Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut suuttuu, kun minulla ei oöw whatsappia?

Vierailija
30.11.2023 |

Hankaloitan kuulemma muiden elämää. En halua olla mukana missän whatsapp-ryhmässä puhumassa jonninjoutavuuksia tai olla jonkun kytättävänä. En koe edes tarvitsevani whatsappia. Miksi jotkut ottavat tämän henkilökohtaisena loukkauksena? Täälläkin aina alanuolitetaan, jos kerron, ettei minulla ole whatsappia. 

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan whatsappia enkä aio hankkiakaan. Ei kiinnosta jonninjoutavuudet ja ne jotka kiinni haluaa saada, saavat kyllä ihan ilmankin mokomaa. Whatsappin puuttumisesta vänisijät ohitan olankohautuksella. Heillä omat motiivinsa saada liittymään siihen orjalliseen porukkaan joka kuvittelee olevansa niin tavattoman tärkeä että tavoitettavuutensa tulee olla 24/7 ja joka saakelin asiasta tulee raportoida ummet ja lammet, aakeet ja laakeet. 

Vierailija
2/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siitä on tullut joku yleinen normi. Suunnilleen jokainen älypuhelimen omistaja on siellä, koska miksei olisi? Todella kätevä sovellus, varsinkin käyttöehdot lukematta hyväksyneiden mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oöwtko varma, että suuttuvat?

Vierailija
4/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä on tullut joku yleinen normi. Suunnilleen jokainen älypuhelimen omistaja on siellä, koska miksei olisi? Todella kätevä sovellus, varsinkin käyttöehdot lukematta hyväksyneiden mielestä.

Kai luet aina kaikki 30-aikuiset käyttöehdot ja otat yhteyttä lakimieheesi?😆

Vierailija
5/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään sitä käytä, mutta ei ole kukaan ikinä suuttunut, joku joskus ollut ihmeissään, mutta siinä kaikki.

Vierailija
6/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua haittaa jos jollakin ei ole whatuppia, kunhan hän ei sitten rupea kitisemään että ikinä ei kutsuta mihinkään tai ei tiedä jostain asiasta mistä muut tietävät. En jaksa yhden vastatannankiisken takia lähetellä viestejä erikseen.. jääkööt kutsutta.

Vierailija
7/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mukana jossain toiminnassa, jossa viestitään WA:n kautta, odotat ilmeisesti sitten että sulle pitää lähettää samat viestit jotain muuta kautta? Onhan se hankalaa.

Itse latasin kiltisti Whatsappin sen jälkeen, kun taloyhtiön hallitus (olen jäsen) päätti, että hallituksen keskinäiset keskustelut siirretään sinne. Sen jälkeen olen alkanut vaihtaa siellä viestejä muutaman muunkin ihmisen kanssa, mutta pääasiassa käytän sitä kyllä noihin hallitushommiin. Se kun itse valittavissa, mihin Whatsappia käyttää, ja milloin.

Vierailija
8/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he ilmaisevat suuttumuksensa? Ehkä kuvittelet vaan heidän suuttuvan. Eikö tavallisella tekstiviestillä mene viestit perille? 

Vierailija
9/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten ihmettele miksei sinua koskaan enää kutsuta mihinkään kavereiden kesken. 

Vierailija
10/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

😡😡😡

Vierailija
11/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan oöw ja minullekin suututaan.

Vierailija
12/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt hyvät ihmiset, mihin yksinäinen eläkeläispapparainen tarvitsee tuota Whatsappia ja yleensäkin, mikä se edes on?

Vierailija
13/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua haittaa jos jollakin ei ole whatuppia, kunhan hän ei sitten rupea kitisemään että ikinä ei kutsuta mihinkään tai ei tiedä jostain asiasta mistä muut tietävät. En jaksa yhden vastatannankiisken takia lähetellä viestejä erikseen.. jääkööt kutsutta.

Onko niin kova homma lähettää yhdelle erikseen ihan vaan tekstiviesti? Itse jos järjestän juhlat, niin laitan kaikille haluamilleni kutsun joko whatsappilla, messengerillä tai tavis tekstiviestillä tai saatan jopa soittaa jollekin. Pääasia, että kaikille tulee kutsu perille. Mulle on ihan sama millä tavalla se kutsun sitten lähetän. En edes halua luoda mitään whasappryhmiä. Harvoin tulee mitään juhlia kuitenkin järjestettyä. 

Vierailija
14/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten ihmettele miksei sinua koskaan enää kutsuta mihinkään kavereiden kesken. 

Ehkä parempikin päästä eroon niin pikkumaisista kavereista että arvottavat jonkun helkkarin sovelluksen perusteella. Eivät mikään menetys kenellekään, paitsi toisilleen, sillä kuka muukaan tyhjäpäisyyttään jaksaisi kuin kaltaisensa. 

Vierailija
15/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole, ja ketään ei voisi vähempää kiinnostaa. XD

Vierailija
16/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään kiinnostaa muuten, mutta jos esim. odotat että sinua informoidaan jostain mutta, et voi osallistua ryhmiin joissa se informaatio jaetaan, koska sinulla on jokin ankea ja turhanpäiväinen periaate, niin onhan se ärsyttävää. Ja loppujen lopuksi vain sinun ongelmasi, ketään muuta sinun ei pidä tällä päätökselläsi vaivaaman.

Vierailija
17/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Porukka jaksaa valittaa kuinka vaikeaa mulle on lähettää viestiä ja kuvia. Joo  tosi vaikeaa onkin.

Vierailija
18/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä parempikin päästä eroon niin pikkumaisista kavereista että arvottavat jonkun helkkarin sovelluksen perusteella. Eivät mikään menetys kenellekään, paitsi toisilleen, sillä kuka muukaan tyhjäpäisyyttään jaksaisi kuin kaltaisensa. 

Täysin samaa mieltä. Ei kannata olla tuollaistten kaveri, jotka hylkivät jonku sovelluksen takia. 

Vierailija
19/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei työpuhelimiin saa asentaa wa mutta esimiehet ilmeisesti saavat, koska lähettävät viestejä työpuhelimistaan meidän omiin puhelimiin. 

Vierailija
20/106 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hyvin vahvasti siltä, ettei sinulla ole ensimmäistäkään ystävää.

Onnea valitsemallasi tiellä.