Diili 2024 Official
Uudet kilpailijat julkaistu, alkaa tammikuussa. Toni Lähteen kanssa neuvonantajana nähdään start-up-maailman asiantuntija Amel Gaily.
Katso lähetysajat : Diili - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1208)
Marjo ei ole Korjaamon nuorekkaan imagon mukainen.
Käsikirjoitettua puppua, mutta sitähän tv-viihde tuppaa olemaan. Palataan tuohon Raskoneen mainosvideoon. Sattuipa sopivasti että Niklas keksi driftingin. Kyseisen kuvauksissa olleen tiimin talli on Kokkolassa että kävipä tuuri että olivatkin juuri silloin käytettävissä Vantaalla. Mäihämies tuo Nikke Knattertton.
Sitten tämä viihdepäivän suunnittelu. Ihmeellistä sekoilua, kun ei tiedä ketä tulee "asiakkaaksi". Yritysjohtajia hoettiin, mutta tradenomiopiskelijoita sitten lopulta tuli. Miten nyt sattuikin vielä se kuksa-hommakin, epäuskottavaa.
Jessi se on ollut viime aikoina aika negatiivisessa valossa julkisuudessa, liittyen koira-asioihin. Mitenhän tämä mahtaa vaikuttaa urakehitykseen?
Siinä on kyllä itse varsinaiset businessmiehet Toni ja Jaajo, tuleeko noiden omista busineksista mitään muuta kuin tappiota ja sitä ollaan niin tietävinään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Niklas sinkku?
Niklas on parisuhteessa Miss Suomi -kisoista tutun Carita Torosen (omaa sukua Pesonen) kanssa.
https://www.seiska.fi/katso/tallainen-on-diili-niklas-kulissien-takana-…
Carita ei ole sama nainen, jonka kanssa Niklas oli Rikkaat ja rahattomat -kuvauksissa.
https://www.kalajokilaakso.fi/artikkeli/ylivieskalaislahtoinen-autokaup…
Niklas on kyllä melkoinen puhekone ja ideanikkari.
Kuka siitä saa potkut? Virikepäivän päätösjaksossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Niklas sinkku?
Niklas on parisuhteessa Miss Suomi -kisoista tutun Carita Torosen (omaa sukua Pesonen) kanssa.
Carita ei ole sama nainen, jonka kanssa Niklas oli Rikkaat ja rahattomat -kuvauksissa.
Ei olekaan, kun tämä missi asui heidän naapurissaan oman perheensä kanssa. Ihmeellinen kommentti, että välttelevät julkisuutta, vaikka C postaa someen kaikki mahdolliset reissut ja kissanristiäiset. Häpeäisivät edes vähän.
Spoiler: Marjut jatkaa ja Sandra putosi!
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kyllä itse varsinaiset businessmiehet Toni ja Jaajo, tuleeko noiden omista busineksista mitään muuta kuin tappiota ja sitä ollaan niin tietävinään.
Hyvä kysymys, jota olen itsekin miettinyt. Kun vähän googlettaa, niin eipä noista bisneksistä ole juuri mitään tullut. Radiosta varmaan tuli hyvin rahaa, jota ollaan tappiollisesti sijoitettu sinne-tänne.
Ens viikon jaksossa kaksi putoaa: johtaja ja joku tiimistä.
Noissa "vaikuttajissa" ja vieraissahan oli tosi paljon entisiä diililäisiä osallistujia :O Kannattaa mennää Diiliin niin tulee vaikuttajaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Niklas sinkku?
Ei olekaan, kun tämä missi asui heidän naapurissaan oman perheensä kanssa. Ihmeellinen kommentti, että välttelevät julkisuutta, vaikka C postaa someen kaikki mahdolliset reissut ja kissanristiäiset. Häpeäisivät edes vähän.
Ikäviä tämmöset salasuhteet/pettämiset. Ja vielä naapurista :/
Niklas on siis näitä, jotka tykkää kierrellä tosi tv- ohjelmissa, kun oli jo Rikkaissa ja rahattomissa (myöhemmin jätetyksi tulleen ex-vaimonsa kanssa).
Ja Diilissä on muutama muukin tällainen kiertelijä, Miki ja Jose ainakin. Ei siis kannata ihmetellä syitä miksi ovat mukana.
Spoiler: Marjut on korjaamon uusi johtaja!
Marjutista ei ole johtajaksi, mutta olin tyytyväinen, että hän jatkaa. Suolasivat aika lailla Marjuttia, kaikki ne puheet. Mikään ei ollut hyvin. Tähän onneksi Toni puuttui johtoryhmässä. Ikävimmät ovat Salme ja Josuf vai mikä hän onkaan. Salme on ja oli tässä Röykkä-tehtövässä etenkin, jotenki todella alentuva. Semmoinen minä sanoin, minä kysyin, mutta Marjut, Marjut, Marjut sanoi ei. Lähtee muiden p*puheisiin. Aini on muuten ainut jolla on omat mielipiteet, ei No Niklaksella myös, mutta hän nyt puskee omia ideoitaan väkisin sitten suuttuu ja käyttäytyy lapsellisesti. Porukka lähtee siihen sit mukaan mielistelemään.
Josuf ei varmasti ole mikään mukava tyyppi perus oman kulttuurinsa macho. En tiedä onko hänkään sitä osaamistaan esille tuonut muuten, kuin negaamalla broikkaria (yäk mikä sana). Ja muutenkin näyttää neganaamaa.
Kuultaako aika muistot, mutta vähän haastavampia tehtäviä oli alkuvuosina? Tuo tyky-päivän suunnittelu ja toteutus ei käytännössä poikkea mitenkään firmamme vastaavista, ne hoiti sihteerimme muiden työtehtävien ohessa parin tunnin aikana. Eikä lopputulos tuolle mitenkään kalpene. Mutta nyt tuollainen tehtävä venytettiin kahteen jaksoon?
Vierailija kirjoitti:
Marjutista ei ole johtajaksi, mutta olin tyytyväinen, että hän jatkaa. Suolasivat aika lailla Marjuttia, kaikki ne puheet. Mikään ei ollut hyvin. Tähän onneksi Toni puuttui johtoryhmässä. Ikävimmät ovat Salme ja Josuf vai mikä hän onkaan. Salme on ja oli tässä Röykkä-tehtövässä etenkin, jotenki todella alentuva. Semmoinen minä sanoin, minä kysyin, mutta Marjut, Marjut, Marjut sanoi ei. Lähtee muiden p*puheisiin. Aini on muuten ainut jolla on omat mielipiteet, ei No Niklaksella myös, mutta hän nyt puskee omia ideoitaan väkisin sitten suuttuu ja käyttäytyy lapsellisesti. Porukka lähtee siihen sit mukaan mielistelemään.
Josuf ei varmasti ole mikään mukava tyyppi perus oman kulttuurinsa macho. En tiedä onko hänkään sitä osaamistaan esille tuonut muuten, kuin negaamalla broikkaria (yäk mikä sana). Ja muutenkin näyttää neganaamaa.
Hyvä, että Marjut jatkaa. Mä tykkään hänestä, aika pehmeä ehkä luonteeltaan, mutta vaikuttaa aidolta. Samoin kuin Aini, mä tykkään kans hänestä. Itsevarma ihminen. Hyvä naiset!
Niklasta ei oteta vakavasti