voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (992)
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Mikä niistä tekee epäkiihottavat. Eikö naru perseen ja pllun välissä ole aika kuvottavaa.
Jos on tyypillinen ylipainoinen av-mamma, niin kyllä.
Jos et halua, että pikkupöksyjen rajat näkyvät päällyshousujen läpi voit käyttää stringien sijasta myös rajattomia pikkupöksyjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua, että pikkupöksyjen rajat näkyvät päällyshousujen läpi voit käyttää stringien sijasta myös rajattomia pikkupöksyjä.
Minä käytän semmoisia, mutta jos joku kokee stringit mukavammaksi niin mitäpä me muut ollaan siihen sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotta peba erottuis kunnolla tiukkojen salitrikoiden alta. Ja tämän tarkoitus taas on mulle naisena täys mysteeri, jos kuitenkin miesten katseet ovat ei-toivottuja.
Terv. Tätsä, joka nuorena ja nättinäkin pyrki häveliäästi enempi peittämään kuin paljastamaan
Kyllä se peba erottuu ohuiden salitrikoiden alta oli alushousut mitä vaan. Mutta toki niistä näkyy ohuempienkin alushousujenkin rajat sitten läpi, kun ne stringitkin näkyy.
Narut paskassa ja on niin sexikästä, yäk.
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Mikä niistä tekee epäkiihottavat. Eikö naru perseen ja pllun välissä ole aika kuvottavaa.
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?
Miksi se haisisi paskalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Kenen mielestä nyt sitten on ikävää. Veikkaan että miehistä hyvinkin mielenkiintoista jos naisella näkyy pikkuhousun rajat läpi.
No ei kyllä ole.
t. M45
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!
Osta oikean kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?
Miksi se haisisi paskalle?
Normaalisti ihmiset pesee alushousunsa jos ne menee likaiseksi.
Sringit on city vihreiden suosiossa, säästyy kangasta.
Ennen täytyi raottaa pikkuhousuja jotta näkee pyllyn, nykyään
stringi aikana, täytyy raottaa pyllyä jotta näkee pikkuhousut.
Rauski
Vierailija kirjoitti:
Narut paskassa ja on niin sexikästä, yäk.
Jos et osaa huolehtia hygieniastasi, ei vika ole alusvaatteissa.
Hyh hyh, kuka haluaa istua tai nojata kädellään penkkiin, jossa hetki sitten istui stringejä käyttävä minihameneitonen? Varma keino saada neitosen penkille levittämät bakteerit ja virukset. Yäääks.
Minulla on kaikenmallisia pikkareita. Käytän fiiliksen mukaan tai sen mukaan, mitä sattuu aamulla kaapista käteen. Mitä ihmeen väliä? Sen sanon, että kesäkuumalla hameen alla on stringit vilpoisammat kuin mummopöksyt. Varmaan tuleekin niitä kesäisin käytettyä eniten.
Vierailija kirjoitti:
Hyh hyh, kuka haluaa istua tai nojata kädellään penkkiin, jossa hetki sitten istui stringejä käyttävä minihameneitonen? Varma keino saada neitosen penkille levittämät bakteerit ja virukset. Yäääks.
E.coli vaan pölisee kun stringi-hame-neitokainen raottaa kannikkaa. Yöx.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaikenmallisia pikkareita. Käytän fiiliksen mukaan tai sen mukaan, mitä sattuu aamulla kaapista käteen. Mitä ihmeen väliä? Sen sanon, että kesäkuumalla hameen alla on stringit vilpoisammat kuin mummopöksyt. Varmaan tuleekin niitä kesäisin käytettyä eniten.
Sama plus kyykkypissalla ei tartte kun raottaa strigei ja voi kusta riisumatta koko vaatepartta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta peba erottuis kunnolla tiukkojen salitrikoiden alta. Ja tämän tarkoitus taas on mulle naisena täys mysteeri, jos kuitenkin miesten katseet ovat ei-toivottuja.
Terv. Tätsä, joka nuorena ja nättinäkin pyrki häveliäästi enempi peittämään kuin paljastamaan
Kyllä se peba erottuu ohuiden salitrikoiden alta oli alushousut mitä vaan. Mutta toki niistä näkyy ohuempienkin alushousujenkin rajat sitten läpi, kun ne stringitkin näkyy.
Tiukat, hikiset ja keinotekoisista aineista valmistetut treenivaatteet yhdistettynä stringeihin ovat oiva keino lisätä bakteerien kasvua.
Olen aina luullut, ja näköjään väärin, että salilla käydään oman kunnon vuoksi eikä näyttelemässä rajatonta takamusta miehille.
naru pitää an ustapin paikallaan
Pitkät kalsarit päälle näillä pakkasilla