Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä ovat brittihovin kaksi rasistia?

Vierailija
29.11.2023 |

Toinen oli Philip, mutta entä toinen?

Kommentit (278)

Vierailija
181/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenpä tuollaista syytöstä vastaan voi puolustautua muuten kuin toteamalla edelleen, että ikävä kuulla, mutta muistikuvat voivat vaihdella.

Vierailija
182/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseäni ihmetyttää eniten se, miten paljon inhoan meghania. Hittoakos minun nokkaluitani kalvaa joku toisella puolella maailmaa hyvinkin erilaisissa oloissa elävä nainen. Jostain kumman syystä tämä megsu menee minulla tunteisiin ja se on paljon se.

Yleensä se tarkoittaa sitä, että näkee toisessa jonkin epämiellyttävän oman piirteensä. 

Itse en ole mitään mieltä hänestä, en tunne häntä. Kaunis nainen ja kova pitämään ääntä itsestään, mutta Hollywoodissa on myös kauniimpia ja äänekkäämpiä.

Mukavaa, että hän joogaa, ja huippua että on pistänyt Harrynkin juomaan yrttiteetä kaljan sijasta, mutta en jaksaisi enää noita heidän paljastuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä tuollaista syytöstä vastaan voi puolustautua muuten kuin toteamalla edelleen, että ikävä kuulla, mutta muistikuvat voivat vaihdella.

Toki voi todeta, mutta kyllä tämä tulee pahaan saumaan monarkian tulevaisuuden kannalta. Etenkin kun Kate on tavannut olla se suosittu perheenjäsen. 

Vierailija
184/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan, ihonväristä voi ihan hyvin puhua ilman r-leimaa vaikka w-väki niin väittääkin.

Haluatko kertoa milloin viimeksi sinun ihonväristäsi puhuttiin noin vain toteavasti.

Minä, ohis, olen asunut sekä Lähi-Idässä että Intiassa. Pikkupojatkin osasivat syrjiä minua, kun oli aivan ilmiselvää, että olin väärää väriä, alempaa sukupuolta ja todennäköisimmin vääräuskoinen. Asia mainittiin joskus myös ääneen.

Eivät he syrjineet, ihan vain asiallisesti totesivat ääneen ihonvärisi, sukupuolesi ja niiden herättämät ajatukset. Sitä oikeuttahan tässä on pitkin ketjua vaadittu. 

Ja se oikeus on kaikilla. Sinun oma alemuuskompleksisi on vain vihainen koska itse halveksit omaa ihosisävyä. Mustat ovat itse suurimpia rac is siteja itseään kohtaan, ja tämän olen kuullut heidän omasta suustaan todistuksena. Blondatut hiukset, ihon vaalentamisyritykset, nenän kaventamiset, (Michael Jackson) huulien kaventamiset, hiusten suoristukset, Aivan kuten Meghan itse tekee. Ei olla ylpeästi sitä miksi on synnytty, ja olla ylpeitä omasta ulkonäöstä. Itse mennään valkoisten kaukaasialaisten muoti-ihanteitten perässä pää kolmantena jalkana, mutta kuitenkin suututaan ja vihataan heitä. Mikään ei ole hyvin ,Ei oma ulkonäkö, eikä valkeat itse. Näiden kanssa ei voi voittaa. He on aina oikeassa, valkeita saa herata loata, vihata, olla kateellisia ja matkia. Mitä vaan tehdään että näytettäisiin heiltä. No miten tämä ikinä muuttuu jos he itse ylläpäitävät tätä?

Vierailija
185/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itseäni ihmetyttää eniten se, miten paljon inhoan meghania. Hittoakos minun nokkaluitani kalvaa joku toisella puolella maailmaa hyvinkin erilaisissa oloissa elävä nainen. Jostain kumman syystä tämä megsu menee minulla tunteisiin ja se on paljon se.

Yleensä se tarkoittaa sitä, että näkee toisessa jonkin epämiellyttävän oman piirteensä. 

Itse en ole mitään mieltä hänestä, en tunne häntä. Kaunis nainen ja kova pitämään ääntä itsestään, mutta Hollywoodissa on myös kauniimpia ja äänekkäämpiä.

Mukavaa, että hän joogaa, ja huippua että on pistänyt Harrynkin juomaan yrttiteetä kaljan sijasta, mutta en jaksaisi enää noita heidän paljastuksiaan.

Kaikki epämiellyttävt piirteet ei ole meidän omia piirteitä vaikka näkisimmekin niitä toisissa. Olet pahasti erehtynyt, koska toistat sokeasti mitä kuulit netissä. On olemassa paljon kuvottavia ja yleismaailmallisesti halveksittavia käytöstapoja joita normaalisti ihmiset kammoaa, näitä on jonkin verran tullut esiin juuri Meghanissa.. En jaksa edes luetella, kaikkihan ne tietää. Ei ole mitään pahaa vihata vääryytä ja rakastaa aitoa hyvyyttä toisissa.

Vierailija
186/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti että Meksun hoviin opastajaksi olisi määrätty L Susan Hussey  tämä ei pidä paikkaansa tuo Lady oli vain pari vuotta kuningatarta nuorempi ja siis tolloin jo ysikymppinen.  Itse luin että tuo opastaja olisi ollut prinssi Edvardin vaimo Sophia joka lähempänä Meksun ikää ja toimii  itsekin samoissa työtehtävissä mihin Meksunkin oli tarkoitus ryhtyä. 

Tosin kuningattarelle oli jo selvinnyt Meksun nuiva suhtautuminen hovietikettiin joten kuningatar ehdotti että olisi pysynyt aikaisemmassa ammatissaan ja jatkanut näyttelijänä. '

Vierailija
187/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan, ihonväristä voi ihan hyvin puhua ilman r-leimaa vaikka w-väki niin väittääkin.

Haluatko kertoa milloin viimeksi sinun ihonväristäsi puhuttiin noin vain toteavasti.

Minä, ohis, olen asunut sekä Lähi-Idässä että Intiassa. Pikkupojatkin osasivat syrjiä minua, kun oli aivan ilmiselvää, että olin väärää väriä, alempaa sukupuolta ja todennäköisimmin vääräuskoinen. Asia mainittiin joskus myös ääneen.

Eivät he syrjineet, ihan vain asiallisesti totesivat ääneen ihonvärisi, sukupuolesi ja niiden herättämät ajatukset. Sitä oikeuttahan tässä on pitkin ketjua vaadittu. 

Ja se oikeus on kaikilla. Sinun oma alemuuskompleksisi on vain viha

Kenelle sinä nyt oikein kuvittelet raivoavasi? Oletko humalassa, vai miksi kirjoitat noin?

Vierailija
188/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki epämiellyttävt piirteet ei ole meidän omia piirteitä vaikka näkisimmekin niitä toisissa. Olet pahasti erehtynyt

Oletkohan sinä itse nyt mennyt vähän sekaisin ja sokaistunut siitä, mitä olet kuullut Meghanista internetissä. 

Vierailija
189/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lord Mountbatten

Vierailija
190/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoitti että Meksun hoviin opastajaksi olisi määrätty L Susan Hussey  tämä ei pidä paikkaansa tuo Lady oli vain pari vuotta kuningatarta nuorempi ja siis tolloin jo ysikymppinen.  Itse luin että tuo opastaja olisi ollut prinssi Edvardin vaimo Sophia joka lähempänä Meksun ikää ja toimii  itsekin samoissa työtehtävissä mihin Meksunkin oli tarkoitus ryhtyä. 

Tosin kuningattarelle oli jo selvinnyt Meksun nuiva suhtautuminen hovietikettiin joten kuningatar ehdotti että olisi pysynyt aikaisemmassa ammatissaan ja jatkanut näyttelijänä. '

Soksu ei ollut Meksun opastaja, Suksu oli yksi heistä.

Soksullahan muuten oli oma skandaalinsa aikoinaan, ja vielä pahemmasta päästä.

Vierailija
191/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Megsu ehkä oli itse hyvin ärsyttävä alusta alkaen. Ainakin näin täältä kaukaa seuraten, se ei yritä tehdäkään mitään muuta kuin ärsyttää.

Jos olisin kunkku mä vaan sanoisin, että sori Harry, tule lapsinesi käymään mutta jätä eukkosi himaan. Me ei tulla juttuun sen kanssa emmekä halua kohuja kaiken aikaa.

Vierailija
192/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Megsu ehkä oli itse hyvin ärsyttävä alusta alkaen. Ainakin näin täältä kaukaa seuraten, se ei yritä tehdäkään mitään muuta kuin ärsyttää.

Jos olisin kunkku mä vaan sanoisin, että sori Harry, tule lapsinesi käymään mutta jätä eukkosi himaan. Me ei tulla juttuun sen kanssa emmekä halua kohuja kaiken aikaa.

Myös kunkku voisi vihjaista, että William jättäisi Kaksun kotiin, sen verran ärsyttävältä eukolta vaikuttaa. Mutta haluaisiko kumpikaan poika enää sen jälkeen nähdä isäänsä? Näin se menee taviksilla ja näin se menee kuninkaallisilla.

Vierailija
193/278 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on järkyttävä teeskentelijä. Hänellä tullut paniikki kun alkanut pelottaa että kansa ihastuu megsuun enemmän kuin häneen. Tulevan kunkun vaimona saanut mandaatin savustaa megsun ulos. 

Kyllä mäkin kieltämättä mietin tuleeko katen ja wiltsun lapsista midddlettonien näköisiä taviksia. Aika näyttää. Vasta murrosiässä se nähdään. 

Vierailija
194/278 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kate on järkyttävä teeskentelijä. Hänellä tullut paniikki kun alkanut pelottaa että kansa ihastuu megsuun enemmän kuin häneen. Tulevan kunkun vaimona saanut mandaatin savustaa megsun ulos. 

Kyllä mäkin kieltämättä mietin tuleeko katen ja wiltsun lapsista midddlettonien näköisiä taviksia. Aika näyttää. Vasta murrosiässä se nähdään. 

Kyllä Williamin lapsista näkee jo nyt että George on kuin Willjam itse Charlotta kuin Elisabeth ja nuorin varmasti Katen sukuun selvästi Katen näköä,  komea poika,  nuorimmaisesta tulee ulkonäöllisesti oikea sydänten murskaaja. 

Vierailija
195/278 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko hovi on varmaan tästä asiasta puhunut vähän kummeksuen ja kysellen. Mutta vain kaksi heistä sattui tulemaan kuulluksi.

Vanhakantainen ylimistöajattelu on heillä verissä, eivät he mitään sen kummepia ole näissä ihonväriasioissa. Charleskin sentään talutti Megun alttarille.

Miten tämä koskee Katea?

Vierailija
196/278 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, Harryhan väitti pokkana siinä yhdessä brittihaastattelussa (kirjaansa promotessaan), että he eivät ole KOSKAAN väittäneet kuninkaallisia rasisteiksi. Näytti oikein suutahtavan haastattelijalle, kun kehtasi väittää niin.

Ota tuosta kaikesta nyt selvää. Solmussahan tuo pari on juttujensa kanssa.

Mediahan tämän rasismijutun on keksinyt.

Harry ja Meghan ovat kertoneet että lapsen ihonväristä on keskusteltu epämiellyttävään sävyyn, mutta eivät he tosiaan ole muistaakseni rasisteiksi ketään sanoneet. 

Vierailija
197/278 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismikortti viuhuu taas. Meksu nyt vaan on vaikea ja hankala ihminen joka ei tule edes oman perheensä kanssa toimeen. Riidankylväjä. Ei ole mitään tekemistä ihon värin kanssa. Katen pitäisi vaan olla pyhimys ja niellä valheet. 

Vierailija
198/278 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tää loputon meghanvihan vuodatus aina kun tulee briteistä puhe antaa sonnanmaun koko palstalle. Toisaalta saman tekee maaninen jokaisen muun aiheen sensurointi. Ehkä palsta siis maistuu ylläpidoltaan. 

Vierailija
199/278 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miten tuommonen joutava asia kiinnostaa niin paljon. Ri tehty uutista siitä vanhasta ja kauniista tiarasta mikä Katella oli käytössä just vähän aikaa sitten. Se oli kiinnostanut minua enemmän.

M&H on niin epäkiinnostavia. Ne luopuivat kiinnostavuudestaan lähtiessään hovista.

Kyllähän tuosta tiarasta tehtiin isot uutiset. Enemmän hämmästyttää, että tiaraa kantaa nykyään nainen, jonka asenteet tummaa ihoa kohtaan ovat ilmeisesti kuin tiaran alkuperäisellä omistajalla sata vuotta sitten.

Minusta olisi kiva kuulla laajemminkin helyjen historiaa. Esimerkiksi kuningatar Mary oli melkoinen harakka, hänellä oli tapana ihan suoraan pyytää koruja lahjaksi, jos näki jollakulla mieleisensä.

Mitä mieltä olet muuten: pitäisikö Koh-i-noor palauttaa?

Koh-I-Noor on pöllitty joten se tulee palauttaa.

Vierailija
200/278 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tästäkin opimme? Jos tyypillä on noin 40 vuoden edestä perheen sisäisiä kiusallisia yksityiskohtia tiedossaan jotka haluttaisi pitää piilossa medialta niin ehkei tuon tyypin ärsyttäminen ja tekeminen kaikin keinoin viholliseksi ole se kaikkein viisain strategia?

Vai mitä William ja Charles?

Mielestäni nää kaksi apulaisineen on hoitaneet asian harryn suhteen just niin huonosti kuin sen voi hoitaa ja lähinnä harryn myyttisiin mittoihin venyvä kärsivällisyys on tainnut estää sen, ettei sieltä ole paljasteltu vielä paljon enemmän toistaiseksi. 

Tämä! Tuolla perheellä on niin monen sukupolven ajan toksisia sukulaisuussuhteita, ettei tämä yhtään yllätä. Niin makaa kuin petaa.

Charles itse on tilittänyt äitinsä kylmyyttä julkisesti tämän ollessa kuningattarena, ja Diana teki kaikesta oikein mediashowta. Televisiossa kerrottiin, miten s

Ja kukas se muuten olikaan joka oikein PYYSI nuorta Harrya pukeutumaan siihen sopimattomaan naamiaisasuun..?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi