Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (992)

Vierailija
21/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!

Osta oikean kokoiset alushousut, sillähän siitä pääset. Tai laihduta ylimääräiset pois.

T bmi 21, eikä moista ongelmaa.

Vierailija
22/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa

Mitä sä kuvittelet? Mummopikkarien reuna ei näy läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät stringit ole yhtään epämukavat, jos pitää oikean kokoisia stringejä. Liian tiukat stringit ovat epämukavat, mutta jos ne ovat oikean kokoiset, ne ovat oikein mukavat. Eikä näy pikkuhousun rajoja.

Vierailija
24/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks joku vahtaa toisten alushousun rajoja tai rajattomuutta? Katsokaa muualle. Toihan on jo hä iri ntää.

Vierailija
25/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejäkin on tosiaan eri mallisia, tykkään sellaisista joissa ei se takaosa ole aivan naru vaan vähintään pari senttiä leveä, näissä ei kuitenkaan ole tuota rajojen näkymisen eikä rullautumisen ongelmaa. 

Hipsterimalliset alushousut on myös kivat mutta ehdottomasti ihonmyötäisten housujen alla stringit tms., muuten saa olla aina vessakäynnin jälkeen pitkän ajan oikomassa pikkarin reunoja ettei ole rullalla :/

Vierailija
26/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu aina isot pakarat ja tavalliset alushousut ei istu kun näyttää siltä, et ois 4 pakaraa tai sit jos ottaa isommat niin ne tippuu lantiolta. Stringit on just jees

Vierailija
27/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!

Onko teillä naisilla suuremminkin ulosteenpidätysongelmia? Ei minun hanurini ole köntsässä muutoin kuin paskalla käydessäni...

Vierailija
28/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu aina isot pakarat ja tavalliset alushousut ei istu kun näyttää siltä, et ois 4 pakaraa tai sit jos ottaa isommat niin ne tippuu lantiolta. Stringit on just jees

Stringinaru isojen pakaroiden välissä hautumassa on just tosi jees.

Vierailija
29/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole kovin kiihottava näky..:c

Mikä niistä tekee epäkiihottavat. Eikö naru perseen ja pllun välissä ole aika kuvottavaa.

Pitävätkö jotkut naiset alushousuja miehiä varten? Olen luullut, että niiden on tarkoitus peittää ne

ruumiisosat, joita ei  haluta näyttää vieraille ihmisille. Tähän vuodenaikaan niiden on lisäksi tarkoitus

lämmittää kehoa. Käyttävätkö miehet sellaisia  alusvaatteita, jotka herättävät naisissa miellyttäviä

...no, tuntemuksia? Enpä usko. Miehet käyttävät vaatteita, joissa on mukava olla.

Vierailija
30/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä pikkareita.

t.tissi-Liisa

Vierailija
31/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringi paskassa päivän mittaan ja kakka ryömii pimppaan aiheuttaen hiivaongelman. Kannattaa harkita uudelleen näitä stringejä leidit!

Onko teillä naisilla suuremminkin ulosteenpidätysongelmia? Ei minun hanurini ole köntsässä muutoin kuin paskalla käydessäni...

Minulla taas roikkuu takapuolen ryijyssä ruskeita kokkareita, ei ole helppoa pitää karvaista takapuolta puhtaana. M33

Vierailija
32/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitellä persposkia

Vierailija
33/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxi alkkarit on mukavat ja ei rullaudu. On oikea koko.

Vierailija
34/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jos stringit ovat oikean kokoiset, niin se kankaan pala joka pyllyvaon päällä on, ei ole ahtautuneena sinne ahteriin. Eli se kangas ei kiristä, ei hankaa, ei ole paskassa (yleensä ihmiset myös pesevät peppunsa vessassa käynnin jälkeen), eikä mitään muutakaan täällä väitettyä.

Jos stringit ovat epämukavat ja painautuneet ahtetiisi, käytät liian pientä kokoa.

Vierailija
35/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävälläni on stringit tai siis käyttää sen mallisia alushousuja aina. Ei sillä paska haise niissä eikä muutenkaan ole silminnähden likaiset (näen ja haistan kyllä kun laitan pyykinpesukoneeseen).

Kannattaa pitää hygienista huolta...

Vierailija
36/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen lerputtimia käytätte jos ne rullautuu? Mulla ihon myötäisesti menee ja pysyy. 

Vierailija
37/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit näyttää hyvältä 1/100:sta naisesta.

Vierailija
38/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummohousut ei ole mukavat. Ihan on makuasia, millaisista alkkareista pitää. Vihaan lököttäviä, rullaantuvia, saumoista kiertyviä, makkaralle meneviä kalsareita yli kaiken!

Käytän saumattomia sloggeja, ei näy mitenkään, ei hierrä eikä kierry rullalle. Istuu erinomaisesti.

Vierailija
39/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin jos stringit ovat oikean kokoiset, niin se kankaan pala joka pyllyvaon päällä on, ei ole ahtautuneena sinne ahteriin. Eli se kangas ei kiristä, ei hankaa, ei ole paskassa (yleensä ihmiset myös pesevät peppunsa vessassa käynnin jälkeen), eikä mitään muutakaan täällä väitettyä.

Jos stringit ovat epämukavat ja painautuneet ahtetiisi, käytät liian pientä kokoa.

Persvälissä muhii kyllä päivän mittaan kaikenlaista joten kyllä se stringinaru ei siinä kunnossa ole että sitä ihan mielellään nuoleskelisi.

Vierailija
40/992 |
26.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persvälissä muhii kyllä päivän mittaan kaikenlaista joten kyllä se stringinaru ei siinä kunnossa ole että

Puhu vain omasta persvälistä. Kuten sanottua pesemällä pepun ei siellä muhi yhtään mitään. Ihoa se vaan on eikä ulostetta ole kuin ulostaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi