Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 viikkoa tapailtu ja sovittu ettei jutella tai tavata muita..

Vierailija
30.11.2023 |

Mutta nyt pienen riidan jälkeen minusta tuntuu että mies juoksi jonkun toisen luo. Hän ei ole samalla tavalla läsnä ja näen että hän kovasti viestii jonkun toisen kanssa.

Olen tästä lähes varma. Olemme jutelleet paljon ja sopineet että aina puhutaan, mutta mies ei enää puhu. Toki olemme tapavanneet vasta aika lyhyen aikaa, mutta olenko jotenkin kohtuuton jos minusta tuntuu että en voi luottaa, tai että en ehkä voi jatkaa tapailuakaan?

Kuvittelein että juuri hän olisi erilainen, mutta hän onkin samanlainen kun kaikki muutkin. Tarvitsee vaan paljon huomiota naisilta.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan että miehet jahtaavat minua, eikä toisinpäin. Miksi itkisin jonkun sellaisen perään, joka ei ole kiinnostunut?

Minä haluan ihmisen joka on minulle erityinen, en ketä tahansa joka minua jahtaa.

Tällaisia erityisia ihmisiä ei ole paljon ja jos meillä klikkaa, yritän pitä heistä kiinni ja saada suhteen toimiaan. Siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Ei miehiä jotka jahtaa.

Vierailija
42/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni jää tällaisiin tilanteisiin roikkumaan vuodeksi-pariksi. Kyllä sen vaistoaa jos mies ei ole täysillä mukana. Turhaa sitten myöhemmin itkeä, kun ukko häipyi lopullisesti toisen naisen matkaan, kun merkit oli jo alussa nähtävillä. Kahdessa kuukaudessa on molemmille osapuolille päivänselvää kaikki, jos on oikeasti rakastunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan että miehet jahtaavat minua, eikä toisinpäin. Miksi itkisin jonkun sellaisen perään, joka ei ole kiinnostunut?

Minä haluan ihmisen joka on minulle erityinen, en ketä tahansa joka minua jahtaa.

Tällaisia erityisia ihmisiä ei ole paljon ja jos meillä klikkaa, yritän pitä heistä kiinni ja saada suhteen toimiaan. Siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Ei miehiä jotka jahtaa.

Minä olen valinnut minua jahtaavista ihmisistä top 10, joista edelleen sen erityisen, jonka otan.

Vierailija
44/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikkoa lukiessa jo tuli mieleen, että exäkö se siellä taas etsii uhria nro 585. Ihan oikean arvion teit ap ja niitä naisia minkä luo juosta on paljon. Se vain haluaa pitää sinut poissa baareista ja sosiaalisista riennoista missä itse liikkuu kun pyytää tuollaista.

Vierailija
45/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni jää tällaisiin tilanteisiin roikkumaan vuodeksi-pariksi. Kyllä sen vaistoaa jos mies ei ole täysillä mukana. Turhaa sitten myöhemmin itkeä, kun ukko häipyi lopullisesti toisen naisen matkaan, kun merkit oli jo alussa nähtävillä. Kahdessa kuukaudessa on molemmille osapuolille päivänselvää kaikki, jos on oikeasti rakastunut. 

Kaikki olikin päivänselvää, ennen väittelyä joka meillä oli. Siis tuntui kyllä todella hyvältä.

Ehkä minä vaan vähän himmailen, eiköhän tilanne ratkea itsestään noin viikossa. Sen verran voin hyvin odottaa.

Vierailija
46/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollainen tapailu/yhdessäolo/parisuhde jossa erikseen pitää sopia, ettei tapailla muita tuntuu lähinnä samalta kuin sukujen järkkäämä pakkoavioliitto. Ei nyt oikein hotsittaisi koko tyyppi, mutta pakko kai se on suhteessa sitten tässä suhteessa olla.

Sen sijaan kun on oikeasti kiinnostunut/ihastunut niin silloin ei kukaan muu edes kiinnosta.

Vierailija
47/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän miehillä usein, ehkä jopa aina on jotain säätöjä ja sitten he siinä samalla etsivät sitä oikeaa.

Nyt hän ehkä on epävarma sinusta ja turvautuu niihin säätöihin. Joko teillä loppuu tuo tai sitten pääsette yli ja ne säädöt lopulta jää pois..

Vierailija
48/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki olikin päivänselvää, ennen väittelyä joka meillä oli. Siis tuntui kyllä todella hyvältä.

Ehkä minä vaan vähän himmailen, eiköhän tilanne ratkea itsestään noin viikossa. Sen verran voin hyvin odottaa.

Himmaile se hemmettiin. Kerran erehdyin tuollaiseen ja tuo oli se, hetki kun minun olisi pitänyt tajuta hävitä, mutta sen sijaan jäin yrittämään suhdettaja siitä sai sitten kärsiä kun tyyppi paljasti todellisen luonteensa.

Vierailija
49/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen tapailu/yhdessäolo/parisuhde jossa erikseen pitää sopia, ettei tapailla muita tuntuu lähinnä samalta kuin sukujen järkkäämä pakkoavioliitto. Ei nyt oikein hotsittaisi koko tyyppi, mutta pakko kai se on suhteessa sitten tässä suhteessa olla.

Sen sijaan kun on oikeasti kiinnostunut/ihastunut niin silloin ei kukaan muu edes kiinnosta.

Niin se onkin. Tyyppi ei luota, koska sillä itsellään on kaikkea muuta. Tuollaiset on järjestettyjä suhteita. Hän vain varmistaa, että se toinen on hänen käytössään. Kyse on oman sukupuolitautiriskin rajaamisesta, koska miehellä on omat vakipanonsa ja monelle heistä on sanottu samat asiat.

Vierailija
50/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kanssa ei ole kenenkään pakko olla ja jos mies haluaa jo alkuvaiheessa katsella muitakin ja/tai olen vain yksi monista niin silloin mies ei ole minulle oikea.

Enkä tosiaan halua omistaa ketään enkä hoppuilla suhteessa, mutta joko me kumpikin halutaan keskittyä yhteen ihmiseen kerrallaan tai sitten ei edes tapailla. 

Vierailija
51/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän miehillä usein, ehkä jopa aina on jotain säätöjä ja sitten he siinä samalla etsivät sitä oikeaa.

Nyt hän ehkä on epävarma sinusta ja turvautuu niihin säätöihin. Joko teillä loppuu tuo tai sitten pääsette yli ja ne säädöt lopulta jää pois..

Niin mutta jos on sovittu ettei muita ole.

Tässähän tietysti käy niin ettei siitä mitään tule, se on oman itsensä toteuttava profetia. Psykologiassa.

ap

Vierailija
52/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Himmaile se hemmettiin. Kerran erehdyin tuollaiseen ja tuo oli se, hetki kun minun olisi pitänyt tajuta hävitä, mutta sen sijaan jäin yrittämään suhdettaja siitä sai sitten kärsiä kun tyyppi paljasti todellisen luonteensa.

Annan hänelle viikon. Tekisi muutenkin mieli poistaa deittisovellus.

Vierailija
53/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kamalaa, jos ei saisi puhua kuin yhdelle ainoalle ihmiselle. Pitäisi jättää kaverit ja työ vain siksi, että toinen on niin mustasukkainen, että kieltää juttelun muille.

Jos olisin tuo mies, niin juoksisin lujaa!

Eiköhän AP tarkottanut tässä sitä, että ei jutella romanttisessa/seksuaalisessa mielessä ylimääräisille ihmisille. Varmasti ystäville saa jutella niinkuin ennenki :D Haloo

Haloo itelles, kun noinkin surkea sarjasmi meni ohi.

Vierailija
54/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja monestihan käy niin, että toinen ei enää näe ketään muuta ja se toinen lietsuaa kuin sinkkuihminen. Tuossakaan tilanteessa mikään sopiminen ei muuta sitä mitä toinen tuntee (tai siis tässä tapauksessa ei tunne) eikä varsinkaan sitä miten toinen toimii. Eikä auta sekään, että vahtii toisen tekemisiä kuin haukka.

Kyllä sen yhdessäolon pitää tulla ihan yhteisestä halusta ja ilman sopimisia. 

Vierailija
55/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sovittu ettei oo muuta. Voi tarkoittaa sitä että ei juuri nyt sekstaile muiden kanssa muttei ne ihmiset mihinkään katoa. Takaovi auki niin sanotusti.

Mutta kaikilla on historia että enemmän ja vähemmän tuo tilanne on kaikilla uusilla suhteilla ennen kuin ne vakiintuu. 

Vierailija
56/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia annat miehelle vielä viikon? 

Tää on just tätä, annetaan toisen pyörittää täysin palettia ja sen jälkeen ihmetellään kun se sitten jossain vaiheessa pettää ja jättää. Yritä nyt ap ymmärtää, että mitään hässäkkää ei olisi tullut jos molemmat olisivat yhtä mukana jutussa. 

Vierailija
57/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset ei ole kuten sinä. Lisäksi ihmiset tuntee ihastumisen eritavalla.

Vierailija
58/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jutella eikä tavata muita kuin toisianne? MIssä umpiossa ajattelitte elää?

Vierailija
59/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä narsisti aloittaa temppuilun, rajojen venyttämisen ja testailun 2-3 kk kohdalla. Ja mitään selkoa et tule saamaan koskaan. Luota vaistoihisi ja lähde.

Vierailija
60/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aina niin vieraalta tuo ajatusmalli, että pitää valita yksi josta kiinnostuu ja sopia sitten erikseen olevansa sen kanssa yksiavioisessa parisuhteessa ja unohtaa ne kaikki muut vaikka se tuntuukin väärältä.

Itselläni ei ole ikinä ollut yhtä useampaa samaan aikaan eikä sinkkuaikoina yleensä edes sitä yhtä ja minusta se on just hyvä näin. Eikä näitä multideittaajia ole edes ystäväpiirissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme