"On aika kiriä muut pohjoismaat kiinni"
Piti googlettaa mistä mainoksesta on kyse, ei käynyt tai näkynyt selvästi itse mainoksessa. Luulin että joku persujen tai äärioikeiston mainos. Elinkeinoelämän keskusliitton mainos tuo on. En tajua sitä ja vaikuttaa kovin rasistiselle minun mielestä.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä yrittää. Eri asia onnistuuko...
Knappast, då Baltikum och Polen är i omkörningsfilen med blinken på till höger.
Vilkku vasemmalle ja kaasua, näin mennään ohi hidastelijoista?
No kyllä mulle kelpais. Toivottavasti onnistutaan.
En ymmärrä, miten saat sen näyttämään rasistiselta?
Mitkä muut?
Nehän on Skandinaaveja.
Tuli heti häkämies mieleen ja meinasin oksentaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä muut?
Nehän on Skandinaaveja.
Suomen käsi on skandinaviassa.
Niin sehän tarkoittaa että on taas aika palkkamaltille, ennätyssuurille yritystuille ja osingoille. Se on sinun itsesi parhaaksi T.EK
Suomi itse halusi ja putosi aikoja sitten pois kelkast
Isänmaallisella ja tunteisiin vetoavalla mainoksella pyritään perustelemaan työntekijöihin koskevia heikennyksiä ja saamaan siihen heidän hyväksyntänsä.
Ensimmäisenä tuli mielee jengiväkivalta, autojen polttaminen ja ammuskelu. Jos nyt kuitenkin jätettäisi väliin se kiri.
Ruotsi on hellppo kiriä kiinni se on jo talouden taantumassa.
Eli Suomesta alkaa loppua hyväuskoiset hölmöt joilta riipiä lompakosta, selästä ja Kelan korvauksista almuja jotta kokoomusrälssi lihoo ja saa tuottoa pörssistä. Narsistin uhrihan tuntee että se mitä tapahtuu on omaa syytä. Näin kokoomuslaisuudessa tämä köyhien sortaminen perustellaan "teidän on kannettava vastuuta Suomen velasta koska maksamme veroja (ja toteutamme mistä vain voi verosuunnittelua jolla blokataan sen maksamista).
Nyt jo vähemmän ajattelevatkin voivat havaita että Persu&Kok-hallitus on edesauttanut konkurssien määrän huomattavaan nousuun. Talven tultua rakennusala hiljentyy muutenkin, ja ensi keväästä tulee ennätysvaikea monelle muullekkin alalle. Työttömyys nousee selvästi. Marinin hallituksen hyvä pöhinä on mennyttä, ja nykyhallituksen kaudella tuskin enää mikään pelastaa tilannetta saavuttaa tasapuolinen hyvinvointi valtio uudelleen.
Pointti. En kannata minkään etnisyyden ja kulttuurillisuuden rahoittamista "nuoriksi eläkeläisiksi" vastikkeettoman Kela-rahan ääreen, vaan sitä parjaan että määritellään yksi hyvän elämän priimusten edustama malli joka perustuu vain menestyjien urautumiseen johon kaikkia työmarkkinoilla verrataan ja tuomitaan erilaiset looseri-työkelvottomaksi te:n toimesta kuntouttaviin huijauksiin tekemään velvoitetyötä ilman palkkaa.
Tärkeintä on nyt että moni pohtii jo ääneen onko kansan enemistöllä halua uhrautua enenevästi huonompaan taloudelliseen jamaan kansan vähemistön vaurastumisen eteen kun markkinat sakkaa ja Suomen taloudellinen tila huononee koko ajan?
Hypo: "Taantuma tulee, oletko valmis?" Tanskassa kodin asuntolainat miinuskorolla
Hallituksen elvyttävä talouspolitiikkaviritys näyttääkin onnekkaasti osuvammalta, kun talouskuva tummuu ja kasvu kääntyy laskuun.
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/763c2aaa-2c80-5af1-ac4d-815…
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten saat sen näyttämään rasistiselta?
On todella outoa, jos minä saan sen näyttämään rasistiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä muut?
Nehän on Skandinaaveja.
Suomen käsi on skandinaviassa.
Mutta perse tukavasti Venäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi on hellppo kiriä kiinni se on jo talouden taantumassa.
Oj då, har de nu samma som Finland har för det andra kvartalet i rad? Vet någon vad tiden efter tre kvartal av regression heter? Vink, det är inte "pitkä taantuma".
Vierailija kirjoitti:
Siis missä noi maat on edellä?
Vertaile talouskasvua Suomi vs pohjoismaat vuodesta 2008. Me ei olla enää taloudellisesti samassa luokassa. Meidänhän kuuluis dominoida prkl!
Saahan sitä yrittää. Eri asia onnistuuko...