Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi miestä, kumman otan?

Vierailija
29.11.2023 |

Olen ajatunut kinkkiseen tilanteeseen jossa en koskaan kuvitellut olevani. Olen tainnut rakastunua kahteen mieheen jotka ovat aivan toistensa vastakohtia. Toisen olen tuntenut 10 vuotta ja olemme olleet todella hyviä ystäviä, tiedämme toisistamme kaiken. Toisen kanssa olemme seurustelleet puolisen vuotta ja suhteessa on tosi paljon intohimoa. Kummassakin miehessä on omat hyvät ja huonot puolensa enkä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.

Mies 1.

-asuu lähellä, menestynyt, korkeasti koulutettu. kunnianhimoinen työssään ja arvostaa sitä että minäkin olen, vaikka tosiasiassa urasta on alkanut tulla minulle vähemmän ja vähemmän kiinnostava. Seksi on erinomaista, mies osoittaa hellyyttä ja kiintymystä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita on vähän niukasti, olen vähän erakko ja   teknologianörtti ja rakastan myös hiukan erikoisia indie-leffoja. Miestä nämä aiheet ei kiinnosta vähääkään. Hän on joskus ehkä hiukan ylimielinen ja pitää minua hyvin outona. Miehelle raha tosi tärkeää, minulle ei niinkään.

Mies 2. (Tämä hyvä ystäväni)

- asuu pohjoissuomessa, itse helsingissä. Jaamme täysin samat kiinnostuksenkohteet ja hän on yhtä erakkoluonne kuin minä. Hänen lapsensa ovat minun lasteni ystäviä. Kiltti, huomaavainen ja äärimmäisen kunnollinen mies, vähän arvoissaan vanhanaikainen mikä minua ei haittaa. Minulla oli tätä miestä kohtaan joskus orastavia tunteita, mutta en niistä koskaan puhunut. Nyt mies tiputti pommin ja sanoi tulleensa siihen tulokseen että haluaisi olla minun kanssani enemmän kuin ystävä, näkee tulevaisuutemme niin että ottaa minusta vaimon ja elelemme yhdessä hänen pitäessä huolta minusta. ja vaikka alkuun ajattelin että ei missään nimessä, ajatus ei jätä minua rauhaan. Olen aina vähän salaa halunnut päästä pois oravanpyörästä ja elää maalla omannäköistä elämää. 

Että mitä tässä nyt pitäisi tehdä?

N40

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä harkitsisit edes ylimielistä miestä, jonka kanssa sinulla ei ole edes yhteisiä kiinnostuksenkohteita? Herrasmies numero kaksi kuulostaa fiksummalta, joten voit yrittää hänen kanssaan, mutta jos et ole erityisen innostunut hänestäkään, olisin sitten mieluummin sinkkuna, kunnes löydät jonkun paremman. Itse olen kyllä vahvasti sitä mieltä, että jos sinun täytyy kovasti miettiä, onko kumppani oikea sinulle, se tarkoittaa, että hän ei todennäköisesti ole oikea sinulle. Oikean kumppanin kanssa tiedät intuitiivisesti, että tämä on minun sielunkumppanini etkä edes halua harkita muita vaihtoehtoja.

Vierailija
62/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, jos herra 2 oikeasti rakastaa sinua, hän on varmasti valmis muuttamaan lähelle Helsinkiä, jotta sinä voit jatkaa työssäsi täällä. Jos suhde toimii, voitte myöhemmin yhdessä miettiä muuttoa sinne herra 2:n kotiseudulle ja sinä jopa sitä oravanpyörästä poishyppäämistä. Ei luulisi olevan mieheltä liikaa vaadittu, sillä mieshän on itse vaatimassa ap:lta.

Voin myös kertoa, että mukavalta ja kunnolliselta vaikuttava pitkäaikainen kaverimies ei välttämättä ole sellainen paarisuhteessa. Itse aloin suhteeseen 15 vuotta tuntemani miehen kanssa, jonka kanssa minulla on mm. yhteinen harrastus. Tasa-arvoisen ja aktiivisen miehen stereotyyppinä esiintynyt mies oli suhteessa sohvalla makaava kotitöitä tekemätön tissuttelija.

Ihan käsittämättömän typerä kirjoitus tuo, että jos mies oikeasti rakastaa hän on valmis mu

Ei Helsingissä mitenkään varmasti löydy miehelle töitä, ja ehkäpä ap on työssä jota voisi tehdä myös siellä pohjoisessa/sieltä käsin, kun edes harkitsee sitä vaihtoehtoa. Etänähän tuommoiset korkeakoulutettujen asiantuntijahommat nykyään tehdään muutenkin. Miehellä on luultavasti enemmän sitoumuksia sinne pohjoiseen, esim lastensa äiti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon herättänyt positiivista ajatusta kumpikaan miehistä.

Varsinkaan ei hyviä ajatuksia herättänyt 1. mies, jonka kanssa olet päätynyt yhteen ties minkä syyn takia. Mielestäni ette ole alkuunkaan samalta planeetalta.

Kakkosmiehen kohdalla vaarana on, että oletkin enempi ihastunut siihen, mitä tämä mies voi tarjota puitteina sinulle, etkä niinkään mieheen itseensä. Mutta häntä sinuna ajattelisin parempana vaihtoehtona kyllä. Itse en kyllä hyvää ajattelisi jostakusta, joka vaan ilmoittaa, että nyt muutat minun akakseni tänne minun luokseni.

Vierailija
64/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan ei hyviä ajatuksia herättänyt 1. mies, jonka kanssa olet päätynyt yhteen ties minkä syyn takia. Mielestäni ette ole alkuunkaan samalta planeetalta.

Kakkosmiehen kohdalla vaarana on, että oletkin enempi ihastunut siihen, mitä tämä mies voi tarjota puitteina sinulle, etkä niinkään mieheen itseensä. Mutta häntä sinuna ajattelisin parempana vaihtoehtona kyllä. Itse en kyllä hyvää ajattelisi jostakusta, joka vaan ilmoittaa, että nyt muutat minun akakseni tänne minun luokseni.

Jotenkin tosiaan tuntuu, että mies 2 haluaa ap:n lähinnä p*lluksi ja palvelijaksi ajattelematta ollenkaan, mitä uhrauksia se ap:lta vaatisi. Onkohan yrittänyt lämmitellä muitakin naispuolisia kavereitaan?

Vierailija
65/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaukseni:

MIes 1. on (avio)miehesi.

Mies 2. on mies, jonka takia mietit, kannattaako ottaa riski ja erota Mies 1:stä.

Vierailija
66/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta ota se , joka on parempi sängyssä ja plussaa, jos se on isomunainen.

Toisen kanssa en ole ollut sängyssä, toisen kanssa olen ja hän on superhyvä sängyssä vaikkei ole mitenkään isomunainen.

Ap

Tee se naisen perusratkaisu. Jätä se kiltti mies jonka kanssa jaat saman maailmankuvan ja mene sellaisen matkaan kuka panee sinulta aivot pellolle. Muusta viis.

Vierailija
67/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta ota se , joka on parempi sängyssä ja plussaa, jos se on isomunainen.

Toisen kanssa en ole ollut sängyssä, toisen kanssa olen ja hän on superhyvä sängyssä vaikkei ole mitenkään isomunainen.

Ap

Tee se naisen perusratkaisu. Jätä se kiltti mies jonka kanssa jaat saman maailmankuvan ja mene sellaisen matkaan kuka panee sinulta aivot pellolle. Muusta viis.

Siis ap:n tämänhetkinen miesystävä on hyvä sängyssä, mutta silti ap miettii vaihtoa mieheen, jota ei ole vielä edes koeajanut. Miten tämä sopii yhteen tämän sinun "naisen perusratkaisun" kanssa?

Vierailija
68/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaverimies eli mies 2 asuu niin kaukana, ettei ap:lla ole mitään käsitystä siitä, millaista naisrulettia kotipaikkakunnallaan mies on pyörittänyt ja kuinka monta muuta yrittänyt emännäkseen houkutella.

Vierailija
69/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaverimies eli mies 2 asuu niin kaukana, ettei ap:lla ole mitään käsitystä siitä, millaista naisrulettia kotipaikkakunnallaan mies on pyörittänyt ja kuinka monta muuta yrittänyt emännäkseen houkutella.

Vierailija
70/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, että sellainen harlekiini romaani mammalla 🤣🤣🤣

Vierailija
71/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ties minkä syyn = "kemiaa" = ulkonäkö raha status.

Noinhan se aina menee naisilla.

Tämäkin tulee menemään niin että ap valitsee nro 2 mutta pitää aina välillä salaisia panotreffejä nro 1 kanssa.

Vierailija
72/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt torjut 2, teidän ystävyytenne saattaa heiketä huomattavasti. 2 kuulostaa oikealta, mutta jäätkö kaipaamaan 1? Entä millaista olisi intiimi kanssakäyminen 2 kanssa? Olisiko luontevaa? Olisitko uskollinen? Seksi ei oke tärkein asia, vaan yhteinen pyrkimys siis toisiinsa sitoutuminen.

Vierailija
73/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis ap:n tämänhetkinen miesystävä on hyvä sängyssä, mutta silti ap miettii vaihtoa mieheen, jota ei ole vielä edes koeajanut. Miten tämä sopii yhteen tämän sinun "naisen perusratkaisun" kanssa?

Ei mitenkään, mutta ei minun kirjoituksiani ohjaakkaan logiikka, vaan katkeruus.

Vierailija
74/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En neuvo koska olen mies, mutta mielenkiintoista miten paljon raha, kunnianhimo ja seksitaidot painaa kupissa.

Aloittaja on valitsemassa elämäntapaa, ei miestä. Toisessa vaakakupissa on elämä rahamiehen kanssa ja toisessa elämä maalaismiehen kanssa. Ei hän valitse miestä eikä varsinkaan rakkautta vaan pohtii kumpi elämäntapa olisi hänelle sopivampi. Voihan sitä niinkin elämänsä elää. 

Niin no, mitä sitten? Eihän sitä yleensäkään olla välttämättä mitenkään rakastuneita, kun aletaan tapailla. Samalla tavalla sitä suhdetta harkitessa mietitään hyviä ja huonoja puolia. Miksi silloin pitäisi olla heti suuria tunteita, kun vaihtoehtoja on kaksi?

Vierailija
75/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoina tunnekylmä ja etäinen narsisti sekä turvallinen kilttimies on jokaisen naisen elämässään kohtaama dilemma ja jonka ratkaisuna on roikkua tunteilla narsistissa ja samalla pohtia järjellä kilttimiestä. Kuitenkin jos toinen miehistä poistuisi kuviosta, jäljelle jäävä ei yksin kelpaisikaan.

Ristiriita on se mitä nainen haluaa tunteakseen olevansa parisuhteestaan kontrollissa ja voidakseen sietää tunnekylmyyttä ja etäisyyttä.

Vierailija
76/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä ota kumppookaan.

Vierailija
77/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikille kommenteista. Todella hyviä pointteja, varsinkin tuo että jos puhelimeen tulee viesti, kummalta toivon sen olevan. No rehellisesti sanottuna mies nro 2. 

Raha-asioista sen verran että olen aina ollut itsenäinen ja tehnyt omaisuuteni itse. Yhdenkään miehen elätettävänä en ole ollut ja tällainen ainainen stressaaminen ja paahtaminen uralla ylöspäin on uuvuttavaa. Näin 40 v täyttäneenä olen havahtunut ajattelemaan että enhän minä edes oikeasti ole tällainen uraihminen ja ulospäin kivasti menestyneeltä vaikuttava ihminen, miksi hlvtssä olen tällaisen elämän luonut.

Minulla on kaksi lasta joiden isä ei ole ollut eron jälkeen tyttöjen elämässä eikä ole tulevaisuudessakaan. Tämä hänen omasta halustaan.

Kun tapasin tuon miehen nro 1.ajattelin että kaikki näyttää paperilla hyvältä tässä miehessä. Varmasti saisin hänen kanssaan turvatun tulevaisuuden vielä hienompine taloineen ja autoineen.

Kommentoisin tuohon, kun kerrot miehestä nro 1, että "ajattelin että kaikki näyttää paperilla hyvältä tässä miehessä", niin tuo minkä hänestä kerroit, ei kuulosta paperilla mitenkään hyvältä, vaan lähinnä huolestuttavalta, ja näen todella punaista lippua hänen suhtautumisessaan sinuun, sekä rahanahneudessaan ja odotuksissaan. Todellinen tuvattu tulevaisuus takoittaisi turvaa myös henkisellä ja tunnepuolella sekä luottamusta, eikä vaan hienoa taloa ja materiaa ja tällä hetkellä hyvää seksiä. 

En näe kuvailusi perusteella miehen nro 1 kanssa mitään turvattua tulevaisuutta, päinvastoin. Hän on ylimielinen ja pitää sinua outona, ja voin melkein lyödä vetoa, että halveksunta on kuvioissa hyvin helposti jossain vaiheessa mukana tuollaisella luonteella, kun joku ongelmia tulee vastaan, ja halveksuntaa toista kohtaan ei voi olla turvallisessa hyvässä suhteessa. Mitä muuten luulet että tapahtuisi nro 1 kanssa, jos kertoisit hänelle, että itse asiassa olet itse miettinyt urakeskeisyydestä luopumista jne...?

Vierailija
78/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se vähemmän kumma tai etsi kolmas.

Vierailija
79/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valita? Ota molemmat. Niinhän moni mieskin tekee.

Vierailija
80/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, numero 1 tietysti.

Kakkonen joku kiltti mies, mitä semmoisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi