Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitaja, paljonko tienaat pelkästään keikkaa tekemällä?

Vierailija
28.11.2023 |

Siis työskentelet pelkästään keikkafirmassa, mikä on tuntipalkkasi ja suunnilleen paljonko jää kuussa käteen? 

Kannattaako jättää vakkaripaikka ja jäädä keukkailemaan?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2500-3000e. 

Vierailija
22/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei miten epätoivoisia sotepuolella ollaan nyt, kelpaako vajaakuntoiseksi luokitellut lyhyisiin keikkoihin esim. 1-3 pv?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hem.metti tämä iänikuinen hoitaja on?! Kaikki palstalla jankuttavat hoitajista, mutta kukaan ei koskaan kerro, että mikä se hoitaja on???? Mitä se hoitaja hoitaa?!

Hoitaa eri sektoreilla mm. sairaita, vanhuksia, lapsia, juoppoja, nistejä, vammaisia jne. eri laitoksissa. ryhmäkodeissa, kodeissa ja sairaaloissa.

Vierailija
24/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miten epätoivoisia sotepuolella ollaan nyt, kelpaako vajaakuntoiseksi luokitellut lyhyisiin keikkoihin esim. 1-3 pv?

Vanhainkodin avustaja tulis ainakin mieleen. Toki vähintään oltava lähäriopiskelija, jos ei alan koulutusta ole.

Vierailija
25/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen 4 päivää viikossa keikkaa lähihoitajana. Noin 2000e nettona tienaan kuukaudessa. Riittää mulle, koska asumiskulut on pienet. Enemmänkin voisin tienata jos tekisin viikonloppuja, mutta yleensä en tee. Teen samaan paikkaan koko ajan, siellä on huutava pula hoitajista joten luettelen vain päivät mitkä haluan olla töissä ja ne vuorot saan. 

Vierailija
26/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hem.metti tämä iänikuinen hoitaja on?! Kaikki palstalla jankuttavat hoitajista, mutta kukaan ei koskaan kerro, että mikä se hoitaja on???? Mitä se hoitaja hoitaa?!

Kun puhutaan hoitajista, puhutaan terveydenhuollon työntekijöistä. Te muut voitte hoidella mitä lystäätte, ei teistä mikään pula ole.

Vierailija
27/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitaja tienaa noin 2500 €.

Vierailija
28/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitaa eri sektoreilla mm. sairaita, vanhuksia, lapsia, juoppoja, nistejä, vammaisia jne. eri laitoksissa. ryhmäkodeissa, kodeissa ja sairaaloissa.

Okei, ja missä voi opiskella hoitajaksi???? Niin että tutkintotodistuksessa lukee hoitaja. 

Oletko vakkarihoitaja? Väsynyt..? Ota lomaa tai mene itse hoitoon? Sen verran nyt tuntuu pipo ihan turhasta lämpiävän...

Vierailija
29/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, ja missä voi opiskella hoitajaksi???? Niin että tutkintotodistuksessa lukee hoitaja. 

Oletko vakkarihoitaja? Väsynyt..? Ota lomaa tai mene itse hoitoon? Sen verran nyt tuntuu pipo ihan turhasta lämpiävän...

Sivuston oikeisto naisviharunkkari on herännyt tähän aamuun omana itsenään ja on joka ketjussa vinkumassa. On lääkkeet loppu tai niitä otettu liikaa.

Vierailija
30/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää koskaan tee mitään muuta kuin keikkaa lähihoitajana. En enää aio olla taistelemassa vapaatoiveista ja lomista. Se on käsittämätöntä miten joissain paikoissa on ihan mahdoton saada vaikka yksi toivomansa normaali viikonloppu vapaaksi. Kuulemma yritetään järjestää, mutta silti saa jännityksellä odotella listojen julkaisua että onkohan se toteutunut. 

Vierailija
31/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kukaan ei toivo yhden päivän keikkalaisia, kun eihän siltä voi odottaa mitään osaamista ko paikassa. 

Vierailija
32/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähihoitaja ja opiskelen sairaanhoitajaksi. Valmistun n. vuoden päästä.Houkuttelisi vain keikkailla sairaanhoitajana, mutta mietin paljonko se vaikeuttaisi asuntolainan saamista. 

Sh-opiskelija

Vierailija
33/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kukaan ei toivo yhden päivän keikkalaisia, kun eihän siltä voi odottaa mitään osaamista ko paikassa. 

Osittain totta. Riippuu kuitenkin esim. kokemuksesta. Kyllä mut näin 25v kokemuksella otetaan mihin vaan sektorin paikkaan, kun olen verkostoitunut uran varrella. Ei tarvi perehdyttää. Toki asiakkaat on uusia, mutta heidän vaihtelevat tilanteensa sinänsä ei. Mut joo, opiskelijakeikkarilla voi olla eri asema ja niin kuulukin olla.

Vierailija
34/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähihoitaja ja opiskelen sairaanhoitajaksi. Valmistun n. vuoden päästä.Houkuttelisi vain keikkailla sairaanhoitajana, mutta mietin paljonko se vaikeuttaisi asuntolainan saamista. 

Sh-opiskelija

Tuskin saat keikkarina tai pidempänä sijaisenakaan lainaa. Yksinään ainakaan. Vakkariduunilla voi irrota. Jos puoliso, jolla vakiduuni, niin voinee irrota.

Vierailija
35/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos he itse tarjoaa päivän keikkoja tai korkeintaan 4 päivän putkia niin jos he ei sinne ketään toivo niin miksi laittavat hakuun? Olisivat ilman työntekijöitä sitten.

Vierailija
36/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut kävi juuri hoitaja hoitelemassa. Maksoin 200 euroa ja aikaa siinä meni ehkä vartti.

Mieluummin hoitelisin tolla hintaa itse itseni. Eikä mene edes varttia.

Vierailija
37/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sh-opiskelija

Tuskin saat keikkarina tai pidempänä sijaisenakaan lainaa. Yksinään ainakaan. Vakkariduunilla voi irrota. Jos puoliso, jolla vakiduuni, niin voinee irrota.

No tätä mä juuri pelkään. Ei ole puolisoa ainakaan nyt ja yksin olisin ostamassa taloa jossa lapsen kanssa asutaan.

Sh-opiskelija

Vierailija
38/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos he itse tarjoaa päivän keikkoja tai korkeintaan 4 päivän putkia niin jos he ei sinne ketään toivo niin miksi laittavat hakuun? Olisivat ilman työntekijöitä sitten.

Ensin otetaan asiakkaille ja henkilökunnalle tutut, sitten kokeneet, sitten jos ei muita saa niin rändomit. Joillakin paikoilla on huono maine/ilmapiiri, niin siellä yleensä otetaan ketä vaan saadaan. Eli rändomit.

Vierailija
39/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää koskaan tee mitään muuta kuin keikkaa lähihoitajana. En enää aio olla taistelemassa vapaatoiveista ja lomista. Se on käsittämätöntä miten joissain paikoissa on ihan mahdoton saada vaikka yksi toivomansa normaali viikonloppu vapaaksi. Kuulemma yritetään järjestää, mutta silti saa jännityksellä odotella listojen julkaisua että onkohan se toteutunut. 

Mulla sama syy keikkailla sairaalahuoltajana. Valmiiksi tehnyt työvuorolistat ovat olleet tässä vuosien varrella jotain ihan muuta kuin jaksamista ja siviilielämää tukevia, jatkossa mennään keikkaperiaatteella, oma elämä ensin. Ei myöskään ykkösvapaita enää ikinä.

Vierailija
40/77 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sh-opiskelija

No tätä mä juuri pelkään. Ei ole puolisoa ainakaan nyt ja yksin olisin ostamassa taloa jossa lapsen kanssa asutaan.

Sh-opiskelija

Takaajahommiksi menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi