Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko joku kertoa minulle string -mallisten pikkuhousujen tarkoituksen?

Vierailija
26.11.2023 |

Mummohousut 100 kertaa mukavammat ja käytännöllisemmät

Kommentit (996)

Vierailija
381/996 |
27.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

String-alushousut vielä jotenkin ymmärrän, vaikka en ihan täysin usko heitä, jotka väittävät niiden olevan parhaimman tuntuinen alushousumalli. Uskon, että niitä käytetään pääosin miehiä miellyttämään, mukavuudesta viis.

Mutta niitä string-uikkareita en ymmärrä. Niiden käytölle ei voi olla mitään muuta syytä kuin se, että haluaa näyttää muiden silmissä seksikkäältä ja kuumalta uimarannalla tai -hallissa. Joku väitti jossain kesäisessä keskustelussa, että ei tykkää, kun tulee rusketusrajat. No, miksei sitten oleskele myös yläosattomissa, jos rajat häiritsee? Ja uimahalleissa ja kylpylöissä ei päde tuokaan sääntö.

No voi ei, joku haluaa näyttää seksikkäältä. Onko seksi kielletty nykyään laissa? Onko se niin, että kun sinä et tunne itseäsi seksikkääksi, niin kuk

Täydellinen tilannetaju mielestäni. On biitsillä, missä ihmiset usein haluavat esitellä varta vasten treenattua kaunista kehoa esimerkiksi vastakkaiselle sukupuolelle, ehkä etsii seuraa, ehkä vaan tykkää tuntea itsensä itsevarmaksi muuten vaan. Eli juuri sinne kannattaa ne stringibiksut laittaa. Jos tyyppi pamahtaisi töihin narubiksuissa tavallisena tiistaina, niin sitten voisi puhua tilannetajun puutteesta. Sinä olet itse asiassa se, jolta puuttuu tilannetajua, jos kuvittelet kaikkien haluavan piilotella kehoaan rannalla vain siksi, että sinä olet epävarma omastasi. Jos menet rannalle loukkaantumaan kauniista ihmisistä, niin olen pahoillani, mutta se on sitten sinun valintasi.

Vierailija
382/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää noi stringinaiset kun muuten ei saa tarpeeksi huomiota, niin pitää jo pakaroillakin yrittää. 

No ainahan toi huomionkerjuu tulee mieleen. Säälittävää,  että joku lähtee toteuttamaa tuollaista naista alistavaa objektina oloa ihan hölmönä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko sen stringien alanarun vaihtaa, kun se alkaa haisee paskalle?

Bidee on keksitty.

Vierailija
384/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä,oon joskus käyttäny niitä(50-luku)  kun ne olisiihen aikaan yleistä" muotia" mikä tarkotus Stringeillä,paljastavat enemmän kuin peittävät,tosin piilossa nuoret naiset kai niitä enempi käyttävät?

Vierailija
385/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki on häirintää, niin miksi pitää naisen olla kiihottava näky?

Että paljastelenpa persettäni, jotta vältyn häirinnältä?

Vierailija
386/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekshibitionismiähän se useimmiten on naistenkin kohdalla. 

Vierailija
387/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa

Kenen mielestä nyt sitten on ikävää. Veikkaan että miehistä hyvinkin mielenkiintoista jos naisella näkyy pikkuhousun rajat läpi.

Olenko ainoa nainen, jota ei kiinnosta miehien mielipide. En pukeudu miesten vuoksi. 

vm-71

vm 71 ei oikeastaan enää ole väliä minkälaisia alushousuja käytät :D Se ei kiinnosta ketään!

Vierailija
388/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyttänyt viimeiset 20 vuotta pelkästään stringejä. Mulla ei ole hiivaa, osaan käyttää wcpaperia/bideesuihkua ja ostaa oikean kokoiset housut. Arkisin käytössä puuvillastringit, yöllä hipsteristringit ja erikoistilanteisiin mulla on pitsipöksyjä.

Ihana nainen! Miehesi on varmasti tyytyväinen

Vierailija
389/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rexona toimii edelleen venä jällä

Vierailija
390/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mukavammat. Pystyy piereskellä äänettömästi. Sit vaan pitelee nenää ja katsoo paheksuvasti koiraa tai teiniä.

Vierailija
391/996 |
28.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna näyttää mallia uusissa ig-kuvissa stringien käytöstä. Hyviä kuviahan niillä saa, joka on tosin paljon kiinni myös poseeraamisesta ja siihen ei vielä Sannan moraali taivu.

Vierailija
392/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna näyttää mallia uusissa ig-kuvissa stringien käytöstä. Hyviä kuviahan niillä saa, joka on tosin paljon kiinni myös poseeraamisesta ja siihen ei vielä Sannan moraali taivu.

Lattana roikko sivupeppu?

Vierailija
393/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringit on selvästi jonkun sadistin keksimät. Naru persvakoon, varsinkin kesällä kun hikoilee. Hyi.

Kyllä mun pyöreä peppuni näyttää hyvältä missä tahansa housuissa, ei tarvitse stringeillä todistella mitään kenellekään. Eikä haittaa jos housunrajat erottuu. Mitä sitten?

Vierailija
394/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakarat näyttää maukkailta stringeissä. Jos ei stringit muuten tunnu mukavilta, niin makkariin niillä ainakin saa säpinää kun stringeissä tepastelee. Olettaen, että mies on peppumiehiä. Kiitos rohkeille ja itsensä tunteville naisille.

Vierailija
395/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En tykkää paljaasta perseestä. Farkkupeppu paras.

Vierailija
396/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä harjoittelulla pystyy soittamaan tappajahain teeman pieremmällä.

Vierailija
397/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollu aina isot pakarat ja tavalliset alushousut ei istu kun näyttää siltä, et ois 4 pakaraa tai sit jos ottaa isommat niin ne tippuu lantiolta. Stringit on just jees

Stringinaru isojen pakaroiden välissä hautumassa on just tosi jees.

Ensinnäkin jos stringit ovat oikean kokoiset, niin se kankaan pala joka pyllyvaon päällä on, ei ole ahtautuneena sinne ahteriin. Eli se kangas ei kiristä, ei hankaa, ei ole paskassa (yleensä ihmiset myös pesevät peppunsa vessassa käynnin jälkeen), eikä mitään muutakaan täällä väitettyä.

Jos stringit ovat epämukavat ja painautuneet ahtetiisi, käytät liian pientä kokoa.

Persvälissä muhii kyllä päivän mittaan kaikenlaista joten kyllä se stringinaru ei siinä kunnossa ole että

Ööö, miksi joku nuoleskelisi stringinarua? 

Vierailija
398/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen tilannetaju mielestäni. On biitsillä, missä ihmiset usein haluavat esitellä varta vasten treenattua kaunista kehoa esimerkiksi vastakkaiselle sukupuolelle, ehkä etsii seuraa, ehkä vaan tykkää tuntea itsensä itsevarmaksi muuten vaan. Eli juuri sinne kannattaa ne stringibiksut laittaa. Jos tyyppi pamahtaisi töihin narubiksuissa tavallisena tiistaina, niin sitten voisi puhua tilannetajun puutteesta. Sinä olet itse asiassa se, jolta puuttuu tilannetajua, jos kuvittelet kaikkien haluavan piilotella kehoaan rannalla vain siksi, että sinä olet epävarma omastasi. Jos menet rannalle loukkaantumaan kauniista ihmisistä, niin olen pahoillani, mutta se on sitten sinun valintasi.

Sun edellä ei muuten puhuttu pelkästään biitsistä. Itsekin siis huomasit huonon tilannetajusi ja keskityit siksi tuossa vastauksessasi pelkkään rantaelämään, vaikka siitä ei ollutkaan puhe.

Vierailija
399/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se paljas perse on ainoa kontribuutio, mitä niillä on tähään maailmaan antaa.

Vierailija
400/996 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stringien reunat eivät näy ikävästi housujen läpi, toisin kuin mummopikkareissa

Vaan, ulkoapäin näkee kun päällihousut menee pyllykoloon että hei huomaattehan, mulla on stringit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä