Kaksi miestä, kumman otan?
Olen ajatunut kinkkiseen tilanteeseen jossa en koskaan kuvitellut olevani. Olen tainnut rakastunua kahteen mieheen jotka ovat aivan toistensa vastakohtia. Toisen olen tuntenut 10 vuotta ja olemme olleet todella hyviä ystäviä, tiedämme toisistamme kaiken. Toisen kanssa olemme seurustelleet puolisen vuotta ja suhteessa on tosi paljon intohimoa. Kummassakin miehessä on omat hyvät ja huonot puolensa enkä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.
Mies 1.
-asuu lähellä, menestynyt, korkeasti koulutettu. kunnianhimoinen työssään ja arvostaa sitä että minäkin olen, vaikka tosiasiassa urasta on alkanut tulla minulle vähemmän ja vähemmän kiinnostava. Seksi on erinomaista, mies osoittaa hellyyttä ja kiintymystä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita on vähän niukasti, olen vähän erakko ja teknologianörtti ja rakastan myös hiukan erikoisia indie-leffoja. Miestä nämä aiheet ei kiinnosta vähääkään. Hän on joskus ehkä hiukan ylimielinen ja pitää minua hyvin outona. Miehelle raha tosi tärkeää, minulle ei niinkään.
Mies 2. (Tämä hyvä ystäväni)
- asuu pohjoissuomessa, itse helsingissä. Jaamme täysin samat kiinnostuksenkohteet ja hän on yhtä erakkoluonne kuin minä. Hänen lapsensa ovat minun lasteni ystäviä. Kiltti, huomaavainen ja äärimmäisen kunnollinen mies, vähän arvoissaan vanhanaikainen mikä minua ei haittaa. Minulla oli tätä miestä kohtaan joskus orastavia tunteita, mutta en niistä koskaan puhunut. Nyt mies tiputti pommin ja sanoi tulleensa siihen tulokseen että haluaisi olla minun kanssani enemmän kuin ystävä, näkee tulevaisuutemme niin että ottaa minusta vaimon ja elelemme yhdessä hänen pitäessä huolta minusta. ja vaikka alkuun ajattelin että ei missään nimessä, ajatus ei jätä minua rauhaan. Olen aina vähän salaa halunnut päästä pois oravanpyörästä ja elää maalla omannäköistä elämää.
Että mitä tässä nyt pitäisi tehdä?
N40
Kommentit (85)
En näe mitään estettä, ettetkö voisi pitää molemmat. Kannattaa kuitenkin testata kakkosenkin sänkyominaisuudet ennen lopullisen päätöksen tekoa.
Koeajat nro 2:n, jos antaa kunnon kyydit, niin sitten voit ryhtä panosuhteeseen, ja jatkaa molempien miesten kanssa. Mitään uusperhevirityksiä ei voi kenellekään suositella. Paras olisi kun palaisit lastesi isän kanssa yhteen.
Miten voi valita yhden, jos on rakastunut kahteen? Voi miesparkoja, kun naisella on myös toinen rakkauden kohde, jonka perään haikailee.
Ap, jos herra 2 oikeasti rakastaa sinua, hän on varmasti valmis muuttamaan lähelle Helsinkiä, jotta sinä voit jatkaa työssäsi täällä. Jos suhde toimii, voitte myöhemmin yhdessä miettiä muuttoa sinne herra 2:n kotiseudulle ja sinä jopa sitä oravanpyörästä poishyppäämistä. Ei luulisi olevan mieheltä liikaa vaadittu, sillä mieshän on itse vaatimassa ap:lta.
Voin myös kertoa, että mukavalta ja kunnolliselta vaikuttava pitkäaikainen kaverimies ei välttämättä ole sellainen paarisuhteessa. Itse aloin suhteeseen 15 vuotta tuntemani miehen kanssa, jonka kanssa minulla on mm. yhteinen harrastus. Tasa-arvoisen ja aktiivisen miehen stereotyyppinä esiintynyt mies oli suhteessa sohvalla makaava kotitöitä tekemätön tissuttelija.
Vähän ohis, mutta miksi sen miehen pitäisi repäistä ne lapsensa pois turvallisesta ja tutusta ympäristöstä ja jättää työpaikkansa mutta naisen ei? Koska molemmillahan on lapsia tässä tapauksessa ja varmasti myös työnsä. Mutta vaikea yhtälö kaikkineen koska kummankin elämät vieneet eri suuntiin ja varmaan hiukkasen erilaisiin elintapoihin. Ei siis mahdoton, mutta vaatii paljon uhrauksia puolin tai toisin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos herra 2 oikeasti rakastaa sinua, hän on varmasti valmis muuttamaan lähelle Helsinkiä, jotta sinä voit jatkaa työssäsi täällä. Jos suhde toimii, voitte myöhemmin yhdessä miettiä muuttoa sinne herra 2:n kotiseudulle ja sinä jopa sitä oravanpyörästä poishyppäämistä. Ei luulisi olevan mieheltä liikaa vaadittu, sillä mieshän on itse vaatimassa ap:lta.
Voin myös kertoa, että mukavalta ja kunnolliselta vaikuttava pitkäaikainen kaverimies ei välttämättä ole sellainen paarisuhteessa. Itse aloin suhteeseen 15 vuotta tuntemani miehen kanssa, jonka kanssa minulla on mm. yhteinen harrastus. Tasa-arvoisen ja aktiivisen miehen stereotyyppinä esiintynyt mies oli suhteessa sohvalla makaava kotitöitä tekemätön tissuttelija.
Ihan käsittämättömän typerä kirjoitus tuo, että jos mies oikeasti rakastaa hän on valmis muuttamaan. Entä ne miehet työt? Hyvällä lykyllä noin pohjoisessa asuva tekee sellaista työtä mitä ei pk-seudulta niin vaan löydy. Ei se kieli mistään rakkauden puutteesta, jos ei ole valmis jättämään töitään ja perhettään kotiseudullaan ja muuttamaan tyhjän päälle toiseen päähän Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämättömän typerä kirjoitus tuo, että jos mies oikeasti rakastaa hän on valmis muuttamaan. Entä ne miehet työt? Hyvällä lykyllä
Älä pilaa miesten lyttäystä faktoilla ja logiikalla. Nyökyttele vaan että juuri niin.
Ennen kuin teet valinnan, niin käypä lukemassa tämän palstan keskustelu aiheesta "Kyllästyin passaamaan ja menin lakkoon".
Valitset kuitenkin väärin, koska tuossa iässä vielä mietit tuollaisia. Ei sinun kanssasi mikään parisuhde tule kestämään. Käytä jomman kumman miehen rahoja hetki ja sitten eroa.
No luepa noi sun kuvaukset uudestaan, niin etköhän jo tiedä vastauksen.
Ykkönen narsisti. Kakkonen voi olla piilonarsisti. Toisaalta sanotaan, että piilonarsisti on vaarallisempi. Mutta tässä on vielä vähän 50/60 tsäänssi, että kakkonen ei olekaan mikään narsisti, joten ota kakkonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämättömän typerä kirjoitus tuo, että jos mies oikeasti rakastaa hän on valmis muuttamaan. Entä ne miehet työt? Hyvällä lykyllä
Miksi siis pyytää naiselta samaa, jos itse ei siihen ole valmis? Miksi naisen pitäisi osoittaa rakkautensa muuttamalla jonnekin kauas, jos mies ei ole samaan valmis? Helsingissä töitä varmasti löytyy miehelle, naiselle pohjoisessa ehkä ei.
Vierailija kirjoitti:
Ykkönen narsisti. Kakkonen voi olla piilonarsisti. Toisaalta sanotaan, että piilonarsisti on vaarallisempi. Mutta tässä on vielä vähän 50/60 tsäänssi, että kakkonen ei olekaan mikään narsisti, joten ota kakkonen.
Ap:n ei ole mikään pakko ottaa kumpaakaan. Ykkösen voi pitää pedinlämmittäjänä ja kakkosen ystävänä. Sitten, kun elämään ilmestyy oikeasti kiinnostava mies, molemmat ehkämiehet jää.
Ap on lapsineen ja erakkoluonteineenkin alfanaaras, jota miehet havittelee. Molemmat tämänhetkiset ehdokkaat ovat damaged goods, joten ap:n on aika hakeutua parempaan seuraan. Kyllä se napakymppi vielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan käsittämättömän typerä kirjoitus tuo, että jos mies oikeasti rakastaa hän on valmis mu
Missään ei ole käynyt ilmi, että mies olisi pyytänyt naiselta yhtään mitään. Kertonut vain toiveensa ja halunsa.
Jos mitenkään mahdollista niin ala lesboksi. Parisuhteeseen miehen kanssa? Totanoin... EI.
Vierailija kirjoitti:
Koeajat nro 2:n, jos antaa kunnon kyydit, niin sitten voit ryhtä panosuhteeseen, ja jatkaa molempien miesten kanssa. Mitään uusperhevirityksiä ei voi kenellekään suositella. Paras olisi kun palaisit lastesi isän kanssa yhteen.
Takaisin yhteen tyypin kanssa joka ei halua olla lastensa kanssa tekemisissä?! Joo ei todellakaan ole paras vaihtoehto eikä kenenkään kannalta hyvä.
Kakkonen noista... Mutta ehkä ei kumpikaan. Jos kakkonen muuttaisi lähemmäksi niin sitten kannattaisi kokeilla :)
Juokse kovaa jos joku ottaa, tai tekee sinusta vaimon ja lupaa pitää huolta. Astut sillä sekunnilla vankilaan, kun tuohon verkkoon menet.