Keitä ovat brittihovin kaksi rasistia?
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästäkin opimme? Jos tyypillä on noin 40 vuoden edestä perheen sisäisiä kiusallisia yksityiskohtia tiedossaan jotka haluttaisi pitää piilossa medialta niin ehkei tuon tyypin ärsyttäminen ja tekeminen kaikin keinoin viholliseksi ole se kaikkein viisain strategia?
Vai mitä William ja Charles?
Mielestäni nää kaksi apulaisineen on hoitaneet asian harryn suhteen just niin huonosti kuin sen voi hoitaa ja lähinnä harryn myyttisiin mittoihin venyvä kärsivällisyys on tainnut estää sen, ettei sieltä ole paljasteltu vielä paljon enemmän toistaiseksi.
Tämä! Tuolla perheellä on niin monen sukupolven ajan toksisia sukulaisuussuhteita, ettei tämä yhtään yllätä. Niin makaa kuin petaa.
Charles itse on tilittänyt äitinsä kylmyyttä julkisesti tämän ollessa kuningattarena, ja Diana teki kaikesta oikein mediashowta. Televisiossa kerrottiin, miten s
Charles on kyllä aika järjestelmällisesti koko ikänsä käyttäytynyt sillä tyylillä että hän tekee mitä lystää ja muut saa taipua. Vain äitinsä sai tuon parissa asiassa pakotettua tekemään toisin kuin tuo halusi, esim. Dianan kanssa avio ja lastenteko vaikka Charles halusi jo tuohon aikaan Camillaansa. Ja ei vaivautunut asiaa peittelemään Dianalta avioon menon jälkeen koska on ilmeisesti aika täysin ihmissuhdetaidoton pökkelö.
Nyt tuo on luonut pojastaan itselleen vihollisen samalla itsekeskeisellä tyylillään. Ei kovinkaan viisasta kuninkuutta. Veikkaan että Harryllä on paljon pahempiakin paljastuksia varastossa kun katsoo millä asenteella tuo brittihovi sisäisesti öyhöttää menemään.
Vierailija kirjoitti:
Ikävästi samaan saumaan kuningattaren suruvuosi on päättynyt, ja tasavaltalaiset lehdet kuten The Guardian ovat kovalla kädellä tarttuneet esimerkiksi kruunun kiinteistöomistuksiin, joiden tuottoja käytetään melko lailla toisin kuin kansa on tähän saakka kuvitellut.
Kansa ehkä oli valmis hyväksymään yksityisen rahapussin jatkuvan lihottamisen ja lainsäädännön peukaloinnin mummelilta, joka oli ollut vallassa suurimman osan näkökulmasta aina, ja tehnyt sen järkähtämättömän viilipyttymäisellä asenteella. Mutta tuskinpa samaa hyväksytään pikkumaiselta kuumakallelta, joka on ilmiriidoissa poikansakin kanssa. Ja William muuttuu vain vuosi vuodelta enemmän isänsä näköiseksi, etenkin kun vaimo hymyilee vieressä koko hammaskalustollaan.
Ei kukaan, ihonväristä voi ihan hyvin puhua ilman r-leimaa vaikka w-väki niin väittääkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan, ihonväristä voi ihan hyvin puhua ilman r-leimaa vaikka w-väki niin väittääkin.
Haluatko kertoa milloin viimeksi sinun ihonväristäsi puhuttiin noin vain toteavasti.
Vierailija kirjoitti:
W-väki on erikoista porukkaa siinäkin mielessä, että muut eivät saisi havaita ihonväriä ollenkaan, mutta itse he ovat tehneet siitä sekä ideologian että bisneksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kertoa milloin viimeksi sinun ihonväristäsi puhuttiin noin vain toteavasti.
Minä, ohis, olen asunut sekä Lähi-Idässä että Intiassa. Pikkupojatkin osasivat syrjiä minua, kun oli aivan ilmiselvää, että olin väärää väriä, alempaa sukupuolta ja todennäköisimmin vääräuskoinen. Asia mainittiin joskus myös ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä, ohis, olen asunut sekä Lähi-Idässä että Intiassa. Pikkupojatkin osasivat syrjiä minua, kun oli aivan ilmiselvää, että olin väärää väriä, alempaa sukupuolta ja todennäköisimmin vääräuskoinen. Asia mainittiin joskus myös ääneen.
Eivät he syrjineet, ihan vain asiallisesti totesivat ääneen ihonvärisi, sukupuolesi ja niiden herättämät ajatukset. Sitä oikeuttahan tässä on pitkin ketjua vaadittu.
Kenen tahansa kanssa Harry olisikaan pariutunut, niin varmasti olisivat voineet arvuutella sitä, että tuleeko lapselle punainen tukka.
Rasismia olisi ollut se jos Harrya olisi kielletty avioitumasta Meghanin kanssa ihonväriin viitaten. Charleshan itse omakätisesti talutti morsion alttarille. Se ei kyllä viittaa rasismiin.
Ihan perus, normaali asiallinen brittikäytös nyt on kenen tahansa jenkin mielestä kylmää ja etäistä. Kate on varmaan käyttäytynyt ihan tavallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Kenen tahansa kanssa Harry olisikaan pariutunut, niin varmasti olisivat voineet arvuutella sitä, että tuleeko lapselle punainen tukka.
Rasismia olisi ollut se jos Harrya olisi kielletty avioitumasta Meghanin kanssa ihonväriin viitaten. Charleshan itse omakätisesti talutti morsion alttarille. Se ei kyllä viittaa rasismiin.
Ja tämän rasismin määritelmän mitä ilmeisimmin tuotti sinun oma pikku pääsi.
Charles nyt oli selvä mut että Kate.
Vierailija kirjoitti:
Ihan perus, normaali asiallinen brittikäytös nyt on kenen tahansa jenkin mielestä kylmää ja etäistä. Kate on varmaan käyttäytynyt ihan tavallisesti.
Tai ainakin tavallisesti Katelle. Tuo oli rankkaa aikaa hänelle, väitetysti miehellään oli toinen nainen juuri kolmannen raskauden aikana.
Varmasti teki Katelle pahaa nähdä, miten Harry oli onnellisesti rakastunut ja jopa luopui Meghanin vuoksi kaljan juonnista ja ilkeilevästä kaveriporukasta. Katehan joutui vuosikausia kuuntelemaan noiden nuorten miesten lentoemäntävitsejä vain siksi, että hänen vanhempansa olivat joskus tehneet oikeita töitä.
Vierailija kirjoitti:
Charles nyt oli selvä mut että Kate.
Kate on aina ollut todella kilpailunhaluinen. Varmaankin teki pahaa, kun heitä verrattiin kaikkialla, ja aluksi Meghanin eduksi.
Yllätys että brittihovista löytyy kaksi järkevää ihmistä, briteillä on vielä toivoa.
Mielestäni tulevan vauvan ihonväristä puhuminen oli ilkeää. Ei raskaana oleva äiti voi tuntea olevansa tervetullut, ei mitenkään.
Amerikkalaiset ovat hiukan sensitiivisiä ja tuo on itsestään selvästi arka aihe.
Miksi joku sanoisi noin, kun on itsestään selvää että uusi miniä ei siitä pidä?
Itse Kuningas ja hänen miniänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko kuvio on ihan karmeaa katsottavaa.
Harry ei ehkä ole penaalin terävin, mutta hänen elämänsä on ollut kyllä traaginen. Vanhemmista kumpikaan ei ollut hyvä ja luotettava: isälle vieras nainen ja "firma" on mennyt aina edelle, äiti taas oli psyykkisesti sairas koko vanhemmuutensa ajan. Dianan kuollessa Harry oli pikkupoika, joka jätettiin selviytymään yksin. Saikohan Harry koskaan traumaansa apua? Veikkaan, että ei, sen verran vihaisesti ja vääristyneesti hän suhtautuu mm. mediaan ja perheeseensä.
Meghan näki herkän ja rikkinäisen pikkupojan ja iski kiinni omine pyrkimyksineen. Lopputuloksen näemme.
Pikkupoika? Pari viikkoa vaille 13-vuotias. Mua jotenkin kyrsii tämä Harryn vuosikymmenien ajan kestänyt lellittely sillä perusteella, että se oli äitinsä kuollessa niin pieni ja nuori. No, ei ollut. Yläasteikäinen, vähemmän kuin viittä vaille teini! Ei niillä ole Williamin kanssa kuin kaksi vuotta ikäeroa, mutta onko kukaan ollut huolissaan Williamin selviytymisestä äitinsä kuolemasta, onko esitetty kysymystä, onko William saanut koskaan traumaansa apua? En ainakaan minä ole missään sellaista nähnyt. Aina vaan pieni ja nuori Harry, yhyy, sillä on se Trauma!
Koko juttu on herne Meghan Marklen kateellisessa pinokkionenässä. Kalvaa ja kalvaa ja samalla sahaa omaa oksaansa ja maalaa itseään, lapsiaan ja miestään nurkkaan jonkun sepittäjän avustuksella. Kirja on täyttä koiran kakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä on ongelma tai rasismia??On ihan normaalia miettiä, mikä ihonväri lapselle tulee, jos vanhemmilla on erivärinen iho. Ihan sama kuin miettii pituutta tai hiusten väriä tms
Olisiko sinusta normaalia, että anoppini naureskellen ihmettelisi, saako lapsesi sinun pottunokkasi?
Aika normaalia. Pottunokassa ei ole mitään vikaa jos sellaisen saisikin. Oletkos pottunokkarasisti?
Ikävästi samaan saumaan kuningattaren suruvuosi on päättynyt, ja tasavaltalaiset lehdet kuten The Guardian ovat kovalla kädellä tarttuneet esimerkiksi kruunun kiinteistöomistuksiin, joiden tuottoja käytetään melko lailla toisin kuin kansa on tähän saakka kuvitellut.