Enni levi on luxus seuralainen rikkaille miehille.
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000010024877.html
Neljällä tonnilla saa ennin sänkyyn ja illlalliselle.
Kommentit (84)
Ei taida tyhmät täällä tajuta mikä on seuralainen. Tinderissä niitä seuralaisia on aika paljon myös jotka ovat maksullisia naisia. Seksin myyntiä ei saisi tavallaan mainostaa mutta rivien välistä pitää osata lukea kuka on seuralainen.
Vierailija kirjoitti:
Juttu kertoo enemmän rikkaista miehistä, ja heidän pääkoppansa sisällöstä, kuin Ennistä.
Näiden rikkaiden elämä on juuri niin emotionaalisesti köyhää ja perustuu pelkkään rahan kuluttamiseen, ja siihen mitä voi ostaa, että on oikeastaan luonnollista, että heidän ihmissuhteensakin ovat rahalla ostettuja. Minkälaisia ihmissuhteita rahalla sitten mahtaa pystyä ostamaan? Mutta varmaan he ovat itse tyytyväisiä. Jollei tiedä paremmasta.
Eikö rahan jakoa voisi vähän kohtuullistaa, toisille maksetaan niin paljon, että voivat ostaa ihan mitä tahansa ja aiheuttaa paljon pahaa. Jos näitäkään ei olisi varaa ostaa, niin pienistä tytöistä ei kasvatettaisi tällaisia setien leluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu kertoo enemmän rikkaista miehistä, ja heidän pääkoppansa sisällöstä, kuin Ennistä.
Näiden rikkaiden elämä on juuri niin emotionaalisesti köyhää ja perustuu pelkkään rahan kuluttamiseen, ja siihen mitä voi ostaa, että on oikeastaan luonnollista, että heidän ihmissuhteensakin ovat rahalla ostettuja. Minkälaisia ihmissuhteita rahalla sitten mahtaa pystyä ostamaan? Mutta varmaan he ovat itse tyytyväisiä. Jollei tiedä paremmasta.
Eli prostituutiossa kaikki paha on asiakkaan vika. Enni toki on vain voimaantunut bisnesnainen.
Se, ettei mies kykene normaaliin suhteeseen, ei ole "paha" vaan se on häiriö tai sairaus miehen päässä.
Kuten on tämä naisten ja seksuaalisuuden häpäisemistouhukin. Mies ei osaa käsitellä mielessään seksuaalisuutta, ei omaansa eikä toisten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli prostituutiossa kaikki paha on asiakkaan vika. Enni toki on vain voimaantunut bisnesnainen.
Se, ettei mies kykene normaaliin suhteeseen, ei ole "paha" vaan se on häiriö tai sairaus miehen päässä.
Kuten on tämä naisten ja seksuaalisuuden häpäisemistouhukin. Mies ei osaa käsitellä mielessään seksuaalisuutta, ei omaansa eikä toisten.
Ahaa. No minkälainen häiriö se on naisen päässä ettei kykene normaaliin suhteeseen vaan alkaa myydä toosaansa?
Kysyntä ja tarjonta kohtaavat. Luulen tuon naisen toimivan lontoossa. Siitä tullut ohjelmaa telkkaristakin miten naiset on seuralaisia rikkaille miehille ja tienaavat pari tonnia illassa.
Mun mielestä olisi hienoa ostaa joskus joku daami illalliselle ja yöksi tai miksei vkl-matkallekin. Se olisi hieno roolileikki, että minulla olisi aivan kuin luksus-palvelija, jota kohtelisin hyvin, joka olisi minun palveluksessani ja jota voisin myös halutessani panna.
Tässä on menneen ajan henkiä. Silloin, kun palvelijoita käytettiin yleisemmin, tämä oli ihan normaalia.
Tietyissä piireissä muutama tonni on taskunpohjanöyhtää, ja jos silla saa nuorta skandinaavipillua niin se on samanlainen ostos kuin hesburgerateria sulle tai mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pysyn kaukana teistä naisia vihaavista ja hyväksikäyttävistä rnkkareista.
Ette tajuakaan, että vastenmielinen luonteenne näkyy kyllä.
Te olette noloja myös normaalien miesten mielestä.
Normaali mies pitää siis huo raa mis ta hienoja juttuna?
Toisaalta jos niin ajattelee pidät miestä silti myös sikana.
Joten niin tai näin, yksvitunhailee.
Normaali mies ei agitoidu seksiä omaehtoisesti myyvästä naisesta.
Se on ammatti ja monissa etenkin hyvinvointialojen hommissa on ne asiakkaat, joihin joutuu koskemaan vaikkei se aina niin ihanaa ole. Mutta se on rehellistä työtä, josta maksetaan.
Sinulle suosittelen lääkäriin menoa. Oot kireä ja vihainen asioista, jotka eivät liity sinuun mitenkään.
T. Hieroja, psykoterapeutti, mies
Olen tavannut naisen joka oli hyvässä työssä mutta myi seuraansa. Helppoa rahaa niinsanotusti. Kyllä seksiä myyvät voi tienata tonnin viikossa helposti suomessa. Yks nainen jolta ostin seksiä oli tehnyt sitä hommaa 8 vuotta ja ostanut rahoilla omakotitalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten on tämä naisten ja seksuaalisuuden häpäisemistouhukin. Mies ei osaa käsitellä mielessään se
Mitkä muut ammatit ovat mielestäsi naisille sopimattomia? Oletko joku talebani?
Hyvin ikävää, että seksi on sinulle tabu. Muille se on ihan normaalia.
Kyllä vika on omassa päässä jos pitää tällaisia ketjuja aloittaa.
Säälittää ap, jolle seksi on saastaista ja naiset suunnattoman pelottavia.
Suomalaisia menestystarinoita.
Ihan hirveetä mitä skeidaa meille tuputetaan.
Jokainen päättää elämästään itse. Jos haluaa tienaa rahaa rikkaitten seuralaisena niin mikäs siinä. Kateelliset köyhät valittaa.
Minä kyllä valitan, kun huoraamisesta tehdään jotenkin hieno ja tavoiteltava asia.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä valitan, kun huoraamisesta tehdään jotenkin hieno ja tavoiteltava asia.
Minä en. Kiva olisi, jos naapurin nuori opiskelijatyttö voisi ihan avoimesti kehuskella talon ilmoitustaululla, että myynnissä on tiukkaa pilua pikkurahalla, eikä tarvii seksitreffeillä yms. hämäräfoorumeilla mainostaa.
Mikään ei ole ihanampaa kuin suomalainen nuori opiskelija nainen jonka kanssa viettää iltaa. Ihan sama mitä se maksanut niin olen maksanut.
Mitenköhän hän ajattelee olla luxus? Itse palveluita käyttäneenä se maksaa maksimissaan puolet tuosta. Hän näyttää kuvien perusteella sellaiselta 36-vuotiaalta. Ihan vain että 26-vuotiaitakin on sillä samalla marketilla.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa naisten mielipiteet siitä että näitä prostituution normalisointi-, vai voisiko jo puhua glorifiointijuttuja alkaa olla mediassa joka viikko.
Miltä se tavallisesta suomalaisesta naisesta tuntuu?
Alkaako kohta opo peruskoulussa suositella prostituoidun uraa niille tytöille joilla ei ole lukupäätä mutta ulkonäköä on?
Ei se ainakaan minusta tunnu miltään. Ei ahdista yhtään vaikka joku haluaa seuraansa tuolla tavoin myydä. En elä missään pumpulissa vaan tiedän, ettei sitä suotta sanota maailman vanhimmaksi ammatiksi. Sitä on tapahtunut aina ja tulee aina tapahtumaan, ei ole minulta mitenkään pois. Toki kyllä suren niitten puolesta joilla ei ole muita vaihtoehtoja, sen pitäisi aina tapahtua omasta vapaasta tahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ainakin voisi puhua myös työn varjopuolista. Ikävistä tilanteista, huonosta kohtelusta, hyväksikäytöstä. Mitä tunnen miehiä, niin raha ei tee miehistä yhtään paremmin käyttäytyvää. Henkisesti varmaan raskasta viettää vuorokausi miehen kanssa, joka ei arvosta kuitenkaan yhtään, kokee oikeudekseen panna milloin haluaa ja lähes missä tilanteessa vain. Maksullinen kuin maksullinen. Melkein helpompi olisi varmaan ottaa vastaan tuntiasiakkaita.
Miesten ajattelu on suoraa. Enni on maksettu nukke, jota ei tarvitse arvostaa. Jopa toisinpäin, koska rahamiehet saisivat muutenkin naisia.
Kun häirintäsyytteen voi jo saada siitä, että joku kokee, että on katsonut häntä ehkä väärin, niin voisikohan IS:n haastaa oikeuteen seuksuaalisesta häirinnästä, kun tuo näitä juttuja jatkuvasti esiin muualla kuin k18-sivuilla varoitusten kera.