Kauppa reissu meni miehen takia täysin pölrinäksi
Jaoimme tehtävät ja miehen piti etsiä kärryyn kaikenlaista helppoa kuten kahvia maitoa levitettä jne.
Kaikki oli sellaista mitä ei osteta koskaan, pannujauhotusta, uht maitoa ja 40 sentin margariinia. Käytännössä sain tehdä tuplatyön kun piti käydä vaihtamassa nuo typerät tavarat ennen kassalle menoa.
En jaksa tätä.
Kommentit (115)
Opetus on vielä kesken. Kyllä se 30 vuodessa oppii.
Jos pitää ostaa juuri sinun määräysten mukaan, niin hoida ostokset itse.
Jonkun mielestä on tänään hauska esittää ihmistä, joka on niin tyhmä, ettei osaa edes kirjoittaa plörinä.
Meillä on tapana, että keräilijä valitsee tuotteen. Ei ole olemassa mitään tiettyä merkkiä.
No jospa mies ne tuotteet halusi, kumpi muuten maksaa ne ostokset? Jos mies niin mies päättää mitä ostetaan jos sinä niin sinä päätät.
No pitäishän nuo osata, mutta eikö tollous muka ennen ole tullut esille?
Vierailija kirjoitti:
Sehan se miehen tarkoitus onkin, ettei tarvitsisi osallistua kaupassakäyntiin, niin esittää täysin törppöä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies tekee pannujauhatuskahvilla jos sitä ei taloudessa käytetä? Mies kuulostaa yksinkertaisesti vajaalta. Mutta hänen hyvät puolensa ovat varmasti muualla kuin ostosten tekemisessä.
Mikset lähettänyt miestä vaihtamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se mies tekee pannujauhatuskahvilla jos sitä ei taloudessa käytetä? Mies kuulostaa yksinkertaisesti vajaalta. Mutta hänen hyvät puolensa ovat varmasti muualla kuin ostosten tekemisessä.
Sinä siis määräät, mitä teidän yhteisessä taloudessa käytetään. Varsinainen diktaattori.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun mielestä on tänään hauska esittää ihmistä, joka on niin tyhmä, ettei osaa edes kirjoittaa plörinä.
Se on oikeesti prölinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehan se miehen tarkoitus onkin, ettei tarvitsisi osallistua kaupassakäyntiin, niin esittää täysin törppöä.
Ai mies on törppö kun ei kerää juuri sinun määräämiä tuotteita, vaan osaa itsekin päättää?
Ap:lle. Kuinka kauhea kohtalo sinulla onkaan. Aivan järkyttävää luettavaa.
(Kaikesta ihmiset jaksavatkin valittaa.)
Vierailija kirjoitti:
Yhdys sana
Joo. Ja pilkkuvirheet ynnä muut.
Monet naiset tyytyy tyhmään mieheen koska mies on komea. Ap n tapauksessakin on niin käynyt. Mies on tyhmä eikä osaa ostaa kahvia.
Nyt kyllä tarvittaisiin puppaa vasuineen ap'n lohdutukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jo kolmas peräkkäinen päivä kun hänellä menee jokin pölrinäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mies on törppö kun ei kerää juuri sinun määräämiä tuotteita, vaan osaa itsekin päättää?
Jos ei ole 3 vuoden yhdessäasumisen aikana huomannut, mitä tuotteita taloudessa käytetään, vaihtoon koko ukko.
Sulla on sitten typerä mies ap. Kyllä mun mieheni osaa ostaa ilman ostoslistaa, ihan oikeat tuotteet.