Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi miestä, kumman otan?

Vierailija
29.11.2023 |

Olen ajatunut kinkkiseen tilanteeseen jossa en koskaan kuvitellut olevani. Olen tainnut rakastunua kahteen mieheen jotka ovat aivan toistensa vastakohtia. Toisen olen tuntenut 10 vuotta ja olemme olleet todella hyviä ystäviä, tiedämme toisistamme kaiken. Toisen kanssa olemme seurustelleet puolisen vuotta ja suhteessa on tosi paljon intohimoa. Kummassakin miehessä on omat hyvät ja huonot puolensa enkä tiedä mitä tässä pitäisi tehdä.

Mies 1.

-asuu lähellä, menestynyt, korkeasti koulutettu. kunnianhimoinen työssään ja arvostaa sitä että minäkin olen, vaikka tosiasiassa urasta on alkanut tulla minulle vähemmän ja vähemmän kiinnostava. Seksi on erinomaista, mies osoittaa hellyyttä ja kiintymystä. Yhteisiä kiinnostuksen kohteita on vähän niukasti, olen vähän erakko ja   teknologianörtti ja rakastan myös hiukan erikoisia indie-leffoja. Miestä nämä aiheet ei kiinnosta vähääkään. Hän on joskus ehkä hiukan ylimielinen ja pitää minua hyvin outona. Miehelle raha tosi tärkeää, minulle ei niinkään.

Mies 2. (Tämä hyvä ystäväni)

- asuu pohjoissuomessa, itse helsingissä. Jaamme täysin samat kiinnostuksenkohteet ja hän on yhtä erakkoluonne kuin minä. Hänen lapsensa ovat minun lasteni ystäviä. Kiltti, huomaavainen ja äärimmäisen kunnollinen mies, vähän arvoissaan vanhanaikainen mikä minua ei haittaa. Minulla oli tätä miestä kohtaan joskus orastavia tunteita, mutta en niistä koskaan puhunut. Nyt mies tiputti pommin ja sanoi tulleensa siihen tulokseen että haluaisi olla minun kanssani enemmän kuin ystävä, näkee tulevaisuutemme niin että ottaa minusta vaimon ja elelemme yhdessä hänen pitäessä huolta minusta. ja vaikka alkuun ajattelin että ei missään nimessä, ajatus ei jätä minua rauhaan. Olen aina vähän salaa halunnut päästä pois oravanpyörästä ja elää maalla omannäköistä elämää. 

Että mitä tässä nyt pitäisi tehdä?

N40

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta ota se , joka on parempi sängyssä ja plussaa, jos se on isomunainen.

Toisen kanssa en ole ollut sängyssä, toisen kanssa olen ja hän on superhyvä sängyssä vaikkei ole mitenkään isomunainen.

Ap

Vierailija
2/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluat elää helvetissä niin ehdottomasti nro.1. Elämä on opettanut, että ihmiset jotka ovat kiinnostuneita rahasta ovat äärimmäisen tylsiä ja jopa vaarallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se komeampi. Komea mies on aina paras kumppani.

Vierailija
4/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei tiedä kumpi niin ei kumpikaan, katsele kolmas josta ei tarvitse kysellä.

Vierailija
5/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos valinta ei ole itsestäänselvä, kumpikaan ei ole vielä oikea. Odota sitä kolmatta. Sen tietää kyllä. 

Vierailija
6/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut lukea, mutta ota se , joka on parempi sängyssä ja plussaa, jos se on isomunainen.

Toisen kanssa en ole ollut sängyssä, toisen kanssa olen ja hän on superhyvä sängyssä vaikkei ole mitenkään isomunainen.

Ap

Ja jos ykkönen on vielä pikkupili niin unohda. Tulee muuttumaan ajan myötä todella kauheaksi. 

Vierailija
7/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sulla useampi reikä että vaikka molemmat yhtäaikaa.

Vierailija
8/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuulet puhelimeesi tulevan viestiäänen, niin kummalta toivot viestin tulevan? :)

Vierailija
9/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan. Tommosessa tilanteessa jää aina toinen kaihertamaan. Sun täytyy ettiä joku kolmas, joka vie jalat alta eikä tartte miettiä. 

Vierailija
10/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli intuitio, että nro 2. Jos ykkönen olisi se oikea, ei numero kakkosen avautuminen olisi hetkauttanut sinua, etkä kyselisi, etkä edes miettisi koko juttua. 

Vierailija
11/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkösen kanssa on alkuaika ihanaa mutta muuttuu myöhemmin ankeaksi, kakkosen kanssa voisi toimia mutta onko hänkään oikea valinta kun epäröit ja täällä kyselet. Ota huomioon myös lapset.

Vierailija
12/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2 tietysti. Ei kai tuossa tarvi ees miettiä?

Tämä mielestäni showstopper ja kertoo olennaisen

" Hän on joskus ehkä hiukan ylimielinen ja pitää minua hyvin outona. Miehelle raha tosi tärkeää, minulle ei niinkään."

Vierailija
13/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 2. Jos ei natsaa, kysy onko 1 vielä vapaana. Näinhän se nykyään menee, kokeilemalla selviää.

Vierailija
14/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se nro 1.

Saat kokea kaiken sen jännän, mitä jo puolen vuoden tuntemisen aikana havaisemasi ylimielisyys tuo elämääsi, kunhan saa kasvaa täyteen kukoistukseensa. - Mikäli ehtii kasvaa siinä ajassa, jossa jompi kumpi tai molemmat kyllästyy.

Vierailija
15/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sanoisin että ei kumpikaan. Olin itse vastaavassa tilanteessa muutama vuosi sitten. Tein noita listoja ja funtsin kumman pluspuoli olisi pidempi. Ihan hölmöä hommaa näin jälkikäteen. Kun kohtasin elämäni miehen, ei tarvinnut listata tai kysellä keskustelupalstalla täysin vieraiden ihmisten mielipiteitä, ei tarvinnut kysellä läheistenkään mielipiteitä. Se oli vaan täysin selvää että tämä se nyt on. 

Vierailija
16/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En neuvo koska olen mies, mutta mielenkiintoista miten paljon raha, kunnianhimo ja seksitaidot painaa kupissa.

Vierailija
17/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa pohjoiseen!

-av:n Lapin osasto :) 

Vierailija
18/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen kumman.

Vierailija
19/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin yllä eli jos tätä pitää miettiä, kumpikaan ei ole oikea mies sulle. 

Vierailija
20/85 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En neuvo koska olen mies, mutta mielenkiintoista miten paljon raha, kunnianhimo ja seksitaidot painaa kupissa.

Aloittaja on valitsemassa elämäntapaa, ei miestä. Toisessa vaakakupissa on elämä rahamiehen kanssa ja toisessa elämä maalaismiehen kanssa. Ei hän valitse miestä eikä varsinkaan rakkautta vaan pohtii kumpi elämäntapa olisi hänelle sopivampi. Voihan sitä niinkin elämänsä elää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme