Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ihminen asuu Vantaalla?

Vierailija
30.11.2023 |

Eikä asu suosiolla Helsingissä tai Espoossa? Pienituloinen?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää kun näen ne ankeat vantaalais lähiöt junamatkalla keskustasta lentokentälle. Vantaa, never ever. Täynnä m u s e l maaneja ja n a r kkeja.

Missä keskustassa asut? Henkilökohtaisesti en kantakaupunkiin muuttaisi vaikka maksettaisiin. Paljon parempi hinta-laatusuhde esimerkiksi Hiekkaharjussa tai Leinellässä, jos kehäradan varrella pitäisi asua 

Vierailija
62/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Vantaalla 40 vuotta ja Espoo tuntuu ahdistavalta paikalta. Samoin Länsi- Vantaa.

Itä-Vantaa on synkkä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Vantaalla 40 vuotta ja Espoo tuntuu ahdistavalta paikalta. Samoin Länsi- Vantaa.

Itä-Vantaa on synkkä 

Eikä ole. Aurinko nousee idästä, joten paljon valoisampaa aamusta.😇

Vierailija
64/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään itseään kunnioittava.

Vierailija
65/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa serkuista ja tätini asuvat Vantaalla.

Vierailija
66/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti kaikki kehän puolella tai ulkopuolella what ever paikat ilman merta ovat ankeita. Terveisin Rouva Lauttasaaresta.

Laru, tuo piippäisten wannaberikkaiden muka loistava lähiö.

Vierailija
67/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Espoossa liian koulutettuja ihmisiä?

Vierailija
68/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin rajoja joutuisi suurentamaan, jos kaikki vantaalaiset haluaisivat muuttaa Helsinkiin? Tai Espooseen.

Vierailija
69/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roadmanne?

Vierailija
70/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoossa liian koulutettuja ihmisiä?

Espoon pilaa sellaiset pyrkyrit, jotka arvioivat kaiken rahassa/omaisuudessa. Vantaalla ja Helsingissä jokainen saa olla oma itsensä, eikä kukaan kysele vuosituloja tms ja ole nuolemaasa parempiosaisten per*että.

Vierailija
71/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingin rajoja joutuisi suurentamaan, jos kaikki vantaalaiset haluaisivat muuttaa Helsinkiin? Tai Espooseen.

Miksi kukaan haluaisi muuttaa Vantaalta Espooseen?

Vierailija
72/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle riittää kun näen ne ankeat vantaalais lähiöt junamatkalla keskustasta lentokentälle. Vantaa, never ever. Täynnä m u s e l maaneja ja n a r kkeja.

Missä keskustassa asut? Henkilökohtaisesti en kantakaupunkiin muuttaisi vaikka maksettaisiin. Paljon parempi hinta-laatusuhde esimerkiksi Hiekkaharjussa tai Leinellässä, jos kehäradan varrella pitäisi asua 

Hiekkaharjun maa on niin myrkyllistä, ettei saa kasvattaa mitään ruokaa. Onnittelut talon omistajille. 

Vierailija
73/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi mä, akateemisesti koulutettu keski-ikäinen sinkkunainen pienen koirani kanssa. Teen etätöitä kotoa käsin. Mulle on sekä itsen että koiran takia luonnonläheisyys tärkeää, hyvät lenkkimaastot. Lisäksi tietysti kun yksin asun, niin vaikka ihan hyvät tulot onkin, niin ei mihinkään Helsingin kalliiden kaupunginosien hintoihin ole varaa. Helsingissä olen asunut aikanaan, Pukinmäessä ja Kannelmäessä. Ihan ookoo, mutta kyllä tämä Kartanonkoski paljon viihtyisämpi on vaikka onkin Vantaalla, joka kuulemma on "prole paikka" :D

Vierailija
74/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"säästä vuokrassa satasen, kun asun vantaalla stadin sijaan"

...ja maksan sen satasen sitten seutulippuna ja julkisissa istumisena.

- Fiksu vantaalta

Seutulippu? Vaivaako dementia, kun noin vanhoja totena muistelet? Ihan sillä samaisella AB-lipulla tarvittaessa liikun kuin helsinkiläisetkin ja ajassakin säästän, koska ei minulla ole Helsinkiin juuri koskaan asiaa niin huonohan sieltä olisi töihinkin lähteä. Vuokrassa ei välttämättä säästä mitään, mutta omistusasunnon sain täältä paljon halvemmalla ja muutenkin täällä on kaikki mitä tarvitsen. Helsingin kantakaupunkiin en muuttaisi ikinä, mutta vähän kauempana lähiöt ovat toistensa kaltaisia kaupungista riippumatta ja voisin asua myös rajan toisella puolella, jos olisi mukavat ulkoilumaastot lähellä.

Vierailija
75/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi mä, akateemisesti koulutettu keski-ikäinen sinkkunainen pienen koirani kanssa. Teen etätöitä kotoa käsin. Mulle on sekä itsen että koiran takia luonnonläheisyys tärkeää, hyvät lenkkimaastot. Lisäksi tietysti kun yksin asun, niin vaikka ihan hyvät tulot onkin, niin ei mihinkään Helsingin kalliiden kaupunginosien hintoihin ole varaa. Helsingissä olen asunut aikanaan, Pukinmäessä ja Kannelmäessä. Ihan ookoo, mutta kyllä tämä Kartanonkoski paljon viihtyisämpi on vaikka onkin Vantaalla, joka kuulemma on "prole paikka" :D

Kartanonkosken ainoa ongelma taitaa olla, että kaikki julkinen liikenne on dösien varassa. Jotkut myös tykkäävät, ettei ole raiteita...

Vierailija
76/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiekkaharjun maa on niin myrkyllistä, ettei saa kasvattaa mitään ruokaa. Onnittelut talon omistajille. 

Mistä tämä johtuu? Ikinä kuullutkaan moisesta...

Vierailija
77/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 -senttinen lievästi keskivartalolihava turhan pieniin takkeihin ja paitoihin pukeutuva miesoletettu. Asusteiden värit eivät soinnu yhteen. Yhdistelee esimerkiksi sinistä ja ruskeaa huonolla menestyksellä. Pälvikaljua. Ostaa uudet kengät kaksi kertaa vuodessa. Jos käy itse ruokaostoksilla, tekee sen lähinnä Lidlissä välittämättä sen varastomaisuudesta, koska se on lähellä. Harrastaa kellojen tekemistä työväenopistossa ja lahjoittaa niitä sukulaisille ja tuttaville, jotka täyttävät pyöreitä piittaamatta siitä sopivatko ne vastaanottajan sisustukseen ja tyyliin. Ajaa 7 vuotta vanhalla Toyotalla, On käynyt kuusi kertaa Espanjan Aurinkorannikolla. Pitää vanhemmasta suomalaisesta iskelmämusiikista sekä Elvis Presleystä. 

Vierailija
78/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kartanonkosken ainoa ongelma taitaa olla, että kaikki julkinen liikenne on dösien varassa. Jotkut myös tykkäävät, ettei ole raiteita.

Täällä toinen kartanonkoskelainen. Minä en raiteiden puutetta kyllä näe ongelmana. Bussit kulkee ihan joka puolelle täältä Kartanonkoskelta ja parempi vaan ettei ole juna-asemia lähellä, niissä aina paljon levottomuutta. Puolisoni asuu parin kilsan päässä Helsingin puolella, eikä siinä kyllä huomaa mitään eroa kun astuu Vantaan rajan yli Helsinkiin. Typerää verrata kahta isoa kaupunkia keskenään, kun molemmissa on parempia ja huonompia alueita.

Vierailija
79/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaalla asuu se jolla ei ole varaa asua Helsingissä.

Pyh, olen keskituloinen ja olen asunnut Vantaalla (pisimpään), Espoossa ja nykyisin Helsingissä. Kaikissa kolmessa on hyvät ja huonot puolet.

Vierailija
80/89 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

178 -senttinen lievästi keskivartalolihava turhan pieniin takkeihin ja paitoihin pukeutuva miesoletettu. Asusteiden värit eivät soinnu yhteen. Yhdistelee esimerkiksi sinistä ja ruskeaa huonolla menestyksellä. Pälvikaljua. Ostaa uudet kengät kaksi kertaa vuodessa. Jos käy itse ruokaostoksilla, tekee sen lähinnä Lidlissä välittämättä sen varastomaisuudesta, koska se on lähellä. Harrastaa kellojen tekemistä työväenopistossa ja lahjoittaa niitä sukulaisille ja tuttaville, jotka täyttävät pyöreitä piittaamatta siitä sopivatko ne vastaanottajan sisustukseen ja tyyliin. Ajaa 7 vuotta vanhalla Toyotalla, On käynyt kuusi kertaa Espanjan Aurinkorannikolla. Pitää vanhemmasta suomalaisesta iskelmämusiikista sekä Elvis Presleystä. 

Sympaattisen kuuloinen kaveri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi