Keitä ovat brittihovin kaksi rasistia?
Kommentit (278)
Mitä kettua ne oikein päättelivät siitä keskustelusta että olisivat ilmaisseet oikein huolensa tulevan lapsen ihon väristä. Onkohan turhan paisuteltu juttu. Eivätkö H ja M sitten kertaakaan keskustelleet siitä että mitä jos lapsi saa syntymälahjana Dianan säihkyvänsiniset silmät, no eivätpä tietenkään. Tekopyhää tuubaa...
Vierailija kirjoitti:
Kuningas Charles ryömii hartioitaan myöten Camillan sisään toteuttaessaan tamponi-fantasiaansa.
Naurahdin 😄
Normaalia pohdintaa varmastikin. Megsu vaan paisutteli, että saisi jotain kohua aikaan.
Oikeasti ruskeaihoisen vieressä meghan on vaalea.
ja heidän lapsensapikkuville! Täysin menee valkoisesta. Tai kiinalaista .
Queen Mother ja Elizabeth huutelevat ja mölisevät arkuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Queen Mother ja Elizabeth huutelevat ja mölisevät arkuissaan.
Entäs Diana? Yksin siellä kosteassa mausoleumissaan lammen keskellä.
Minä uskon täysin Harrya, kun hän sanoi Oprahille, ettei kukaan puhunut rasistisesti. Vältättekö että Harry valehteli?
Vierailija kirjoitti:
Kuka saatana se on vastatkaa nyt
Kolme sivua keskustelua eikä vieläkään asiallista vastausta.
Tässä hollantilaisen kuninkaallistoimittajan tiivistelmä:
Elkää arvailko, vaan kertokaa! Faktaa! Selvällä suomen kielellä. Ei englannin kielellä. Ei hollannin kielellä. Vaan suomen kielellä!
Vierailija kirjoitti:
Alankomaalaisilla enkunkielisella mediasivustolla sanottiin että itse kunkku olisi toinen niistä. Camillaa epäiltiin toiseksi, mutta ei sanottu suoraan.
Mun mielestä vihjattiin että kyseessä olisivat Andrew ja Charles. Joku kommentoi että jos yrityksenä oli loukata Williamia niin pieleen menee koska tällä pelillä hänestä tulee kuningas nopeammin tms.
Minun asiallinen vastaukseni ja arvioni asiasta jätettiin julkaisematta. Ylläpito näköjään kelpuuttaa vaan kaikki tamponijutut.
Mä en kyllä jaksa uskoa Charlesia rasistiksi, on voinut heittää jonkun huonon vitsin toki perheen kesken.
Twitterissä on kuvia siitä hollanninkielisestä kirjasta. Hakekaa hakusanoilla "Dutch Endgame" siellä... Näyttäisi olevan Charles ja Kate.
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä on kuvia siitä hollanninkielisestä kirjasta. Hakekaa hakusanoilla "Dutch Endgame" siellä... Näyttäisi olevan Charles ja Kate.
Onko tämä nyt faktaa? Voimmeko lukita tämän?
Koko hovi on varmaan tästä asiasta puhunut vähän kummeksuen ja kysellen. Mutta vain kaksi heistä sattui tulemaan kuulluksi.
Vanhakantainen ylimistöajattelu on heillä verissä, eivät he mitään sen kummepia ole näissä ihonväriasioissa. Charleskin sentään talutti Megun alttarille.
Vierailija kirjoitti:
Haisutelkaahan nyt hometta! Sehän on ihan järjetön selitys, että johonkin yhteen hollanninkieliseen käännökseen ainoastaan olisi ne nimet eksyneet!!!! Kyllä joku hollantilainen on nyt keksinyt lisätä ne sinne itse. 😂
Mielenkiintoinen ajatusmaailma.
Mutta joo, suosittelen lukemaan Twitteristä tästä. Vauva-palstalta tulee vaan mutua.
Charles oli se eka. Toka Camilla ja kai Kateakin yritetään lavastaa , Meghan kiihkokateudessaan.