Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?
Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?
Kommentit (303)
Hänen toiveestaan ostettiin uusi auto, josta maksoin puolet. Saa luvan riittää.
Vierailija kirjoitti:
Hänen toiveestaan ostettiin uusi auto, josta maksoin puolet. Saa luvan riittää. Kai papereissa myös sinun nimi??????????????????
Vierailija kirjoitti:
Hänen toiveestaan ostettiin uusi auto, josta maksoin puolet. Saa luvan riittää.
Ja tämän lisäksi voin pyytää kammari seslonkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen toiveestaan ostettiin uusi auto, josta maksoin puolet. Saa luvan riittää. Kai papereissa myös sinun nimi??????????????????
Ilman muuta, en ole tyhmä ja työskentelen eurojen parissa.
Miehen toiveesta sellaisen pöytään kiinnitettävän langattoman laturin. Lisäksi varmaan lempisuklaata, ehkä jokin kalliimpi merkkiasuste (vyö tms).
Lämpimän ja tyylikkään kaulahuivin mies saa. Ajatuskin on lämmin ja huivi aina tarpeen talvella.
Vierailija kirjoitti:
Viskiä, loimulaudan , merinovillasukat ja jotain karkkeja
Ihanaa. Jos mulla ois mies, luulisin, että tuollainen ois miehestä kivaa - ainakin, jos hän on vähän eräjorma.
Liput lempiesiintyjänsä konserttiin sekä hänelle että minulle, lahjaan kuuluu ravintolapäivällinen konsertin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saada hyvin perinteisiä ja mielikuvituksettomiksi haukuttuja lahjoja, koska niitä hän taitaa todella tarvita - eli sukkia, alushousuja ja flanellisia pyjamahousuja. Viimeksi mainittuja on ihan hiljattain hajonnut kahdet eli kaikki.
Mulla on sama rakkaalle vaimolle käyttötavaraa, eli pari tiskirättiä, fairya, imurin pölypussia ja yhdet euron sukat tarttui mukaan pukin konttiin. Varmasti vaimo on onnesta soikea tarvepaketeistaan jouluaattona. Kiitti vielä hyvästä vinkistä käyttötavaralahjojen suhteen!! Täältä saa parhaat vinkin parisuhteen hoitoon.
Jos yllätyksenä jotain hankkisin, niin hankkisin mielikuvitusmiehelleni jonkun vaatteen tai asusteen, jossa hän omasta mielestäni näyttäisi hyvältä. Luultavasti kuitenkin myös kysyisin, onko hänellä itsellään jotain toiveita lahjojensa suhteen.
Vaimo odottaa joulua innokkaasti. Joulunahan tulee pukki. Vaimo ei tule tänäkään jouluna pettymään.
Hyvä tuoksu ja liput lätkämatsiin ja pöytävaraus vakioravintolaan.
Kirjan aiheesta, joka häntä kiinnostaa.
Saippuaa, jonka tuoksusta pitää.
Lempisuklaataan ja lempijuomaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saada hyvin perinteisiä ja mielikuvituksettomiksi haukuttuja lahjoja, koska niitä hän taitaa todella tarvita - eli sukkia, alushousuja ja flanellisia pyjamahousuja. Viimeksi mainittuja on ihan hiljattain hajonnut kahdet eli kaikki.
Naisilta saa kauhean kivoja katseita ja lauseita aina kun teille ostaa kalsareita ja sukkia lahjaksi mutta miehen kyllä pitää olla kauhean kiitollinen ja tyytyväinen sukkien ja kalsareihin.
Mutta nainen joka ostaa miehelle lahjaksi 15 eurolla sukat ja kalsarit ansaitsee nainen itsekin vain 15 eurolla lahjoja.
Ei se niin mene että nainen käyttää lahjaan reilun kympin ja miehen pitää käyttää lahjaan satoja euroja
Kyllä se meillä menee niin, että minä panostan miehen lahjaan / lahjoihin kunnolla (100-350 €, riippuen mitä ostan) ja itse saan ne 10 € s
Näin se menee meilläkin. Ostan miehelle kunnon lahjat, mies hymyilee nolona "ku emmä keksiny mitää".
Niin, vaatiihan se parin minuutin verran aivotyötä pohtia hetki muita kuin itseään, ja että mistä oma vaimo pitäisi.
Huomiota.