Keitä ovat brittihovin kaksi rasistia?
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
174:lle tiedoksi, että lady Susanin käytös oli kertakaikkisen epäsopivaa. Ei mikään lady tartu kutsuvierastaan hiuksista.
Voi olla että hänellä oli alkavaa muistisairautta, mutta sitä suuremmalla syyllä: miksi ihmeessä Meghan jätettiin hänen käsiinsä?
"Hiuksista tarttumisesta" oli vain Meghania fanittavan vieraan itsensä värikäs kuvaus tapahtuneesta :D
Lady Susan tuntee Afrikan, joten todennäköisempää on, että hän oli hieman ihmetellyt naisen asua ja siksi kysellyt siitä tarkentavia kysymyksiä. Se kun esitti afrikkalaista heimoasua, mutta oli vieraan itsensä täysin keksimä, eikä oikeasti minkään heimon asu. Eli juuri sellaista "kulttuurista omimista" mitä yleensä paheksutaan.
Vieraan nykyinen sukunimikään ei muuten ole vieraan oma, vaan sekin oli omituinen - kahden keskenään sotineen vihollisheimon nimet yhdistettynä.
Kyseessä on siis karibialainen nainen, joka larppaa afrikkalaista tietämättä Afrikan eri maiden ja kansojen historiasta juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles nyt oli selvä mut että Kate.
Kate on aina ollut todella kilpailunhaluinen. Varmaankin teki pahaa, kun heitä verrattiin kaikkialla, ja aluksi Meghanin eduksi.
Brittimediassa tosiaan tehtiin myös tätä (Meghan oli modernimpi, tyylikkäämpi, nuorekkaampi, älykkäämpi...). Toisaalta kommenttikentät olivat täynnä rasse juttuja jo silloin (jenkki, mus ta)
Brittimedia on aika hirveä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tästäkin opimme? Jos tyypillä on noin 40 vuoden edestä perheen sisäisiä kiusallisia yksityiskohtia tiedossaan jotka haluttaisi pitää piilossa medialta niin ehkei tuon tyypin ärsyttäminen ja tekeminen kaikin keinoin viholliseksi ole se kaikkein viisain strategia?
Vai mitä William ja Charles?
Mielestäni nää kaksi apulaisineen on hoitaneet asian harryn suhteen just niin huonosti kuin sen voi hoitaa ja lähinnä harryn myyttisiin mittoihin venyvä kärsivällisyys on tainnut estää sen, ettei sieltä ole paljasteltu vielä paljon enemmän toistaiseksi.
Tämä! Tuolla perheellä on niin monen sukupolven ajan toksisia sukulaisuussuhteita, ettei tämä yhtään yllätä. Niin makaa kuin petaa.
Charles itse on tilittänyt äitinsä kylmyyttä julkisesti tämän ollessa kuningattarena, ja Diana teki kaikesta
Ja kukas se muuten olikaan joka oikein PYYSI nuorta Harrya pukeutumaan siihen sopimattomaan naamiaisasuun..?!
Kaikesta voi toki kohuta mutta kaikissa kohuissa ei ole oikeasti mitään järkeä. Esim. kyse on naamiaisista ja kohuajat repii otsikoita kuin harry olisi liittynyt nassepuolueeseen?!
Vierailija kirjoitti:
The Guardianissa oli hyvä kolumni aiheesta. Lukiko joku?
Linkki?
Vierailija kirjoitti:
Kuningataräiti.
Joo niin varmaan oliki kun kuoli joku 15 v ennen koko Meghanin saapumista kuvioihin...
Vierailija kirjoitti:
Tuskin kukaan. Joku erehtynyt pohtimaan tulevan lapsen piirteitä samaan tyyliin kuin saakohan lapsi isänsä punaiset hiukset vai äitinsä tummat ja elämäntapaloukkaantujat H&M veti omat johtopäätöksenä.
Just näin! Ihan pimeetä juttua. Vai häpeävätkö H&M M:n tummempia geenejä, juuria? En enää tiedä, mitä ihonväristä pitäisi ajatella. Ajatus oli joskus, että väri on neutraali asia, mutta nykyään jotkut tekevät siitä julmetun numeron.
Vierailija kirjoitti:
Keksu vaan nostaa leukaa ylemmäs ja hymyilee vähän leveämmin ja sanoo että recollections may vary. Rautakäsi silkkihansikkaassa, mutta puuttuu kuningataräidin lämpö ja charmi.
Voin kuvitella kun kate sanoo tämän alahampaidensa välistä poskilihakset tiukkoina pinnistetty tekohymy naamalla.
Vierailija kirjoitti:
itseäni ihmetyttää eniten se, miten paljon inhoan meghania. Hittoakos minun nokkaluitani kalvaa joku toisella puolella maailmaa hyvinkin erilaisissa oloissa elävä nainen. Jostain kumman syystä tämä megsu menee minulla tunteisiin ja se on paljon se.
Toisissa ihmisissä ärsyttää eniten se jos he osoittavat sinusta itsestäsi jonkun negatiivisen ominaisuuden tavalla tai toisella. Eli itsetutkiskelun paikka.
Mustat ovat itse suurimpia rac is siteja itseään kohtaan, ja tämän olen kuullut heidän omasta suustaan todistuksena. Blondatut hiukset, ihon vaalentamisyritykset, nenän kaventamiset, (Michael Jackson) huulien kaventamiset, hiusten suoristukset, Aivan kuten Meghan itse tekee. Ei olla ylpeästi sitä miksi on synnytty, ja olla ylpeitä omasta ulkonäöstä. Itse mennään valkoisten kaukaasialaisten muoti-ihanteitten perässä pää kolmantena jalkana, mutta kuitenkin suututaan ja vihataan heitä. Mikään ei ole hyvin ,Ei oma ulkonäkö, eikä valkeat itse. Näiden kanssa ei voi voittaa. He on aina oikeassa, valkeita saa herata loata, vihata, olla kateellisia ja matkia.
Ja valkoihoiset eivät värjää ja kiharra hiuksia, pidä lettikampauksia tai ns. takkuja, käytä ihoa ruskettavia tuotteita, käytä huuliin täyteaineita? Kaikki mustat vaan matkii valkoisia?
Mulla sama tunne Katesta. Kontroloiva, teennäinen eikä mitään karismaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin kieltämättä mietin tuleeko katen ja wiltsun lapsista midddlettonien näköisiä taviksia. Aika näyttää. Vasta murrosiässä se nähdään.
Nooh, ihan sama tuleeko isäänsä vai äitiinsä. Hevonen on hieno eläin.
Syylliset on siis nimetty. Nyt pitäisi vain tietää, mitä he tarkalleen ottaen sanottu.
Ei koulussakaan päädytä rehtorin puhutteluun sillä perusteella, että "X sanoi Z:lle rumasti". Kyllä rehtorin pitää tietää, mitä sanottiin.
Ottaen huomioon, että Meghan vihaa Katea ilmeisen paljon, eiköhän Kate ole toinen "rasisti"
Vierailija kirjoitti:
Mustat ovat itse suurimpia rac is siteja itseään kohtaan, ja tämän olen kuullut heidän omasta suustaan todistuksena. Blondatut hiukset, ihon vaalentamisyritykset, nenän kaventamiset, (Michael Jackson) huulien kaventamiset, hiusten suoristukset, Aivan kuten Meghan itse tekee. Ei olla ylpeästi sitä miksi on synnytty, ja olla ylpeitä omasta ulkonäöstä. Itse mennään valkoisten kaukaasialaisten muoti-ihanteitten perässä pää kolmantena jalkana, mutta kuitenkin suututaan ja vihataan heitä. Mikään ei ole hyvin ,Ei oma ulkonäkö, eikä valkeat itse. Näiden kanssa ei voi voittaa. He on aina oikeassa, valkeita saa herata loata, vihata, olla kateellisia ja matkia.
Ja valkoihoiset eivät värjää ja kiharra hiuksia, pidä lettikampauksia tai ns. takkuja, käytä ihoa ruskettavia tuotteita, käytä huuliin täyteaineita? Kaikki mustat vaan matkii valkoisia?
Jokainen saa laittautua ihan oman makunsa mukaan. On kuitenkin silmiinpistäävää, että suurin piirtein kaikilla mustilla naisilla on suoristetut hiukset. Tiukkaa mustaa kiharaa on lähinnä yhteiskunnallisilla aktivisteilla.
Minun isoisä sanoi että tummat lapset syntyy sieltä kannaksen toiselta puolelta. Mitähän se sillä tarkoitti en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itseäni ihmetyttää eniten se, miten paljon inhoan meghania. Hittoakos minun nokkaluitani kalvaa joku toisella puolella maailmaa hyvinkin erilaisissa oloissa elävä nainen. Jostain kumman syystä tämä megsu menee minulla tunteisiin ja se on paljon se.
Toisissa ihmisissä ärsyttää eniten se jos he osoittavat sinusta itsestäsi jonkun negatiivisen ominaisuuden tavalla tai toisella. Eli itsetutkiskelun paikka.
Minua ärsyttää tällaiset Instagramin kliseistä tietonsa ammentaneet nojatuolipsykologit, joten taidan siis itse olla sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Taas on sorruttu kyökkipsykologian hömppätermistöön. Kas, kun et ympännyt mukaan toista tsemppipuhujien lempisanaa: "mukavuusalue".
Vierailija kirjoitti:
Ottaen huomioon, että Meghan vihaa Katea ilmeisen paljon, eiköhän Kate ole toinen "rasisti"
Missään ei ole osoitettu että meghan erityisemmin vihaisi katea. Kate taas on osoittanut oman kaunansa meghania kohtaan monellakin tavalla. Ja ei, seuraamasi meghan-viharyhmät ei ole oikea todiste.
Muutenkin voisit lopettaa tuon väsyneen meghan vihaspämmisi jo ennen kuin se pääsee kunnolla vauhtiin tällä kertaa. Ei se sillä korjaannu että poistatat jokaisen kommentin jossa huomautetaan että olet spämminyt tuota samaa settiä tuhansia sivuja palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko kuvio on ihan karmeaa katsottavaa.
Harry ei ehkä ole penaalin terävin, mutta hänen elämänsä on ollut kyllä traaginen. Vanhemmista kumpikaan ei ollut hyvä ja luotettava: isälle vieras nainen ja "firma" on mennyt aina edelle, äiti taas oli psyykkisesti sairas koko vanhemmuutensa ajan. Dianan kuollessa Harry oli pikkupoika, joka jätettiin selviytymään yksin. Saikohan Harry koskaan traumaansa apua? Veikkaan, että ei, sen verran vihaisesti ja vääristyneesti hän suhtautuu mm. mediaan ja perheeseensä.
Meghan näki herkän ja rikkinäisen pikkupojan ja iski kiinni omine pyrkimyksineen. Lopputuloksen näemme.
Höpöhöpö!!! Kuningataräiti oli käärme! Koko hovi nauraa köyhille. Tuolla maalla on siirtomaita ja kruunut yms täynnä varastettuja timantteja. :D
Harryn äiti Diana oli nuori ja masentunut, koska oli pakotettu naimaan ruma koukkunokka, joka onneksi petti monttusilmän kanssa minkä kerkesi, mikä häpeä kauniille naiselle...
Kaikki kuninkaalliset ovat maansa loisia. Se että syntyy oikeaan sukuun ei saa olla mikään syy kupata verorahoja.
Eihän Kate ole pakotettu jäämään parisuhteeseen pettävän miehen kanssa. Hänkin saa halutessaan eron.