Halla-aho noussut kolmanneksi, Mika Aaltola romahtanut toiseksi viimeiseksi 5% kannatuksellaan.
Kansa kyllästyi Aaltolan sekoiluun. Saa nähdä vetäytyykö kisasta.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/usu-haaviston-ja-stubbin-ero-on-kav…
Kommentit (415)
Pikkutytöiltä pitäisi kieltää äänestys.Kun aivot ei ole vielä kehittyneet kuin vasta 25 vuotiaana jos silloinkaan..Huumeet ja muu voi vielä tuotakin kehitystä sekoittaa.Onneksi Suomessa kuitenkin on suurempi osa heränneitä nuoria.
Haavistolla on nyt kolmas kerta ehdokkaana. Säälikää vanhaa miestä ja äänestäkää hänet residentiksi.
Kristilliset tuskin Haavistoa äänestää.Ei ole silloin kristitty vaan ihan muuta.
Kuusi vuotta sitten tämän palstan gallupien mukaan Laura Huhtasaaren piti voittaa ylivoimaisesti presidentinvaalit.
Ajatelkaapa, miten veikeät kuusi vuotta oltaisiin saatu elää, jos tämä olisi toteutunut. Ehkä tällä hetkellä Zaharova tiedottaisi Suomenkin kuulumiset.
Halla-ahosta voi tulla ihan hyvä pressa. Epäilin minä ensin Niinistöäkin ja pitkin hampain sitä äänestin mutta tyytyväinen olen ollut.
Presidentillä pitää olla koulutus,Se on Stubb tai Halla-aho .Halla-aho kuitenkin älykkäin sitten Stubb.Haavistoa ihmetten kuinka kehtaakin olla tyrkyllä,tempauksiensa jälkeen.
Miten Halla-aho kehtaa olla ehdolla?
Taustalla useita rikostuomioita. Vastenmielisiä asioita kirjoittanut ihmisistä.
Kansa tuskin haluaa eteläamerikkalaista tai brittiläistä pressasiippaa. Tämäkin vaikuttaa.
Stubb on entinen koulukiusaaja, koulukavereiden mukaan joka pahimmasta päästä. Uhrina esimerkiksi luokan sokea poika, kertoi Ilta- Sanomat taannoin.
Heikompia pilkkaamalla ja saattamalla heitä julkisesti naurunalaiseksi on saattanut saada suosiota luokassa. Mutta en halua sellaista presidentiksi
Sotainvalidin ja Lotan läheisenä en halua missään nimessä Haavistoa Presidentiksi. .Petollista ja ennenkuulumatonta.
Rehn olisi minusta paras presidentti.
Outoa että Halla- Ahon kannatus on noussut, minä en näe hänen hahmossaan tai luonteessaan yhtään hyvää puolta.
Outoa sekin jos kaikki demarit kannattaa Haavistoa. Eikö koulutuksella olekaan mitään merkitystä, vaikka juuri vasemmisto on koulutuksen tärkeyttä kaikkialla korostanut. Pelkkä yliopiilas, ei mitään yliopistosuorituksia Haavistolla
Vierailija kirjoitti:
Outoa että Halla- Ahon kannatus on noussut, minä en näe hänen hahmossaan tai luonteessaan yhtään hyvää puolta.
Outoa sekin jos kaikki demarit kannattaa Haavistoa. Eikö koulutuksella olekaan mitään merkitystä, vaikka juuri vasemmisto on koulutuksen tärkeyttä kaikkialla korostanut. Pelkkä yliopiilas, ei mitään yliopistosuorituksia Haavistolla
Et näe yhtään hyvää puolta? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no normaalit ihmiset eivät välttämättä ymmärrä nazzzeja.
Vierailija kirjoitti:
Kristilliset tuskin Haavistoa äänestää.Ei ole silloin kristitty vaan ihan muuta.
Onhan siellä se Tulkaa kaikki- siipi. Kovastihan ne koettavat saada kirkon maksilaistettua ja pitkälle ovat jo tiellään edenneetkin. Ainakin jos pitäisi päätellä mm KIrkko ja kaupunki-lehden esittämästä kirkon tarkoituksesta.
Rikoksesta tuomittu EI VOI toimia Suomen presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
Jussi on koko kandidaattiporukan älykkäin tyyppi. Näkee kauas, kielitaitoinen, eikä tykkää puhua lämpimikseen. :)
Siinäpä se onkin se hänen haasteensa: häntä on lyöty kuin vierasta sikaa punavihermedian toimesta vuodesta toiseen. Juuri siksi että ei ole taskulämmin pehmoisten puhuja. Kuitenkin ihan selkosuomeksi sanoutuu irti terrorimista ja muusta sekoilumeiningistä. Niinpä vain hänen niskoilleen ollaan työntämässä syyllisyyttä vielä tapahtumattomistakin rikoksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no normaalit ihmiset eivät välttämättä ymmärrä nazzzeja.
Tiedätkö mitä tarkoittaa kunnianloukkaussyyte?
Vierailija kirjoitti:
Rikoksesta tuomittu EI VOI toimia Suomen presidenttinä.
Missä näin lukee?
Hullu-uho