Botox Bimbo näkee Slushissa varakkaan vieraan ja "ajattelee" että tuostapa tulee saamaan varakkaan elättäjän.

Varakas sijoittaja näkee Botox Bimbon ja ajattelee, että kyllähän tuohon työmies, siis koodari, kerran tarpeensa tekisi!

Vierailija
80/133 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtais omalla naamallani ja vieläpä sadoille tuhansille ihmisille. Mutta huomiotahan tällaisilla tempauksilla saa ja varmaan seuraajiaja ja sitten jonkun affiliate näytepakkauksen meikkejä.