Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

8 viikkoa tapailtu ja sovittu ettei jutella tai tavata muita..

Vierailija
30.11.2023 |

Mutta nyt pienen riidan jälkeen minusta tuntuu että mies juoksi jonkun toisen luo. Hän ei ole samalla tavalla läsnä ja näen että hän kovasti viestii jonkun toisen kanssa.

Olen tästä lähes varma. Olemme jutelleet paljon ja sopineet että aina puhutaan, mutta mies ei enää puhu. Toki olemme tapavanneet vasta aika lyhyen aikaa, mutta olenko jotenkin kohtuuton jos minusta tuntuu että en voi luottaa, tai että en ehkä voi jatkaa tapailuakaan?

Kuvittelein että juuri hän olisi erilainen, mutta hän onkin samanlainen kun kaikki muutkin. Tarvitsee vaan paljon huomiota naisilta.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirryt vaan hiljaa seuraavaan itsekin. Älä ota kontaktia mieheen. Jos hän ottaa voit vastata kohteliaasti, mutta älä ehdota että näkisitte. 

Vierailija
2/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryt vaan hiljaa seuraavaan itsekin. Älä ota kontaktia mieheen. Jos hän ottaa voit vastata kohteliaasti, mutta älä ehdota että näkisitte. 

Pelaamalla saa pelimiehen. Itse en usko peleihin. Jos haluaa saada kunnollisen miehen, kannattaa olla rehellinen ja avoin. Rinnalle jää se kunnollinen, muut poistuvat takavasemmalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmasti oikeassa

sano miehelle nuo tunteesi ja kysy haluaako hän jatkaa 

mieti sinäkin haluatko jatkaa 

Vierailija
4/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelaamalla saa pelimiehen. Itse en usko peleihin. Jos haluaa saada kunnollisen miehen, kannattaa olla rehellinen ja avoin. Rinnalle jää se kunnollinen, muut poistuvat takavasemmalle. 

Sua pelataan jo.

Vierailija
5/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla, että jos jo 8 viikon tapailun jälkeen tulee riitaa, niin se on saanut miehen perääntymään. Mistä tuossa vaiheessa voi tulla riitaa? 

Vierailija
6/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ehdotti minulle kuitenkin tapaamista ja juttelee kyllä, mutta ei ole samalla tavalla läsnä.

Vierailija
7/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette sopineet ettei jutella? 

Vierailija
8/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarkoittanut kommentillani siirtymisestä seuraavaan, että alkaisit pelaamaan. Vaan ihan oikeasti, että siirryt eteenpäin. Etkä enää ota kontaktia mieheen ainakaan itse. 

Vierailija
9/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin miehelle asiasta suoraan enkä alkais mitään pelaamaan. Sanot että se on ihan ok, jos hän juttelee toiselle, mutta se on teidän sovittujen rajojen rikkomista ja et katsele sellasta vaan lähdet. Parempi että noin aikasessa vaiheessa tulee ilmi, millainen on. Jatkossa se tekisi saman.

Vierailija
10/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi kamalaa, jos ei saisi puhua kuin yhdelle ainoalle ihmiselle. Pitäisi jättää kaverit ja työ vain siksi, että toinen on niin mustasukkainen, että kieltää juttelun muille.

Jos olisin tuo mies, niin juoksisin lujaa!

Vierailija
11/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota oikeasti intuitioosi, jos sinusta tuntuu, että joku ei ole hyvin jutussa, luultavasti se on niin. Sinuna unohtaisin miehen ja siirtyisin eteenpäin. 

Vierailija
12/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua pelataan jo.

Mä sain sellaisen kunnollisen. Kokeile itsekin. 

Vierailija
13/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sua pelataan jo.

Mä sain sellaisen kunnollisen. Kokeile itsekin. 

Sain minäkin. Se ei muuta sitä tosiasiaa että ap:ta pelataan jo ja että hänen pitäisi nyt lähteä tästä tapailusta.

Vierailija
14/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä alkaisi kovin isoja tekoja tekemään kahdeksan viikon henggamisen jälkeen, vaan kysyisin suoraan mikä on ja jos vastaus ei miellytä, niin heippa vain. Jos jo nyt on pettymystä toiseen olemassa, niin en käyttäisi enempää aikaa yhtään. 

Vierailija
15/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa jutella kenenkään kanssa? Onnea suhteeseen!

Vierailija
16/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla, että jos jo 8 viikon tapailun jälkeen tulee riitaa, niin se on saanut miehen perääntymään. Mistä tuossa vaiheessa voi tulla riitaa? 

Oli kyse luottamuksesta ja asioista jotka kaikki voi nähdä, ei mitään yllättävää. Asiasta on puhuttu ja kumpikin ymmärtää. Mutta nyt sitten tämä tapahtui. Tuntuu pahalta.

Vierailija
17/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi kamalaa, jos ei saisi puhua kuin yhdelle ainoalle ihmiselle. Pitäisi jättää kaverit ja työ vain siksi, että toinen on niin mustasukkainen, että kieltää juttelun muille.

Eiköhän AP tarkottanut tässä sitä, että ei jutella romanttisessa/seksuaalisessa mielessä ylimääräisille ihmisille. Varmasti ystäville saa jutella niinkuin ennenki :D Haloo

Vierailija
18/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa jutella kenenkään kanssa? Onnea suhteeseen!

Enhän minä niin sanonut!

Vierailija
19/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton järkee, 2kk seukattu, ei voi puhua muitten kanssa, ei tapailla muitten kanssa, ahdistavaa, mustasukkainenn just tulee tommoseksi epäluuloiseksi...anna miehen mennä ja koeta kasvaa ihmisenä, ei voi toista omistaa!

Vierailija
20/86 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin miehelle asiasta suoraan enkä alkais mitään pelaamaan. Sanot että se on ihan ok, jos hän juttelee toiselle, mutta se on teidän sovittujen rajojen rikkomista ja et katsele sellasta vaan lähdet. Parempi että noin aikasessa vaiheessa tulee ilmi, millainen on. Jatkossa se tekisi saman.

En oikein viitsisi enää jankata, kun näistä asioista on puhuttu todella paljon. Se käy raskaaksi.

Hänen pitäisi tietää miten asia on. Ja vaikea kuitenkaan vain lähteä, ilman että asiasta on puhuttu. Ei saa vahvistusta asialle.

Hankalaa!