Keitä ovat brittihovin kaksi rasistia?
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä päivitellään sitä mikä ruuminosa on peritty keneltäkin. Puhutaan myös ihonväristä kun osa on tummempaa ja osa supervaaleaa sorttia.
Ihan normaalia minusta. Enkä suostu lähtemään mukaan siihen, että just ihonväri olisi joku tabu jota ei missään nimessä saa mainita kun puhutaan sitä paljon loukkaavampikin.
Sukuja on erilaisia. Äitini suku on juuri tuollaisia rääppijöitä. Muistan edelleen lapsuudesta, kun tätini arvioi eräitä ei niin kauniita piirteitäni ja totesi niistä, että eivät nuo ole ainakaan heidän puolelta tulleet. Samoin väheksyi aina omaa tytärtään, ei edes vienyt musiikkiopiston pääsykokeisiin, koska kuulemma heidän suvussaan ei olla musikaalisia.
Onneksi mieheni suku on aivan erilaista. Korkeammin koulutettua, toiselta puolelta maata, kannustavaa ja hillittyä. Heille on itsestään selvää, että toisten ihmisten ulkonäköä ei
Eikö niitä hyviäkään puolia saa mainita?
Kaikesta tästä voi päätellä, että Britannian kuningashuoneeseen ei pitkään aikaan kannata tarjota mustaa puolisoa. Tämä yksi on jo pikavisiitillään aiheuttanut harmia pitkäksi aikaa.
En tiedä onko tästä vielä keskusteltu missään, mutta hollantilainen kustantamo vetää kirjan pois myynnistä.
https://www.thebookseller.com/news/dutch-publisher-removes-scobies-endg…
Tuo virhe tulee tosi kalliiksi Omid Scobielle.
Mitä ihmeen väliä sillä on, mitä Kate sanoi? Vaikka Kate hyppisi harakkaa Meghanin ympärillä n-sanaa lallatellen, Meghan olisi suomalaisten keskustelijoiden mielestä se hovin rasisti ja kuten tuossa edellä korostettiin, vieläpä hovin ainoa rasisti.
Kuninkaalliset tarvitsevat skandaaleja ja pikkukriisejä, niistä saadaan palstatilaa ja sellaista höttöistä (mutta kallista) hupia kansalle, kun saavat olla joko puolesta tai vastaan. Jos skandaaleja ei ole, niitä tehdään. Vaikka tikusta.
Materiaalia uusia Crown-sarjoja varten. Tarinanaiheita muutoksista ja pysyvyydestä.
Ilmeisesti myös Meghan ja Harry tarvitsevat kohuotsikoita ja uhoamisestaan ja 'vapauden'halustaan huolimatta jonkinlaisen kytköksen kuninkaalliseen perheeseen. Mutta heille taitaa tällaisesta olla vain haittaa. Ihmiset ovat kyllästyneet heihin ja heidän valheisiinsa. Taitamattomuus, lahjattomuus, sisällyksettömyys - sen on tullut selväksi, nämä ovat kuuluisia siksi, että ovat kuuluisia. Ja samalla hirvittävä pyrkyryys, halu astua katettuun pöytään ja popsia parhaat päältä, luksuselämään tarvitsematta tehdä itse juuri mitään, olla vain. Wt-unelma?
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta tästä voi päätellä, että Britannian kuningashuoneeseen ei pitkään aikaan kannata tarjota mustaa puolisoa. Tämä yksi on jo pikavisiitillään aiheuttanut harmia pitkäksi aikaa.
Ja miksi pitäisikään? Miksi valkoisten pitäisi hävetä valkoisuuttaan? Miksi joka paikkaan ja perheeseen pitäisi ängetä joku kiintiötumma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi pitäisikään? Miksi valkoisten pitäisi hävetä valkoisuuttaan? Miksi joka paikkaan ja perheeseen pitäisi ängetä joku kiintiötumma?
Mitäpä jos kysyisit asiaa oman perheesi kiintiötummalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itseäni ihmetyttää eniten se, miten paljon inhoan meghania. Hittoakos minun nokkaluitani kalvaa joku toisella puolella maailmaa hyvinkin erilaisissa oloissa elävä nainen. Jostain kumman syystä tämä megsu menee minulla tunteisiin ja se on paljon se.
Toisissa ihmisissä ärsyttää eniten se jos he osoittavat sinusta itsestäsi jonkun negatiivisen ominaisuuden tavalla tai toisella. Eli itsetutkiskelun paikka.
Minua ärsyttää tällaiset Instagramin kliseistä tietonsa ammentaneet nojatuolipsykologit, joten taidan siis itse olla sellainen.
Taidat tosiaan olla, itse en harrasta instagram-psykologiaa.
Tuosta aiheesta on kirjoittanut mm. Carl Jung.Herra Jungin mie
Syvyyspsykologiaa ja heijastamista käytetään edelleen psykoterapiassa jonka lääkäri voi määrätä ja kela korvata.
Harry ja Meghan valehtelee kaikesta, joten heidän uskottavuutensa on pyöreä nolla.
Onpa ilkeää hyökätä tuolla tavalla omia perheenjäseniä kohtaan... Meghanilla ja Harrylla oli itsellään huomattavia vaikeuksia sopeutua kuningaskuntaan, outoa että koko elämänsä hovissa elänyt ja sen etikettejä orjallisesti noudattanut Harry antoi Meghanille täyden vapauden elää siellä omien sääntöjen mukaan vaikka se ei ollut soveliasta, ei näyttänyt vaimolleen miten siellä toimitaan. Diktaattori Meghan latasi (ja lataa edelleen) omat sääntönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan sano, että pitäisi.
Tummat tuo vaan ongelmia mukanaan. Sori mutta kukin kansa/etnisyys asukoon omilla alueillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos kysyisit asiaa oman perheesi kiintiötummalta?
Voit miettiä asiaa niinpäin että jos perheestäsi tehtäisiin dokumenttielokuva tai sarja niin siinä esiintyisi yksi kiintiötumma perheesi jäsenenä. Muuten ei nykypäivänä saada tuotannoille lupaa mediataloissa. Mitä tuo sitten tarkoittaa, sen voi jokainen miettiä itsekseen ja päätyä mihin lopputulokseen lystää, minä en ole noista päätelmistänne kiinnostunut.
Minä en ole levittämässä täällä mitään agendaa tai ideologiaa eikä minulla ole valmiita vastauksia monimutkaisiin kysymyksiin. Silti, jo joidenkin asioiden sanominen ääneen muuttuu joiden mielestä agendaksi ja se kertoo jotain sekin.
Aika jännä että juuri nuo kaksi rasissmista syytettyä kuningasperheen jäsentä, Charles ja Catherine, sairastuivat vakavasti. Sattumaa toki.
Jaarittelut sikseen, mitä Kate tarkalleen ottaen sanoi?