Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen asuu Vantaalla?

Vierailija
30.11.2023 |

Eikä asu suosiolla Helsingissä tai Espoossa? Pienituloinen?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vandaalien jälkeläinen, Rooman valloittajasukua.

Vierailija
82/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa jos Vantaa, Espoo, Kauninainen ja Hesat yhdistetään yhdeksi kaupungiksi?

Tuleeko sen nimeksi sitten Heeskava?

Vakaeshe, vai Eskaheva, Kaunivanteeshel?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skinivalkoisen suomen Jesse nasse. 

Vierailija
84/89 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla paljon ns.rupusakkia ilman mitään koulutusta, näitä moniosaajia, työttömiä yms.

Vierailija
85/89 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla ja Espoolla on varakkaampien asuinalueita, jotka jatkuvat saumattomasti yhtenäisen oloisina. Välillä ei edes muista, että hetkinen, tämähän on Espoota ja nyt tultiinkin taas Vantaalle. 

Vierailija
86/89 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljännesmiljoona erilaista ihmistä.

Vierailija
87/89 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen tekee tuollasen aloituksen?

-tyhmä

-maalainen

-mies

-persu

-pelokas

Vierailija
88/89 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aajtelkaa, puolet suomalaisista asuu Hämeenlinnan kaupungin Hauhon kylän eteläpuolella. Ja ne, jotka asuu sen pohjoispuolella, on niin harvassa että niiden keskuudessa vähäjärkisyys on yleistä johtuen sukusiitoksesta kun muuta ei ole saatavilla kuin oma sisko tai äiti. Ja sellaisesta perheestä on ap.

https://maps.app.goo.gl/7KHAjXLZEcCeuoih8

Vierailija
89/89 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kerran verohallinnon palveluksessa olevan rvan kohteeseen sopimus Hgin kantakaupungissa. Rouvalla useita omistushuoneistoja pk-seudulla.

Taloyhtiön putkiremppa lähestyi. Ilmoitin v.antajalleni irtisanomisaikeeni. Hän yllätti minut tarjoamalla juuri tyhjentynyttä kohdettaan, joka asukkaitta kahden nuoren insinöörin muutettua maasta ulkomaankomennukselle.

//

'Kauhistuttaako sua Vantaa? Mitä sanot, mennään yhdessä katselemaan asunto, talo ja kaulunginosa? Esittelen sulle koko hoidon. Mietit sit rauhassa, tuutko mulle toiseen asuntoon.'

Menimme, ja Vantaa olikin sitten ihan ok. Enemmän kuin ok. Luonnon vehreys oli uskomatonta. Pihallani isoja vanhoja kiviä, joiden päällä tapasin maadoittua ja meditoida/istuskella kirjoja lukien. Muutin Hgistä Vantaalle samoin tein. Olin tuon saman mukavan, reilun naisen kahdessa eri kohteessa lojaalina vuokralaisena vuosia, vuosia..

Muistan Hänet suurella lämmöllä. Rva kutoi minulle jopa villasukkia. Taj Majalistakin postikortti, lady kun oli kova reissaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan