Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diili 2024 Official

Vierailija
29.11.2023 |

Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Toni Lähteen kanssa neuvonantajana nähdään start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010023581.html

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1208)

Vierailija
1201/1208 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin niin, että Aini ei ole lainkaan Korjaamon palkkalistoilla, vaan laskuttaa nuo 2 päivää viikossa yrityksensä kautta.

Varsinainen palkinto...

Tuollaisessa sopimuksessa Ainilla ei ole mitään työsuhde-etuja tai -turvaa, kuten työterveyttä, kertyviä lomapäiviä, lomakorvauksia, kertyvää eläkettä, irtisanomissuojaa, liikunta- ja kulttuurietua jne.

Toivottavasti rahallinen korvaus on riittävä korvaamaan nuo.

Tarkoitatko kenties perinteisiä työntekijän etuja: työterveyden menetys, sairaana töihin, lomat koomassa, liikuntaetu satasen vuodessa ja muita yhtä hyviä.

"perinteisiä työntekijän etuja: työterveyden menetys, sairaana töihin, lomat koomassa, liikuntaetu satasen vuodessa"

Just!

Yrittäjä itse ei voi vaatia mitä

Itse saan liikuntaetua 60€ vuodessa, onko oikeasti kadehtimisen arvoista? Yrittäjän vapaus kuitenkin puuttuu kokonaan.

Vierailija
1202/1208 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aini aloitti tänään työt, tai ainakin kävi tutustumassa.

https://www.instagram.com/p/C6GTDzzsnrg/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1208 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru. Hihhihihi

Vierailija
1204/1208 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä, millainen tämä uusi neuvonantaja on Nooraan verrattuna.

Aika ilkeä, ihan kylmät väreet tulee ....

Vierailija
1205/1208 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt katsellut näitä Diili-kausia, en edes haluaisi tätä työpaikkaa, sen verran ahdistavaa jo pelkkä hakuprosessi. 

Mahdottomia vaatimuksia, olla tehokas  johtaja ja toimia ryhmässä. Ei suomalaiset ole mitään tiimipelaaja, parhaimmillaan toimivat yksin vaikka työhaastattelussa muuta väittävät. 

Vierailija
1206/1208 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellejä. Ilman kameroita ketään ei kiinnostaisi yhtään.

Vierailija
1207/1208 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armottoman onnettomia myyjiä kyllä ovat vaikka ovat ammatiltaan myyntijohtaja, managmet key jotain. Ovat kuin kakaralaumoja ja en kyllä palkkaisi yhtäkään 🙈

Vierailija
1208/1208 |
06.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauska nähdä miten nämä asiantuntijat selviäisivät itse näistä tehtävistä. Jaajokaan tuskin itse on tehnyt raakaa myyntityötä vaikka kova myyntimies luulee olevansakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme