voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?
Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät
Kommentit (992)
Vierailija kirjoitti:
Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!
No pyyhi se perse!
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Mikä niistä tekee epäkiihottavat. Eikö naru perseen ja pllun välissä ole aika kuvottavaa.
Minun stringeissä ei ole naru etupuolella, on kangasta. Naru jää taakse. Stringeissä kannattaa huomioida koko. Ostan aina isommat, kuin pikkareiden koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Kenen mielestä nyt sitten on ikävää. Veikkaan että miehistä hyvinkin mielenkiintoista jos naisella näkyy pikkuhousun rajat läpi.
Olenko ainoa nainen, jota ei kiinnosta miehien mielipide. En pukeudu miesten vuoksi.
vm-71
Vierailija kirjoitti:
Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c
Kuka niitä housuja näkee?
Vierailija kirjoitti:
Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa
Eikö läpi näkyminen enemmän riipu alushousujen paksuudesta ja niistä reunoista, kuin siitä, onko kyseessä stringit vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Ei rajoja.
Minulla ei tule rajoja tavallisten tai-mallisten housujen kanssa edes. Kuinka löysä pärse pitää siihen olla?
Monelle naisella sopisi paremmin jotkut muut pikkarit kuin stringit. Karmeaa katseltavaa kun naiset kulkee julkisilla paikoilla perse hyllyen kun stringit eivät anna mitään tukea pakaroille.
Tarkoitus on esitellä naisvartalon kiihottavinta osaa eli peppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!
No pyyhi se perse!
Eihän se pyyhkimällä tule puhtaaksi. Pestä se pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rajoja.
Minulla ei tule rajoja tavallisten tai-mallisten housujen kanssa edes. Kuinka löysä pärse pitää siihen olla?
Käytät ilmeisesti paksuja housuja. Kyllä tavallisten puuvilla-alkkareiden rajat näkyy ellei ole paksut farkut tms. Ei se liity perheen löysyyteen mitenkään. Itse tykkään käyttää saumattomia hipstereitä jos on yhtään ohuemmat housut tai hame, koska stringit on epämukavat. Ja kyllä olen kokeillut monia kokoja ja malleja.
Mä vihaan näkyviä alushousujen rajoja, joten siksi stringit. Ei ne hierrä, paskaannu tai aiheuta mitään muutakaan ongelmia kun pitää hygieniastaan huoltaa ja käyttää oikean kokoisia. Ja onhan ne nyt vaan muutenkin kivemman näköiset kuin jotkut lököttävät mummokalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan näkyviä alushousujen rajoja, joten siksi stringit. Ei ne hierrä, paskaannu tai aiheuta mitään muutakaan ongelmia kun pitää hygieniastaan huoltaa ja käyttää oikean kokoisia. Ja onhan ne nyt vaan muutenkin kivemman näköiset kuin jotkut lököttävät mummokalsarit.
Kuvitteleeko jotkut oikeasti että ainoat vaihtoehdot on stringit tai lököttävät mummokalsarit? 😅
Jotta peba erottuis kunnolla tiukkojen salitrikoiden alta. Ja tämän tarkoitus taas on mulle naisena täys mysteeri, jos kuitenkin miesten katseet ovat ei-toivottuja.
Terv. Tätsä, joka nuorena ja nättinäkin pyrki häveliäästi enempi peittämään kuin paljastamaan
Onko pierussa viheltävämpi soundi stringien kiristäessä vakoa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet muiden käyttävän lököttäviä mummokalsareita? Et ilmeisesti tse osannut ostaa oikean kokoisia. Minä en takapuoltani ja alushousujani toisille näyttele niin eipä kiinnosta muidenkaan "kalsarit".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteleeko jotkut oikeasti että ainoat vaihtoehdot on stringit tai lököttävät mummokalsarit? 😅
No en kuvittele 🤦🏻 jokainen pitäköön tai olkoon pitämättä sellaisia alusvaatteita kuin haluaa. Itse käytän stringejä ja omassa aterissani ne näyttää ja tuntuu paremmalta kuin mitkä tahansa alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet muiden käyttävän lököttäviä mummokalsareita? Et ilmeisesti tse osannut ostaa oikean kokoisia. Minä en takapuoltani ja alushousujani toisille näyttele niin eipä kiinnosta muidenkaan "kalsarit".
Kylläpä menee nyt tunteisiin joillakin nämä stringit. Mua ei kiinnosta mitä muut käyttää, joten ota ihan iisisti 😅
Mä käytän ainakin vaan tietyn urheilumerkin stringejä pelkästään, tavalliset mustat, tosi ohuet, joustavaa kangasta, ei saumoja, ihan kuin ei alushousuja olisi jalassa ollenkaan. Pitsiset laitan toisinaan puhtaasti miehen iloksi, ne ei tosiaan ole niin mukavat jalassa.
Mutta en kyllä ymmärrä miten joillain ne hinkkaa p ersettä, ja p aska roikkuu narussa, ja hiivakin vielä. Ehkä pitäisi huolehtia hygieniasta ja perehtyä materiaaleihin? Ja kun on pyöreä peppu, niin kyllä suurin osa tavallisista alushousuista on vähintään siinä vaiheessa rullalla kun nostaa housuja ylös. Raivostuttavaa. En myöskään siedä mitään rajoja näkyvillä, mutta ainakin sellaisia hipstereitä on, joista ei rajoja tule.
Vierailija kirjoitti:
Pekkatulppa hanuriin poistaa tämän ongelman.
Jos hiertää kävellessä, niin syy on muualla kuin pikkareissa. Body positivity to the maxxx!