Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

8 viikkoa tapailtu ja sovittu ettei jutella tai tavata muita..

Vierailija
30.11.2023 |

Mutta nyt pienen riidan jälkeen minusta tuntuu että mies juoksi jonkun toisen luo. Hän ei ole samalla tavalla läsnä ja näen että hän kovasti viestii jonkun toisen kanssa.

Olen tästä lähes varma. Olemme jutelleet paljon ja sopineet että aina puhutaan, mutta mies ei enää puhu. Toki olemme tapavanneet vasta aika lyhyen aikaa, mutta olenko jotenkin kohtuuton jos minusta tuntuu että en voi luottaa, tai että en ehkä voi jatkaa tapailuakaan?

Kuvittelein että juuri hän olisi erilainen, mutta hän onkin samanlainen kun kaikki muutkin. Tarvitsee vaan paljon huomiota naisilta.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen tapailu/yhdessäolo/parisuhde jossa erikseen pitää sopia, ettei tapailla muita tuntuu lähinnä samalta kuin sukujen järkkäämä pakkoavioliitto. Ei nyt oikein hotsittaisi koko tyyppi, mutta pakko kai se on suhteessa sitten tässä suhteessa olla.

Sen sijaan kun on oikeasti kiinnostunut/ihastunut niin silloin ei kukaan muu edes kiinnosta.

Kaikki ihmiset ei ole kuten sinä. Lisäksi ihmiset tuntee ihastumisen eritavalla.

Seli selikun ei tunteet riitä. Katkeraa kalkkia se on toki niellä mutta niin se vaan menee. Enkä ole tuon edellisen viestin kirjoittaja.

Vierailija
62/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otappa tyyppi jutuille ja kysäse, että missä sakkaa? Jäikö hänellä jotain kuitenkin hampaankoloon? Onko asia ylitse pääsemätön? Onko hänellä jo uusi kumppani? Tai sitten kaveri, jonka kanssa teidän asioita vatvoo? Arvostaisit avoimuutta ja luotettavuutta, että kävisi ne keskustelut sun kanssa, eikä kenenkään ulkopuolisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä narsisti aloittaa temppuilun, rajojen venyttämisen ja testailun 2-3 kk kohdalla. Ja mitään selkoa et tule saamaan koskaan. Luota vaistoihisi ja lähde.

Sitähän tuo on. Luultavasti sillä on vaimo kotona ja esittää sinkkua. Ex ainakin ihan tosissaan yritti jopa olla uskollinen näille pettämiskumppaneilleen ja pihtaili kotona, mutta sitten kun ei tuollainen oikeasti välitä kenestäkään niin joka suuntaan pettämiseksihän se meni ja vitutuksessa tarttui pulloon, joka ikinen kerta sama juttu. Tiesi aina viimeisen suhteen loppuneen kun olut vaihtui raakaan viinaan.

Vierailija
64/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni jää tällaisiin tilanteisiin roikkumaan vuodeksi-pariksi. Kyllä sen vaistoaa jos mies ei ole täysillä mukana. Turhaa sitten myöhemmin itkeä, kun ukko häipyi lopullisesti toisen naisen matkaan, kun merkit oli jo alussa nähtävillä. Kahdessa kuukaudessa on molemmille osapuolille päivänselvää kaikki, jos on oikeasti rakastunut. 

Lisäksi on paljon ihmisiä joilla ei sinkkunakaan ole säätöä ja sutinaa useampaan suuntaan. Sitä saattaa tapailla jotakuta eikä siinä samaan aikaan deittaile muita ja sitten kun se tapailu loppuu niin sitten ei taas tapaile ketään.

Nuo tuollaiset miehet joilla on naisia joka sormelle (tai jotka haluaisi että olisi, mutta se kuuluisa oma taso ei siihen riitä) on aivan vihonviimeisiä kumppaneita parisuhteeseen. Ei tuollaiselle miehelle ikinä riitä se oma kumppani vaan aina näillä on alitajunnassa ajatus kuinka siihen kumppaniinsa on vain tyytynyt ja ansaitsisi oikeasti jotain parempaa. Tällä sitten kätsästi voi oikeuttaa sekä sen jatkuvan nälvimisen ja piilovttuilun jota kumppani saa osakseen että muiden naisten lämppäämisen esim näillä aku-tyylin viesteillä.

Vierailija
65/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä narsisti aloittaa temppuilun, rajojen venyttämisen ja testailun 2-3 kk kohdalla. Ja mitään selkoa et tule saamaan koskaan. Luota vaistoihisi ja lähde.

Sitähän tuo on. Luultavasti sillä on vaimo kotona ja esittää sinkkua. Ex ainakin ihan tosissaan yritti jopa olla uskollinen näille pettämiskumppaneilleen ja pihtaili kotona, mutta sitten kun ei tuollainen oikeasti välitä kenestäkään niin joka suuntaan pettämiseksihän se meni ja vitutuksessa tarttui pulloon, joka ikinen kerta sama juttu. Tiesi aina viimeisen suhteen loppuneen kun olut vaihtui raakaan viinaan.

Ja miksi sinä olit osallisena tuossa?

Mutta joo, sinkku tai ei, kuulostaa, että narsistin rakkauspommitusperiodi päättyi juuri ap:n miehellä.

Vierailija
66/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuollainen tapailu/yhdessäolo/parisuhde jossa erikseen pitää sopia, ettei tapailla muita tuntuu lähinnä samalta kuin sukujen järkkäämä pakkoavioliitto. Ei nyt oikein hotsittaisi koko tyyppi, mutta pakko kai se on suhteessa sitten tässä suhteessa olla.

Sen sijaan kun on oikeasti kiinnostunut/ihastunut niin silloin ei kukaan muu edes kiinnosta.

Kaikki ihmiset ei ole kuten sinä. Lisäksi ihmiset tuntee ihastumisen eritavalla.

Minkä ihmeen ihastumisen siinä edes kokee jos edelleen pitää olla muitakin vaihtoehtoja?!

Vierailija
67/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa jutella eikä tavata muita kuin toisianne? MIssä umpiossa ajattelitte elää?

Onko jotenkin hauskaa ymmärtää tahallaan väärin.

Vierailija
68/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä toi mies. Seurustelusta ei pidä tulla kuristavaa olotilaa. Kuristusote kielii siitä ettei nykyiseen suhteeseen tule jäädä. Blokkaa, etkä vastaa epämääräisistä lähteistä tuleviin yhteydenottoihin. Aloita tästä päivästä lähtien rajojen asettaminen.

Vierailija
69/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi sinä olit osallisena tuossa?

Mutta joo, sinkku tai ei, kuulostaa, että narsistin rakkauspommitusperiodi päättyi juuri ap:n miehellä.

Hassua jos näinkin pienestä määrästä infoa tuli tuollainen kuva. Koska olin itse vähän ajatellut samaa.

ap

Vierailija
70/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otappa tyyppi jutuille ja kysäse, että missä sakkaa? Jäikö hänellä jotain kuitenkin hampaankoloon? Onko asia ylitse pääsemätön? Onko hänellä jo uusi kumppani? Tai sitten kaveri, jonka kanssa teidän asioita vatvoo? Arvostaisit avoimuutta ja luotettavuutta, että kävisi ne keskustelut sun kanssa, eikä kenenkään ulkopuolisen.

Olen jo yrittänyt kysellä, kieltää kaiken. En tosiaan halua jankata, se syö vaan kaiken hyvän suhteessa.

Vierailija
71/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siirryt vaan hiljaa seuraavaan itsekin. Älä ota kontaktia mieheen. Jos hän ottaa voit vastata kohteliaasti, mutta älä ehdota että näkisitte. 

Pelaamalla saa pelimiehen. Itse en usko peleihin. Jos haluaa saada kunnollisen miehen, kannattaa olla rehellinen ja avoin. Rinnalle jää se kunnollinen, muut poistuvat takavasemmalle. 

Tää on kauhean kaunis ajatus, mutta tietynlaisten ihmisten (narsististen) kanssa se vain ei toimi, koska he eivät pelaa rehellisillä ja avoimilla säännöillä.

Vierailija
72/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua jos näinkin pienestä määrästä infoa tuli tuollainen kuva. Koska olin itse vähän ajatellut samaa.

ap

Koska ei kukaan muu toimi noin. Toimisitko itse, et. Minä en toimisi noin. Narsistieksä kyllä. Hyvä ihminen, johon kannattaa panostaa, ei tee tuollaista. Ikinä.

Vierailija
73/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo yrittänyt kysellä, kieltää kaiken. En tosiaan halua jankata, se syö vaan kaiken hyvän suhteessa.

Nyt on toinen jo syönyt kaiken hyvän pohjan suhteestanne. Ei sitä pelasta enää mikään. Kärsimystä voi pitkittää.

Vierailija
74/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Koska ei kukaan muu toimi noin. Toimisitko itse, et. Minä en toimisi noin. Narsistieksä kyllä. Hyvä ihminen, johon kannattaa panostaa, ei tee tuollaista. Ikinä.

Mutta olemme kaikki vaan ihmisiä, ehkä riita etäännytti hänet. Hän haluaa kuitenkin edelleen nähdä.

Mahdollisuuksia on monia.

Vierailija
75/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei parisuhteen aikana saa puhua toisen ihmisen kanssa. Oletko hullu narsisti ja omistushaluinen ja mustasukkainenkin vielä. Miehen pitääkin päästä sinusta eroon välittömästi.

Vierailija
76/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei parisuhteen aikana saa puhua toisen ihmisen kanssa. Oletko hullu narsisti ja omistushaluinen ja mustasukkainenkin vielä. Miehen pitääkin päästä sinusta eroon välittömästi.

Lisää teitä jotka tahallaan haluaa ymmärtää väärin. Siitä vaan.

Vierailija
77/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossa lukee ettei saa jutella tai tavata muita. Mikä ihmeen suhde se sellainen on Kuulostaa oikeesti ettei se saa tavata edes kavereita vaikka ne olisi naisia. Äkkiä vaan karkuun mies.

Vierailija
78/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa lukee ettei saa jutella tai tavata muita. Mikä ihmeen suhde se sellainen on Kuulostaa oikeesti ettei se saa tavata edes kavereita vaikka ne olisi naisia. Äkkiä vaan karkuun mies.

Niin juuri, sinusta kuulostaa, olet ymmärtänyt väärin.

Kaikki muut täällä ovat kuitenkin ymmärtäneet mitä tarkoitetaan.

Vierailija
79/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies itse halusi että teemme näin! Hän sitä pyysi, eli onko hän siis sinusta nyt kontrolloiva??

Hän sitä pyysi ja nyt ei itse pystykään pitämään sääntöä, tai kertomaan minulle että tilanne muuttui.

Vierailija
80/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta olemme kaikki vaan ihmisiä, ehkä riita etäännytti hänet. Hän haluaa kuitenkin edelleen nähdä.

Mahdollisuuksia on monia.

Kaikki me olemme vaan ihmisiä, mutta kaikkien ihmisten ei tarvitse hyväksyä ihan mitä tahansa toisilta ihmisiltä, eikä elämässään tarvitse pitää ihmisiä, jotka ovat narsisteja, mulkkuja, epäluotettavia,  kykenemättömiä aikuiseen suhteeseen jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän