Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi miestä, kumman otan?

Vierailija
29.11.2023 |

Olen ajatunut kinkkiseen tilanteeseen jossa en koskaan kuvitellut olevani. Olen tainnut rakastunua kahteen mieheen jotka ovat aivan toistensa vastakohtia. Toisen olen tuntenut 10 vuotta ja olemme olleet todella hyviä ystäviä, tiedämme toisistamme kaiken. Toisen kanssa olemme seurustelleet puolisen vuotta ja suhteessa on tosi paljon intohimoa. Kummassakin miehessä on omat hyvät ja huonot puolensa enkä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.

Mies 1.

-asuu lähellä, menestynyt, korkeasti koulutettu. kunnianhimoinen työssään ja arvostaa sitä että minäkin olen, vaikka tosiasiassa urasta on alkanut tulla minulle vähemmän ja vähemmän kiinnostava. Seksi on erinomaista, mies osoittaa hellyyttä ja kiintymystä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita on vähän niukasti, olen vähän erakko ja   teknologianörtti ja rakastan myös hiukan erikoisia indie-leffoja. Miestä nämä aiheet ei kiinnosta vähääkään. Hän on joskus ehkä hiukan ylimielinen ja pitää minua hyvin outona. Miehelle raha tosi tärkeää, minulle ei niinkään.

Mies 2. (Tämä hyvä ystäväni)

- asuu pohjoissuomessa, itse helsingissä. Jaamme täysin samat kiinnostuksenkohteet ja hän on yhtä erakkoluonne kuin minä. Hänen lapsensa ovat minun lasteni ystäviä. Kiltti, huomaavainen ja äärimmäisen kunnollinen mies, vähän arvoissaan vanhanaikainen mikä minua ei haittaa. Minulla oli tätä miestä kohtaan joskus orastavia tunteita, mutta en niistä koskaan puhunut. Nyt mies tiputti pommin ja sanoi tulleensa siihen tulokseen että haluaisi olla minun kanssani enemmän kuin ystävä, näkee tulevaisuutemme niin että ottaa minusta vaimon ja elelemme yhdessä hänen pitäessä huolta minusta. ja vaikka alkuun ajattelin että ei missään nimessä, ajatus ei jätä minua rauhaan. Olen aina vähän salaa halunnut päästä pois oravanpyörästä ja elää maalla omannäköistä elämää. 

Että mitä tässä nyt pitäisi tehdä?

N40

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi rakastua vain yhteen kerrallaan. Jos et tiedä kumpaan, niin et ole kumpaankaan rakastunut. 

Vierailija
82/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on wt llä tiukat paikat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No otamolemmat.

Ai mut sähän otitkin jo.

Vierailija
84/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, ehdottomasti. On hyvä ystävä, tietää sinusta kaiken ja silti haluaa elämän kanssasi. 

Ykköstä en edes harkitsisi. 

Vierailija
85/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea, mutta jos toinen on Alexander Skarsgård, ota se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä