Diili 2024 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Toni Lähteen kanssa neuvonantajana nähdään start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1208)
Ilmastohätätila!
Liittykää Elokapinaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää Jessin ikä. Minusta hän näyttää nelikymppiseltä. Mutta 32, mitä ihmettä? Onko huonot elämäntavat vai miten on kasvoiltaan niin elämää nähneen näköinen? Tupakka, alkoholi, auringonotto? Ja saattaahan tuo 80-luvun tyylikin (meikki, hiukset, vaatteet) vanhentaa
Minkähänlainen ruusu sieltä peilistä katselee, kun on noin vara arvostella muiden ulkonäköä? Minusta Jessi on ihan ikäisensä näköinen, nätti nainen.
Ihan nätti on kyllä, mutta täällä kolmas joka yllättyi isosti Jessin iästä. Nelikymppinen.
N53
En ole vielä kaikkia saatavilla olevia jaksoja katsonut, mutta täällä olleiden kommenttien perusteella oletin Jessin olevan tosi ärsyttävä, mutta jostain syystä itse ohjelmassa ei ärsytä yhtään. Laura sen sijaan oli niin ärsyttävä, että olisin lähettänyt kotiin jo ekassa jaksossa ja tuollaista Niklaksen tyylistä ihmistä en kyllä tosiaankaan omaksi työkaveriksi haluaisi.
Olenko ainoa jonka suosikki on Aini?
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tulee jälkiseuraamuksia, että yksi kilpailija oli Röykässä juovuksissa. Seuraavassa jaksossa palataan asiaan.
Kuka muka?
Jaksossa 6 alussa puhuttiin röykkä resortista, mutta ilmakuvaa useaan otteeseen jostain täysin muualta. Siis paikka jossa punainen tiilitalo vesirajassa ja puistoalue rannassa. Mitä ihmettä? Jaksossa 7 tuo paikka ei enää näy ollenkaan. Olen käynyt röykkä resortista ja tuota paikkaa ei siellä ole. Eikä missään Sääksjärvellä.
Vierailija kirjoitti:
Itse luulin kanssa Jessiä paljon vanhemmaksi. Samoin myös Marjut. Marjut ja Niklas eivät vaan voi sietää toisiaan.
Marjut vaikuttaa henkilöltä joka tulee hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen. Ihan asiallisesti laittoi projektinjohtajana rajat Niklakselle, jolla selvästi on jotain Marjutia vastaan.
Miten on mahdollista, että Niklas on yhä tuolla. Ja miten ihmeessä Marjut oli heti valmis luopumaan omasta ajatuksestaan Jessin edessä? Näytti tosi pahalta.
Joko tänään on joku tippunut, kuka?
Jessiä kehuttiin ihan liikaa. Saimi ja kumppanit oli jotenkin selän takana kuiskivan oloisia ja nolasi johtajan hänen aloituspuheensa aikana. Väitti pelastaneensa. Marjutin ei olis kuulunut saada jäädä, yhden kuksan olis hakenut mistä vaan, ei niiden tarvii olla samanlaisia. Liikaa luppoaikaa on huono. Ja kun kysyttiin että miksi näin, vastasi, että me tiimin kanssa puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Joko tänään on joku tippunut, kuka?
Jussi tippui.
Salmen nyrpeys ärsyttää, nuolee Jessin persettä.
Vierailija kirjoitti:
Toi Jessi on kaamea nainen
Aina valmis haukkumaan ketä tahansa. Itse omaksuu kokonaisen kirjan yhdessä yössä...
Kuka tippui Jussin jälkeen? Siis jaksossa 8. Ja kuka oli juovuksissa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Niklas sinkku?
Ei. Mutta helppo.
Itsekehu on karmean kuuloista!
Miksi ihmeessä Marjut ei pudonnut? Eihän hänellä mennyt tässä tehtävässä mikään putkeen. On arka ja epävarma. Kaikessa ulostuloissaankin käyttää tilkesanoja "tavallaan" ja "tietyllä tavalla" kun ei uskalla olla kunnolla mitään mieltä.
Kaameat tekohymyt koko ajan Salmella, Jussilla, Sandralla jne. Paistoi kilometrin päähän veetutuksen määrä. Aini voittoon!
Vierailija kirjoitti:
Itse luulin kanssa Jessiä paljon vanhemmaksi. Samoin myös Marjut. Marjut ja Niklas eivät vaan voi sietää toisiaan.
Ai jos koulussakin joku kiusaa jotakuta, niin sanotaan, että ne kaksi ei sitten vain tule toimeen keskenään. Joo o.
Tuosta tulee jälkiseuraamuksia, että yksi kilpailija oli Röykässä juovuksissa. Seuraavassa jaksossa palataan asiaan.