Mitä miehesi saa sinulta joululahjaksi?
Oma pää lyö tyhjää, joten kuulisin mieluisti mitä te muut olette keksineet tälle vuodelle miehelle pukinkonttiin?
Kommentit (303)
Ei ole kaikki ihan kaikki kunnossa, jos kuvittelee sekstailun olevan joku lahja parisuhteessa.
Nainen on sitten mielestään aina antaja ja mies saaja. Niitä on myös parisuhteita, joissa seksissä nainenkin voi kokea saavansa!
Ymmärrän asian niin, että jos siihen omaan genitaaliin suhtautuu lahjana, niin suhteella ei tule olemaan tulevaisuutta. Siihen sitten suhtautuu valtapelinä ja koko idea on jotenkin ihan sairas. Voi miesraukkoja, mitä vaimoja ja tulevia ex-vaimoja ovat kohdanneet.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä lukea täälläkin, että lahjaksi annetaan piparia. Siis mitä vit tua? Onko todellakin noin monessa perheessä niin huono tilanne, että seksiä on vain lahjaksi jonain juhlapäivänä. Kamoon, yrittääkää edes.
Miksi oletit suoraan, että vain juhlapäivinä? 😁 Eihän se sitä tarkoita.
Yhteinen hotelliyö ja illallinen Löylyssä. Molempiin löytyi hyvät black friday tarjoukset ja yhteinen aika kaksin ilman lapsia on se, mitä eniten kaipaa.
Annoin aiemmin herppeksen ja jouluksi ajattelin antaa herppersrasvaa..
Beat that!
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna sai uuden telkkarin ja minä uuden pesukoneen, hieno jako eikö ole? Noi hommattiin jo silloin kun vanhat hajosi mutta päätin että nämä sai olla meille niin synttärilahjat kuin joululahjat. Aikaisemmin olen tilannut miehelle mieleisensä aikakausilehden monta vuotta lahjaksi.
Eli Erotiikan maailma ja Kalle..... hih hih hih!
Vierailija kirjoitti:
Laadukas R-collectionin huppari. Vähän tylsähkö lahja, mutta menkööt. Lisäksi siihen suklaata ja muuta pientä. Muuta pientä? Eli Blowjob!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saada hyvin perinteisiä ja mielikuvituksettomiksi haukuttuja lahjoja, koska niitä hän taitaa todella tarvita - eli sukkia, alushousuja ja flanellisia pyjamahousuja. Viimeksi mainittuja on ihan hiljattain hajonnut kahdet eli kaikki.
Naisilta saa kauhean kivoja katseita ja lauseita aina kun teille ostaa kalsareita ja sukkia lahjaksi mutta miehen kyllä pitää olla kauhean kiitollinen ja tyytyväinen sukkien ja kalsareihin.
Mutta nainen joka ostaa miehelle lahjaksi 15 eurolla sukat ja kalsarit ansaitsee nainen itsekin vain 15 eurolla lahjoja.
Ei se niin mene että nainen käyttää lahjaan reilun kympin ja miehen pitää käyttää lahjaan satoja euroja
Meillä on mennyt jo monta monituista vuotta noin. Tai oikeastaan en saa vaimolta tavallaan yleensä yhtään mitään vaan lapsilta. Antaa siis alle kouluikäisten lasten valita jotkut sukat ja siinä on sitten minun lahjat. Vähintään 100 euroa olen jouluna ja syntymäpäivänä hänen lahjoihinsa panostanut. Tämän yhden joulun vielä katson ja jos tuo sama linja jatkuu niin sitten siirryn minäkin samalle linjalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää kaikenlaisista vekottimista, joita pitää tutkia ja laittaa toimimaan. Automaatttinen pysäköintikiekko, kännykkäteline ja varavirtalähde autoon, tässä vain muutama esimerkki.
Tuo automaattinen pysäköintikiekko on todella nerokas keksintö!
Tosi nerokas juu, just sain sakot, erään hyvin innokkaan parkkkipirkon toimesta..
Olen tilannut seksikkäät alusvaatteet sukilla ja jouluyönä annan hyvät suihinotot, lisäksi annan tulla peppuuni unohtamatta tuhmaa meikkausta itselläni 😉
Teetätin ammattilaisella hänelle sellaisen puukon, jolla hän pärjää vaikka viikon erämaassa, kun rakastaa tuota eräjormailua :) Nykyinen puukko ilmeisesti "ihan ookoo".
Hän hankki minulle kalliin synttärilahjan, niin saa nyt vastineeksi jotain kivaa.
Ruutupaidan, vanhat on vähän kutistuneet pesuissa. Lisäksi hupullisen paitatakin, lämmikkeeksi talvitakin alle. Nämä molemmat tuli jo käyttöön, koska oli sovitettava ja 2vk palautusaikaa.
Ehkä kääräisen aatoksi kuitenkin pakettiin vielä jotain tervashampoota ja ne perinteiset sukat, kun niitä kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa saada hyvin perinteisiä ja mielikuvituksettomiksi haukuttuja lahjoja, koska niitä hän taitaa todella tarvita - eli sukkia, alushousuja ja flanellisia pyjamahousuja. Viimeksi mainittuja on ihan hiljattain hajonnut kahdet eli kaikki.
Naisilta saa kauhean kivoja katseita ja lauseita aina kun teille ostaa kalsareita ja sukkia lahjaksi mutta miehen kyllä pitää olla kauhean kiitollinen ja tyytyväinen sukkien ja kalsareihin.
Mutta nainen joka ostaa miehelle lahjaksi 15 eurolla sukat ja kalsarit ansaitsee nainen itsekin vain 15 eurolla lahjoja.
Ei se niin mene että nainen käyttää lahjaan reilun kympin ja miehen pitää käyttää lahjaan satoja euroja
Kyllä se meillä menee niin, että minä panostan miehen lahjaan / lahjoihin kunnolla (100-350 €, riippuen mitä ostan) ja itse saan ne 10 € sukat.
Tosi hyvät lahjat.... ja noi riittää hyvinkin, mutta jos vielä jotain haluu laittaa, niin moottorisahaan teräketjuöljyä, 2T bensaa, sopiva laippa ja terät myös =P Noita ei ole ikinä liikaa...ja Puuilosta saa noita halvalla...