Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut sekä ruma että kaunis. Ja kyllä elämä kauniina on helpompaa

Vierailija
30.11.2023 |

Olin lapsen pyöreä, jopa pullukka. Minulla oli paksut posket ja pyöreät kasvonpiirteet. 

Lapsuuden pyöreys katosi vajaa kolmikymppisenä, laihduin ja kasvonpiirteeni muuttuivat. Aloin urheilla ja omaksuin terveelliset elämäntavat.

Yhtäkkiä ihmiset muuttuivat minulle enemmän ystävällisemmäksi, miehet alkoivat kiinnittää minuun huomiota, ja minua yritettiin iskeä esim kaupassa, tai kuntosalilla jne. Töissä sain palkankorotuksen ja ylennyksen. Myös todella usein minua kehutaan kauniiksi. Esim aloitin uudet opinnot ja heti ensimmäisellä viikolla 4 eri ihmistä kehui minua kauniiksi yms. Kaupassa saan parempaa palvelua ja ihmiset ovat positiivisempia minua kohtaan. 

Kun olin pullukka minua kiusattiin koulussa ja nuorena olin täysin näkymätön miehille. 

onko muita samaa kokeneita? Elämää siis sekä rumana että kauniina? 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienituloinen. Sitten tuli perintöä 150000 tilille. Ei enää ahdista huominen.

Vierailija
62/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankkikaa itsetunto nii eipä haittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä olin nuorena hoikka ja kaunis. Minua kyllä joskus kehuttiinkiin, mutta usein minulle oltiin todella ilkeitä ja julmia.

Toiset h**rittelivat, toiset haukkuivat muuten, tytöt sulkivat porukasta pois, pojat ja aikuiset miehet puhuivat rumasti ja koskivat ilman lupaa ja kähmivät. Vanhemmat naiset olivat ilkeitä ja pahan suopia. Älykkyyttäni väheksyttiin.

Kun keski-iässä lihoin ja muutuin rumaksi, niin olen saanut olla rauhassa. Olen saanut ihmisarvoni takaisin.

Mulla täysin sama kokemus.

Noin nelikymppisenä muutuin vihdoin näkymättömäksi ja naamakin rumeni, plösähti. Nuorena olin noin 56 kiloinen ja nyt noin 70 kg.

Vierailija
64/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko ainoa, mut mun mielestä olisi outoa sanoa uutta tuttavuutta kauniiksi/komeaksi ellei kyseessä olisi tyyliin treffit. Jäisi aika pinnallinen tai mielistelijämäinen olo sellaisesta itselle. Jos oltais tunnettu pidempään niin sitten eri asia.

Vierailija
65/65 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on niin, että kun olet hyvässä kunnossa, hoikka/normaalipainoinen, hyvät vaatteet päällä ja tukka hyvin, teet itsellesi mieluisia asioita (työ, opiskelu, harrastukset, perhe yms) ja olet itse tyytyväinen elämääsi, olet silloin itsevarmempi, avoimempi ja mukavampi muita kohtaan ja sellainen ihminen saa usein hyvää kohtelua. Ei liity vain ulkonäköön. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan