Kaurajuomassa vain 10% kauraa loput VETTÄ ja RAPSIÖLJYÄ, kuka voi oikeasti väittää tuon olevan terveellistä?
Kermakin on terveellisempää esim kahviin lisättynä
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma valinta jos haluatte suolistonne kuralle. Mutta varoitettu on.
Soo soo lapset. MINÄ OLEN TEIDÄN YLÄPUOLELLA,JA TIEDÅN KYLLÄ,MISTÄ PUHUN!!!!
Niin ja maidossa on eläinrasvaa. Vettä ja eläinrasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa on reilusti vettä , jopa ihmisessä . Vesi on yksi alkuaineista .
Vesi EI OLE alkuaine.
Kasvirasva vs. eläinrasva.. No joo. Nää on näitä koulukuntia. Kumpi ja kampi tappeli. Kumpi voitti
Vierailija kirjoitti:
Kaikessa on reilusti vettä , jopa ihmisessä . Vesi on yksi alkuaineista
Puolet oikein. Ihmisessä on vettä 75% ja vesi on hapen ja vedyn yhdiste.
Maidossa on vettä 87% ja maitorasva on kovaa, kolesterolia nostavaa eläinrasvaa.
Maito on nisäkkäiden poikasten alkuravinto ja sisältää ihan liikaa rasvaa aikuiselle.
Maidon kuviteltu terveellisyys perustuu viime vuosisadan alun tehokkaaseen mainontaan.
Minkälaista maitoa ajattelisit että kauramaito olisi, jos sisältäisikin vaikkapa 100 % kauraa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan oma valinta jos haluatte suolistonne kuralle. Mutta varoitettu on.
Koska en halua kuralle, käytän kauramaitoa. Mulla on maitoallergia. Kuulemma aikuisella harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Minkälaista maitoa ajattelisit että kauramaito olisi, jos sisältäisikin vaikkapa 100 % kauraa?
Tai lehmänmaito jossa on 100% kalsiumia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs juomaa se 100 % kaura olisi? Varmaan kovin juoksevaa ainakin. Mistäs muuten maito koostuu? Eihän siinä nyt ainakaan vettä voi olla.
Ideologian läpitunkema mieli ei suostu näkemään sitä tosiasiaa, että teollisesti valmistettu, paljon lisäaineita ja epäterveellistä siemenöljyä sisältävä kaurajuoma olisi jotenkin parempi valinta kuin vaikkapa puhdas lisäaineeton LUOMUkerma. Kommentoija takertuu epäoleellisuuksiin (vesipitoisuus)
Ei siinä ole mitään epätervellisiä siemenöljyjä vaan nimenomaan hyvin terveellistä rypsi- tai rapsiöljyä. Luomukermasi taas on hirveää myrkkyä joka tukkii verisuonet ja tappaa tuhansittain ihmisiä joka vuosi.
Nuo ovat juurikin siemenöljyjä.
Lisäksi on hampaille huono valinta. Jos siis vaikka lapselle antaa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs juomaa se 100 % kaura olisi? Varmaan kovin juoksevaa ainakin. Mistäs muuten maito koostuu? Eihän siinä nyt ainakaan vettä voi olla.
Ideologian läpitunkema mieli ei suostu näkemään sitä tosiasiaa, että teollisesti valmistettu, paljon lisäaineita ja epäterveellistä siemenöljyä sisältävä kaurajuoma olisi jotenkin parempi valinta kuin vaikkapa puhdas lisäaineeton LUOMUkerma. Kommentoija takertuu epäoleellisuuksiin (vesipitoisuus)
Mikä siinä on niin vaikea käsittää ettei kaikki vaan halua käyttää maitotuotteita? Vaikka maito olisi maailman terveellisin tuote, niin en käyttäisi. Maistuu lehmältä minun suussa joten ei kiitos.
Maistuu lehmältä? Siis
Olen eri, mutta korjaan: maistuu navetalta. Jos olet ikinä käynyt navetassa ja navetan maitohuoneessa, tiedät minkälainen haju siellä on. Se sama maistuu maidossa ja maitotuotteissa ns. jälkimakuna. Tietenkään et sitä maista, koska olet tottunut. Mutta jos olisit pitempään käyttämättä maitotuotteita, että opit siitä mausta pois, niin huomaisit sen kyllä.
Maitohuone haisee maidolta koska siellä, yllätys yllätys, on maitoa. Navetta haisee taas ihan joltain muulta mutta sitä hajua ei puhtaasta maidosta löydy.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä olen koko ajan sanonut täälläkin mutta kun ette ole kuunnelleet.
Ei kirjoitus kuulu. Se näkyy.
Aina ihme vinkumista kauramaidosta. Mitä se sun hanurias kutittaa mitä kukin juo? Aina sama napina miten kaura, vesi ja öljy muuttuvat fataaliksi yhdistelmäksi kauramaidossa, samalla kun sua ei vaan kiinnosta että mistä sun syömät einekset koostuu :D Fun fact, kaikkea ruokaa prosessoidaan. Juokaa se tisumaito suoraan sieltä utareesta kuten se on tarkoitettu, ei toki teille vaan vasikoille. Peace & love <3